Waar blijven je cijfers? Moet een makkie zijn die te overleggen, aangezien ik volgens jou de leek hier ben. En als je dat niet kan, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag (ook al verbaast mij dat dan weer niet).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt je dus nooit ook maar een beetje ingelezen in de materie. Dat zal niemand erg verbazen hier.
0,7 is de EU-norm, 0,8nogwat de OESO norm als ik het wel heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is de norm 0,7%, we zaten eerder op 0,8% en zijn nu al naar 0.7 gegaan.
maar goed dat gedoe met % van het BNP vind ik maar niks als bepaling voor een budget, is vooral een perverse prikkel om maar te spenderen.
Nederland is heel goed in voor wat hoort watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarin investeert Nederland precies, en wat levert het op langere termijn op? Of bedoel je op een andere manier investeren?
Een goed principe lijkt mij dat wie stelt, bewijst. Zeker als het vergezeld gaat van een bezwerend vingertje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt je dus nooit ook maar een beetje ingelezen in de materie. Dat zal niemand erg verbazen hier.
Die zijn te ingewikkeld voor je simpele zieltje vrees ik.quote:
En dan nog wijken wij af van de trend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is de norm 0,7%, we zaten eerder op 0,8% en zijn nu al naar 0.7 gegaan.
maar goed dat gedoe met % van het BNP vind ik maar niks als bepaling voor een budget, is vooral een perverse prikkel om maar te spenderen.
Ecognoom? Dus iedereen die wil weten wat er met de centen gebeurt is fout bezig?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om cijfers, je lijkt wel een ecognoom.
Het gaat om wat je werkelijk doet.
En dat is voor Nederland zowel in cijfers als in beleid steeds minder.
Aha, loze kreet in de ruimte nummer 2. Onderbouwing? Of ga je hier ook weer draaien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nederland is heel goed in voor wat hoort wat. Het is dan ook voor een deel gewoon verkapte staatssteun voor onze bedrijven
.
Fortuin? Daar heb ik vanaf het begin al om gelachenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed principe lijkt mij dat wie stelt, bewijst. Zeker als het vergezeld gaat van een bezwerend vingertje.
Maar Remlof is nog een beetje zo'n relikwie uit de jaren 90. Ook nooit over Fortuyn heengekomen.
Heerlijke opmerking. Chapeau.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn te ingewikkeld voor je simpele zieltje vrees ik.
Dan ben ik wel benieuwd naar bewijs van de stelling dat we enkel maar klakkeloos geld over de balk smijten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed principe lijkt mij dat wie stelt, bewijst. Zeker als het vergezeld gaat van een bezwerend vingertje.
Cijfers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Fortuin? Daar heb ik vanaf het begin al om gelachen
Over emotiepolitiek gesproken.
Het is vrij simpel, wat mij betreft is er in tijden van nood zoiets als 'Iedere man voor zichzelf'. En de laatste keer dat ik keek, waren we in tijden van nood.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we ons vooral niet baseren op cijfers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist weer bewezen dat je niks kan onderbouwen. Notedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh nee, we doen toch al ons best om niet al te veel meer bij de voorlopers in de wereld te horen. Dit zal niet zo opvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan nog wijken wij af van de trend.
Sinds de economische crisis en het stoppen van kwijtscheldingen aan bepaalde landen gaven de rijke landen bijna 10% minder uit aan OSW. Enkel Nederland week af van deze tendens.
Ik ben het met je eens hoor, maar we zijn als Nederland geen outcast zodra we bezuinigen op OSW.
We geven 4 miljard uit. Dat is een feit. Het lijkt mij dat je moet aantonen waar het naartoe gaat en wat het oplevert.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar bewijs van de stelling dat we enkel maar klakkeloos geld over de balk smijten.
Algemene kennis. Maar wederom te hoog gegrepen voor je simpele zieltje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, loze kreet in de ruimte nummer 2. Onderbouwing? Of ga je hier ook weer draaien?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heerlijke opmerking. Chapeau.
Het is net of de geest van Melkert door het topic zweeft.
Onzin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh nee, we doen toch al ons best om niet al te veel meer bij de voorlopers in de wereld te horen. Dit zal niet zo opvallen.
Ons internationale respect verliezen, zoals we nu doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we ons vooral niet baseren op cijfers.
Want we zijn een internationale paria als we.. eh..
'We geven 4 miljard uit aan ontwikkelingshulp, waarbij de opbrengsten niet in kaart zijn gebracht'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar bewijs van de stelling dat we enkel maar klakkeloos geld over de balk smijten.
Niet zo zuur du_ke.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had ook zo’n jochie op de middelbare school die niet goed was in Wiskunde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |