Geen probleem hier op Sport1.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
hebben jullie nog beeld?
13th stream nu offline?
geen beeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
hebben jullie nog beeld?
13th stream nu offline?
De meerderheid heeft geen Sport1 denk ik hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Hebben die paupers nog steeds geen apart streamtopic?
Dit is een wedstrijdtopic toch? Geen janktopic omdat je te arm bent om sport 1 te betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Quisho het volgende:
[..]
De meerderheid heeft geen Sport1 denk ik hoor
Ik heb nog geen eens digitale TV gewoon omdat ik nooit kijk, niet omdat ik arm benquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijdtopic toch? Geen janktopic omdat je te arm bent om sport 1 te betalen.
Zelfs ik had die neiging, maar ik wil ook geen ban.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin om te schreeuwen dat Milan scoort voor al die falende streamkijkerts maar ik wil geen ban.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin om te schreeuwen dat Milan scoort voor al die falende streamkijkerts maar ik wil geen ban.
Ik vind de streams zelf wel, net als jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ik niet doen maar blijkbaar zijn er mensen die het toch doen.
You mad?
Dan zou je je eerste note krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs ik had die neiging, maar ik wil ook geen ban.
Kan ik ook wel, maar lui, mensen willen je altijd helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind de streams zelf wel, net als jij
Voor welke club ben je binnen NL dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal buiten NL
Door de Pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |