Dat vind ik persoonlijk echt niet mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Governo het volgende:
[..]
Nouja zeg? Wat is daar zo lelijk aan?
Andrélon is volgens mij niet silicoon- en sulfaatvrij, je kunt beter even in dat topic over haar kijken welke je wel kut gebruiken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:46 schreef Governo het volgende:
Dit met die conditioner dus geprobeerd, en gisteravond zag het echt goed! Maar toen ik vanmorgen opstond zat het nergens naar en was het onhandelbaar. Ligt dit aan de conditioner of aan mijn haar?
Dat is waar, sommige 'vrouwen' lopen en bewegen zich echt lomp.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen en ik weet niet of het al gezegd is, maar vrouwelijkheid zit hem vaak ook in hoe je beweegt, motoriek maar ook mimiek. Ik vind het vaak wel leuk, een beetje stoere sportieve meisjes, maar de atletische manier van bewegen is vaak niet erg vrouwelijk. Het heeft misschien wel meer te maken met het verschil meisje/vrouw dan met het verschil meisje/jongen.
Als je nou tot Francaise was opgevoed dan had je 3 jaar geleden al training gehad in op hakken van 10 cm lopen met een telefoonboek op je hoofd. Niet om (altijd) op dat soort hakken over straat te gaan, maar wel om je een vrouwelijke houding en manier van lopen aan te leren. Als je sport weet je hoe trainbaar motoriek is, dat geldt ook voor elegant vrouwelijk bewegen en voor je het weet is het een tweede natuur. Ik meen dat Lagerfeld zoiets zei over Nederlandse vrouwen: Die lopen niet, die zetten hier en daar een voet neer. Zet de ene voet meer voor de ander ipv er een halve meter naast en het ziet er al heel anders uit. Zo als het met lopen is, is het ook met de rest van bewegen.
Lippen getuit, borstjes vooruitquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen en ik weet niet of het al gezegd is, maar vrouwelijkheid zit hem vaak ook in hoe je beweegt, motoriek maar ook mimiek. Ik vind het vaak wel leuk, een beetje stoere sportieve meisjes, maar de atletische manier van bewegen is vaak niet erg vrouwelijk. Het heeft misschien wel meer te maken met het verschil meisje/vrouw dan met het verschil meisje/jongen.
Als je nou tot Francaise was opgevoed dan had je 3 jaar geleden al training gehad in op hakken van 10 cm lopen met een telefoonboek op je hoofd. Niet om (altijd) op dat soort hakken over straat te gaan, maar wel om je een vrouwelijke houding en manier van lopen aan te leren. Als je sport weet je hoe trainbaar motoriek is, dat geldt ook voor elegant vrouwelijk bewegen en voor je het weet is het een tweede natuur. Ik meen dat Lagerfeld zoiets zei over Nederlandse vrouwen: Die lopen niet, die zetten hier en daar een voet neer. Zet de ene voet meer voor de ander ipv er een halve meter naast en het ziet er al heel anders uit. Zo als het met lopen is, is het ook met de rest van bewegen.
Dat zou best kunnen ja. Ik sport veel, dus heb ook een atletische bouw, wat misschien niet heel vrouwelijk is. Op hakken lopen, tja, daar zullen we het maar niet over hebben, dat ziet er niet uit. Volgens mijn zusje moet ik nu ongeveer gaan oefenen als ik met mijn gala (9 juni) fatsoenlijk op hakken wil kunnen lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Valt prima te oefenen, geloof me. Ik dacht in het begin nooit op hakken te kunnen lopen, nu gaat het me goed af.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Governo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Ik sport veel, dus heb ook een atletische bouw, wat misschien niet heel vrouwelijk is. Op hakken lopen, tja, daar zullen we het maar niet over hebben, dat ziet er niet uit. Volgens mijn zusje moet ik nu ongeveer gaan oefenen als ik met mijn gala (9 juni) fatsoenlijk op hakken wil kunnen lopen.
Ik vind pumps met een lage hak altijd een beetje oma-achtig overkomen. Ik zou dan nog liever helemaal platte schoenen dragen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef Kreupel het volgende:
Een soort ballerina's met hooguit 2 cm hak maar wat er toch vrouwelijk uit kan zien.
Mee eens.quote:Respect voor hoe je hier reageert en je foto's post TO!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe je je lichaam draagt. Ik zie op tv ook wel eens topsportvrouwen buiten hun sport om iets doen, en dan kunnen die ook heel elegant zijn terwijl ze ongetwijfeld een gespierd lichaam hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Governo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Ik sport veel, dus heb ook een atletische bouw, wat misschien niet heel vrouwelijk is.
Aan de slag dus. Het is sowieso iets wat wel prettig is om te kunnen, maar dat het er niet uitziet is misschien vooral een symptoom van hoe je gewend bent te bewegen. Je manier van bewegen kun je je gewoon aanleren, dat is bij iedereen aangeleerd, maar vaak onbewust. Het is imitatiegedrag, jongens kijken het van andere jongens af, en meisjes kijken het van andere meisjes af.quote:Op hakken lopen, tja, daar zullen we het maar niet over hebben, dat ziet er niet uit. Volgens mijn zusje moet ik nu ongeveer gaan oefenen als ik met mijn gala (9 juni) fatsoenlijk op hakken wil kunnen lopen.
Tja, ik heb een klein zusjequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Rebubbled het volgende:
Ik zou echt zo graag iemand als jou als persoonlijk projectje hebben.Leuke kleertjes uitkiezen, haar veranderen, maar ook met het haar leren omgaan, make up leren gebruiken etc. Ik wil een klein zusje.
Als je de goeie schoen vind, hoeft dat niet zo te zijn... maar het is inderdaad lastig zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind pumps met een lage hak altijd een beetje oma-achtig overkomen. Ik zou dan nog liever helemaal platte schoenen dragen.
Nou, maar die plaatjes die jij hierboven hebt gepost vind ik dus wel oma-achtig en erg truttig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Kreupel het volgende:
Als je de goeie schoen vind, hoeft dat niet zo te zijn... maar het is inderdaad lastig zoeken
Wat een spuuglelijke omaschoenen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Kreupel het volgende:
Niet heel hoog maar vooral comfortabel i.v.m. de hak:
[ afbeelding ]
Laag (niet helemaal mijn smaak, vind de hak altijd zo wegvallen, maar goed het kan wel!)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Governo het volgende:
Vandaag op hakken van een vriendin gelopen. In het begin zag het er boers en lomp uit, maar naar een paar keer op en neer zag het er volgens haar al best goed uit
Tof, maar heeft dat geen verzorging nodig, zoals elk kapsel zegmaar..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Even een update. Ik ga volgende week maandag naar de kapper alleen heb nog niet echt een idee wat. Veel mensen raden mij een soort langere boblijn met een pony aan? What do you think?
Dat vind ik al snel erg truttig staan...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Even een update. Ik ga volgende week maandag naar de kapper alleen heb nog niet echt een idee wat. Veel mensen raden mij een soort langere boblijn met een pony aan? What do you think?
Zoals? Ik heb het idee dat bij kort het alweer heel snel mannelijk wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vind ik al snel erg truttig staan...
Doe gewoon lekker een vrouwelijk kort kapsel, dat makkelijk bij te houden is ...
Denk dat het wel leuk is hoor, maar zou wel even vragen wat de kapster denkt van een pony, want dat is wel iets wat je moet staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Dat moet je idd ook alleen voor jezelf doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:31 schreef Governo het volgende:
Nee mijn hobby's ga ik zeker niet veranderen. Maar ik wil er gewoon iets vrouwelijker uit zien. En niet alleen voor de mannen, ook vooral voor mezelf
Ik heb nu ook een pony, en zonder ben ik zo kaal vind ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het wel leuk is hoor, maar zou wel even vragen wat de kapster denkt van een pony, want dat is wel iets wat je moet staan.
Jep dat ook zeker. Echt truttige kleding ga ik toch niet aantrekken en ik weet ook dat het me sowieso niet zal staan. Maar ik wil van de zomer wel weer eens leuke vrouwelijke sandalen en/of iets met een kleinere hak aanschaffen. En ook iets meer vrouwelijke kleding ipv in de zomer een korte bermudabroek met een shirtquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je idd ook alleen voor jezelf doen.
Ik ben zelf ook geen meid die elke dag op hakken en in jurkjes loopt hoor. En dat hoeft ook niet om er vrouwelijk uit te zien. Een boblijn ofzo bijvoorbeeld is een leuk kapsel wat niet tuttig is. (toevallig zelf ook vaak gehad). En qua kleding, probeer het te combineren. Ik draag vaak gympen met een spijkerbroek, maar daarop dan een leuk truitje met jasje ofzo. Het is een kwestie van een gulden middenweg vinden. En veel jurkjes en dergelijke kan je nog best dragen, maar dan op een wat stoerdere manier.
Niet alles met hakjes of rokjes is tuttig. Het is gewoon een kwestie van je eigen stijl vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:39 schreef Governo het volgende:
[..]
Jep dat ook zeker. Echt truttige kleding ga ik toch niet aantrekken en ik weet ook dat het me sowieso niet zal staan. Maar ik wil van de zomer wel weer eens leuke vrouwelijke sandalen en/of iets met een kleinere hak aanschaffen. En ook iets meer vrouwelijke kleding ipv in de zomer een korte bermudabroek met een shirt
Ja inderdaad. De laatste keer dat ik ging shoppen, half februari of zo, vond ik ook dat er erg veel tuttige dingen hingen met allemaal zacht roze etc. Dat is niks voor mij. Liever iets stoerders en sportievers, maar toch een beetje vrouwelijk. Rokjes, tja dat weet ik zo net nog niet. Denk het niet. Nog nooit gedragen en voel me er niet echt prettig in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet alles met hakjes of rokjes is tuttig. Het is gewoon een kwestie van je eigen stijl vinden.
Hoewel ik zelf wel last heb met het kopen van kleding nu, omdat de huidige mode behoorlijk tuttig is en ik daar dus totaal niet van hou. Gewoon combineren en belangrijk genoeg, je erin op je gemak voelen.
Zoals Kate Winslet het had toen ze het kort had. Ik krijg een virusmelding wanneer ik de foto via google wil bekijken die ik bedoel, dus je moet zelf maar even kijken...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef Governo het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb het idee dat bij kort het alweer heel snel mannelijk wordt...
Oh ik kan even alleen foto's met lange haren van haar vinden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals Kate Winslet het had toen ze het kort had. Ik krijg een virusmelding wanneer ik de foto via google wil bekijken die ik bedoel, dus je moet zelf maar even kijken...
Nee, dat is TE.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef Governo het volgende:
Oh wacht. Dit bedoelde je?
[ afbeelding ]
Qua kleur en lengte wel, alleen had Winslet wat meer volume, en natuurlijk een knappere kop eronder...quote:
Ah oke. Het enige is alleen dat ik krullen heb. Vooral als ik ze wat korter laat knippen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua kleur en lengte wel, alleen had Winslet wat meer volume, en natuurlijk een knappere kop eronder...
Ja dat kan ook. Misschien vraag ik aan de kapper om ze in een leuke (geen blond) kleur te verven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou gewoon een lok/pony doen, bijpunten, misschien laagjes whatever, en dan moet je het gewoon een keer opsteken of zo. Langer haar is nu eenmaal altijd hetzelfde, dus doe eens een staart, mik er een knip of schuifjes in en go with it. Er zijn honderdduizend filmpjes op Youtube die je stap voor stap laten zien hoe het moet.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.
Ook niet exact de foto die ik bedoel, maar je ziet dat ze het een beetje meer volume geeft dan de andere voorbeelden.
Oh niet? Ik wil de net voor een kort en pittig kapsel gaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat is toch niets voor TS man, ze moet vrouwelijker worden, niet een kort en pittige huismoeder.
Voor dit soort kapsels loont het om naar een duurdere kapper te gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:39 schreef Governo het volgende:
Die is wel echt leuk ja! Maar wel meer voor een feestje. Niet van ik sta om 7 uur op en een kwartier later zit het fatsoenlijkMaarja, je hebt heel veel van die leuke kapsels waar je eerst een half uur moet staan föhnen.
Ik ben wel een keer naar de kapper gegaan met die foto en zei dat ik die lok supertof vind maar het werk niet wil. Toen heeft ze iets gedaan gebaseerd op die fotoquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:39 schreef Governo het volgende:
Die is wel echt leuk ja! Maar wel meer voor een feestje. Niet van ik sta om 7 uur op en een kwartier later zit het fatsoenlijkMaarja, je hebt heel veel van die leuke kapsels waar je eerst een half uur moet staan föhnen.
Kijk zoiets moeten we nou hebben. Ik weet niet of dat perse een duurdere kapper moet zijn? Ik ga nu altijd naar iemand die een eigen kapsalon heeft, en die dat in der eentje doet. Dus het fijne daaraan is dat die je wel echt kent dus ook weet wat wel en wat niet bij je past.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor dit soort kapsels loont het om naar een duurdere kapper te gaan.
Toen ik een boblijn had hoefde ik er nooit iets aan te doen, kon het gewoon laten opdrogen na het douchen, even doorborstelen en klaar. Een kapper die goed knipt, kan je haar zo knippen dat het al vanzelf in model valt.
Oja, ik heb nog wel een pony (die korter is dan dat) dus denk dat dat er voorlopig nog niet aanzit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer naar de kapper gegaan met die foto en zei dat ik die lok supertof vind maar het werk niet wil. Toen heeft ze iets gedaan gebaseerd op die foto
Nou ja, ik laat mijn haar niet meer knippen door een Cosmokapster om het zo te zeggen. Ik merk echt heel veel verschil in vakkundigheid en daarnaast is een bob ook een van de lastigste kapsels om te knippen, dus t gaat er vooral om dat de kapster in kwestie ervaring met dat kapsel heeft, dat moet je sowieso navragen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Governo het volgende:
[..]
Kijk zoiets moeten we nou hebben. Ik weet niet of dat perse een duurdere kapper moet zijn? Ik ga nu altijd naar iemand die een eigen kapsalon heeft, en die dat in der eentje doet. Dus het fijne daaraan is dat die je wel echt kent dus ook weet wat wel en wat niet bij je past.
Nee dat doe ik ook sowieso niet. Ik weet nog een keer paar jaar geleden wilde ik gewoon puntjes eraf. En er zat hier net zoon nieuwe voor kappers in opleiding. Ik dacht aan puntjes kan toch niks mislukken? Uiteindelijk heeft ze er 10 cm afgekniptquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat mijn haar niet meer knippen door een Cosmokapster om het zo te zeggen. Ik merk echt heel veel verschil in vakkundigheid en daarnaast is een bob ook een van de lastigste kapsels om te knippen, dus t gaat er vooral om dat de kapster in kwestie ervaring met dat kapsel heeft, dat moet je sowieso navragen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat is toch niets voor TS man, ze moet vrouwelijker worden, niet een kort en pittige huismoeder.
http://www.pittigkortkapsel.nl/quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef Governo het volgende:
[..]
Oh niet? Ik wil de net voor een kort en pittig kapsel gaan?
Tofjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:43 schreef Governo het volgende:
Vrijdag weesten shoppen< Volgende week maandag naar de kapper, daarna zal ik eens een tussenfoto posten!
Awwwquote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef Governo het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest. De lengte is ongeveer hetzelfde gebleven, wel puntjes etc eraf. En verder veel meer laagjes, waardoor er veel meer volume erin komt en het er veel luchtiger uit ziet. Ik zal even kijken of ik morgen een foto kan plaatsen![]()
Ik vond trouwens al enige tijd iemand leuk, dus nu hopen dat hij het ook leuk vindt
Klinkt goed! Maak daar ook maar even pics vanquote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Governo het volgende:
Donkere strakke spijkerbroek, met een wat los zittend shirtje met zo'n listen en dan een korter spijkerjasje erover. En daar heb ik dan van die leuke sandaal-slippers bij gekocht, maar dat is nu nog erg koud
Ik zal wel kijken of ik dat dan aan kan doenquote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maak daar ook maar even pics van
Niet iedereen loopt even fijn op hakken. Ik vind sandalen een prima alternatief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:54 schreef Rebubbled het volgende:
Spijker op spijker? Was dat niet hip voor drie maanden zes jaar geleden? Nu in elk geval niet meer doen. Combineert dat jasje eerder met een broek van andere stof. En waskebeurt met het hakkenidee? Die kun je altijd aan, ongeacht het weer. En veel leuker dan sandalen en typisch vrouwelijk.
Nu nog wat vrolijker kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen
Sorryquote:
Komt misschien ook door de fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie (veel) potentie, maar ik zou sowieso de wenkbrauwen iets aanzetten (zie Kate Winslet) en die korte pony moet echt een stuk langer, en achter ziet het er nog wat lang en droogjes uit.
En idd wat blijer kijken. Og geil/zwoel kijken, dat mag ook.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef arachide. het volgende:
En nu nog als een meisje kijken in plaats van die blik van 'ik ben ook verbaasd dat ik een vagina heb'
Houd zelf niet zo van spijkerjasjes. Zou het zonder horloge ook wat vrouwelijker vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef arachide. het volgende:
En nu nog als een meisje kijken in plaats van die blik van 'ik ben ook verbaasd dat ik een vagina heb'
Alleen mascara boven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Draag je op die foto makeup eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |