Jij begon met een stelling waarvan iedereen weet dat deze onzin is. Onderbouw die eerst maar eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist weer bewezen dat je niks kan onderbouwen. Noted![]()
En waarom ben ik niet verbaasd?
En wederom op de man spelen omdat je niets kan staven van wat je roept. Bedankt voor het lachen wederom du_kequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Algemene kennis. Maar wederom te hoog gegrepen voor je simpele zieltje.
Dat de overheid zeker niet al haar geld nuttig spendeert lijkt me een feit. Zeker op dit dossier. Maar dat is totaal wat anders dan de claim dat we allemaal maar klakkeloos over de balk smijten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
We geven 4 miljard uit. Dat is een feit. Het lijkt mij dat je moet aantonen waar het naartoe gaat en wat het oplevert.
Of ga je er per definitie van uit dat de overheid nuttig spendeert?
Respect verliezen? Als het respect enkel verkregen wordt door het spenderen van wat miljoentjes aan hongernegertjes in Afrika, heb je wel een verdomde rare handelsrelatie te pakken. Vreemd genoeg hoor ik je daar nooit over als er wilde plannen geopperd worden om de JSF af te schaffen. Dat gaat namelijk heel wat meer “respect” kosten dan een miljard op de OSW.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ons internationale respect verliezen, zoals we nu doen.
I just did, maar blijkbaar kan je simpele zieltje dat niet handelen. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij begon met een stelling waarvan iedereen weet dat deze onzin is. Onderbouw die eerst maar eens
Leg jij maar eens uit waarom deze regering niet aan de HRA wil tornen. Want die zorgt cijfermatig ervoor dat Nederland de hoogste schuld per capita in de wereld heeft ongeveer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had ook zo’n jochie op de middelbare school die niet goed was in Wiskunde.
Die is uiteindelijk vast iets creatiefs gaan doen. Zulke mensen mogen er ook zijn. Iedereen uniek
We moeten 16 miljard schrapen, dan ga je kijken naar kosten waar baten moeilijk aanwijsbaar zijn. OSW is daar toch het schoolvoorbeeld van. Lijkt mij dan redelijk om te weten waar de centen naartoe gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat de overheid zeker niet al haar geld nuttig spendeert lijkt me een feit. Zeker op dit dossier. Maar dat is totaal wat anders dan de claim dat we allemaal maar klakkeloos over de balk smijten.
Ik zie een klein nuanceverschil, jij ook?
Nu gaat hij mooi worden, du_ke die valt over nuances, ondertussen op de man spelend omdat meneer op het matje geroepen wordt voor zijn beweringenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat de overheid zeker niet al haar geld nuttig spendeert lijkt me een feit. Zeker op dit dossier. Maar dat is totaal wat anders dan de claim dat we allemaal maar klakkeloos over de balk smijten.
Ik zie een klein nuanceverschil, jij ook?
We hebben een flink deel van de ambitie die we ooit hadden om 'gidsland' te zijn op allerlei vlakken laten vallen de afgelopen 10 jaar. Dat lijkt mij geen onzin.quote:
Dat argument bezig ik dan ook niet. Hoewel een deel van de invloed die je koopt af zal nemen, het is de vraag hoe erg dat is.quote:Zou Nederland besluiten om nog eens 1 miljard op de hulp te bezuinigen dan nóg blijft de steun boven het Oeso-gemiddelde. Weg dus met de slappe argumenten dat bezuinigen op OSW een internationaal schandaal zal veroorzaken of onze internationale invloed zal verminderen.
Dezelfde reden als waarom de PvdA dat niet deed toen zij in het kabinet zaten; de achterban.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit waarom deze regering niet aan de HRA wil tornen. Want die zorgt cijfermatig ervoor dat Nederland de hoogste schuld per capita in de wereld heeft ongeveer.
Dat is een wat magere poging om te bewijzen dat al dat geld over de balk wordt gesmeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'We geven 4 miljard uit aan ontwikkelingshulp, waarbij de opbrengsten niet in kaart zijn gebracht'.
Tenzij je dat geen geld over de balk smijten vind, wat natuurlijk je goed recht is.
De PvdA wil er toch ook niet aan komen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit waarom deze regering niet aan de HRA wil tornen. Want die zorgt cijfermatig ervoor dat Nederland de hoogste schuld per capita in de wereld heeft ongeveer.
Als dat jouw interpretatie van onderbouwen is weten we allemaal weer waar we aan toe zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
I just did, maar blijkbaar kan je simpele zieltje dat niet handelen. Ofzo.
Dan moet het een makkie zijn dat te ontkrachten. Ga je gang!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is een wat magere poging om te bewijzen dat al dat geld over de balk wordt gesmeten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had ook zo’n jochie op de middelbare school die niet goed was in Wiskunde.
Die is uiteindelijk vast iets creatiefs gaan doen. Zulke mensen mogen er ook zijn. Iedereen uniek
Jezus wat ben jij een beperkt in je denken. Kapitalist tot in de kist hè, alsof dat het enige is dat teltquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Respect verliezen? Als het respect enkel verkregen wordt door het spenderen van wat miljoentjes aan hongernegertjes in Afrika, heb je wel een verdomde rare handelsrelatie te pakken. Vreemd genoeg hoor ik je daar nooit over als er wilde plannen geopperd worden om de JSF af te schaffen. Dat gaat namelijk heel wat meer “respect” kosten dan een miljard op de OSW.
Hoogste schuld per capita in de wereld? Heb je het nu over de hypotheekschuld die hier in Nederland hoog is? Klinkt schattig, maar de directe relevantie met ontwikkelingshulp ontgaat me. De OSW is een directe overheidsuitgave. De hypotheekschuld is dat niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De uitnodiging staat nog steeds hoor.............and still waiting............and waiting..........and waiting............. of wil je eerst nog liever wat ad hominems eruit persen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat jouw interpretatie van onderbouwen is weten we allemaal weer waar we aan toe zijn
Ik zeg ook keer op keer dat er prima nog op OWS bezuinigd kan worden. Dat is echter iets anders dan beweren dat OWS nutteloos is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
We moeten 16 miljard schrapen, dan ga je kijken naar kosten waar baten moeilijk aanwijsbaar zijn. OSW is daar toch het schoolvoorbeeld van. Lijkt mij dan redelijk om te weten waar de centen naartoe gaan.
De reden is dat de achterban van de VVD en het CDA hier voordeel uit haalt of denkt te halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die startte met een stelling die je niet hebt bewezen en wat je vermoedelijk ook niet zal gaan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu gaat hij mooi worden, du_ke die valt over nuances, ondertussen op de man spelend omdat meneer op het matje geroepen wordt voor zijn beweringen![]()
Hypocriet much?
Heeft weinig met kapitalisme te maken imo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een beperkt in je denken. Kapitalist tot in de kist hè, alsof dat het enige is dat telt
Wat een zak hooi ben je, valt me zwaar van je tegen, had je hoger ingeschat.
Die link is er ook niet, maar dat Nederlanders zich meer dan een ieder ander in de schulden steken hoor ik je niet over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoogste schuld per capita in de wereld? Heb je het nu over de hypotheekschuld die hier in Nederland hoog is? Klinkt schattig, maar de directe relevantie met ontwikkelingshulp ontgaat me. De OSW is een directe overheidsuitgave. De hypotheekschuld is dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |