De Bilderbergers zullen het wel weer onder het tapijt schuiven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dude het was ergens hier in dit topic nog, snel en je kunt het achterhalen!
Kijk, en hier maak je weer een misser. Want goodwill is inderdaad datgene wat je gekweekt hebt maar zich nog niet geuit heeft in geld. Een toekomstig klantenbestand bijvoorbeeld. Ik vatte in een zin samen waar jij niet uitkomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij kan zo in de tweedekamerfractie van de VVD met je nietszeggende opmerkingen.
De JSF is hetzelfde verhaal, waarom zou je je decennia lang committeren aan de VS terwijl je niet weet hoe de relatie tussen de VS en Europa zich zal ontwikkelen gedurende die periode?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel voordeel? Net zoveel voordeel als het afnemen van wat JSFs?
Onmogelijk, veel te veel variabelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij als ecognoom moet het voordeel kunnen berekenen.
Hophop, aan de slag.
Bitterbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, en hier maak je weer een misser. Want goodwill is inderdaad datgene wat je gekweekt hebt maar zich nog niet geuit heeft in geld. Een toekomstig klantenbestand bijvoorbeeld. Ik vatte in een zin samen waar jij niet uitkomt.
Maargoed, Havo hé.
Klopkoek zei dat ook altijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De JSF is hetzelfde verhaal, waarom zou je je decennia lang committeren aan de VS terwijl je niet weet hoe de relatie tussen de VS en Europa zich zal ontwikkelen gedurende die periode?
Dom, dom, dom.
Nouja, bij de PO, dus meer sociale werkplaats dan journalist.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is niks.
SCH was wel een journalist
Dat zou betekenen dat je ook niet decennia lang een commitment kan afsluiten met andere Europese landen, omdat je niet weet hoe de intra-Europese relaties zich zullen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De JSF is hetzelfde verhaal, waarom zou je je decennia lang committeren aan de VS terwijl je niet weet hoe de relatie tussen de VS en Europa zich zal ontwikkelen gedurende die periode?
Dom, dom, dom.
En een Fries, dus toch al gehandicaptquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, bij de PO, dus meer sociale werkplaats dan journalist.
Ah, de aflossing is gearriveerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, leuke uitzending over Fortuyn bij P&W.
Walgelijk. Nu het beeld scheppen van een "bijzonder mens", 10 jaar terug uitkotsen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, leuke uitzending over Fortuyn bij P&W.
Nee, want de Europese landen zijn enorm afhankelijk van elkaar, mede dankzij de EU, dat was ook het hele idee erachter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je ook niet decennia lang een commitment kan afsluiten met andere Europese landen, omdat je niet weet hoe de intra-Europese relaties zich zullen ontwikkelen.
Jij als EU-liefhebber moet dat niet wenselijk vinden.
Is het nodig ja?quote:
Jij moet gewoon lezen of ctrl-f gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Bilderbergers zullen het wel weer onder het tapijt schuiven.
Oh ja maar daar moet je doorheen prikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Walgelijk. Nu het beeld scheppen van een "bijzonder mens", 10 jaar terug uitkotsen.
Werd je wel heet onder de voeten hequote:
De VS is een belangrijke handelspartner van Nederland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de Europese landen zijn enorm afhankelijk van elkaar, mede dankzij de EU, dat was ook het hele idee erachter.
De VS is een buitenstaander met heel andere belangen. Heel erg dom om daar je defensie van afhankelijk te maken.
Leer mij ook eens door zoveel hypocrisie heen te prikken, dat lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja maar daar moet je doorheen prikken.
Wat me wel opviel is dat die huidige "LPF'ers" nog steeds irritante kutlui zijn.
Nou, inderdaad. Ik verbaasde me erover. Alsof die 10 jaar bevroren zijn geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja maar daar moet je doorheen prikken.
Wat me wel opviel is dat die huidige "LPF'ers" nog steeds irritante kutlui zijn.
Is niet moeilijk, ik ben zelf Koning Hypocrisie dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leer mij ook eens door zoveel hypocrisie heen te prikken, dat lijkt me geweldig.
Precies, geen wonder dat die partij ten dode (hihi) was opgeschreven na Pim.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik verbaasde me erover. Alsof die 10 jaar bevroren zijn geweest.
Anniewee... ik wil Pim terug.
Ach uiteindelijk verschilt jouw mening toch niet veel met die van het overgrote deel. Net zoals met politieke partijen. Ze kibbelen over verschillen en toch gaat het land alsmaar 1 kant op ongeacht wie er de kar trekt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb niet bepaald een goede reputatie op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |