Tofjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:43 schreef Governo het volgende:
Vrijdag weesten shoppen< Volgende week maandag naar de kapper, daarna zal ik eens een tussenfoto posten!
Awwwquote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef Governo het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest. De lengte is ongeveer hetzelfde gebleven, wel puntjes etc eraf. En verder veel meer laagjes, waardoor er veel meer volume erin komt en het er veel luchtiger uit ziet. Ik zal even kijken of ik morgen een foto kan plaatsen![]()
Ik vond trouwens al enige tijd iemand leuk, dus nu hopen dat hij het ook leuk vindt
Klinkt goed! Maak daar ook maar even pics vanquote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Governo het volgende:
Donkere strakke spijkerbroek, met een wat los zittend shirtje met zo'n listen en dan een korter spijkerjasje erover. En daar heb ik dan van die leuke sandaal-slippers bij gekocht, maar dat is nu nog erg koud
Ik zal wel kijken of ik dat dan aan kan doenquote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maak daar ook maar even pics van
Niet iedereen loopt even fijn op hakken. Ik vind sandalen een prima alternatief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:54 schreef Rebubbled het volgende:
Spijker op spijker? Was dat niet hip voor drie maanden zes jaar geleden? Nu in elk geval niet meer doen. Combineert dat jasje eerder met een broek van andere stof. En waskebeurt met het hakkenidee? Die kun je altijd aan, ongeacht het weer. En veel leuker dan sandalen en typisch vrouwelijk.
Nu nog wat vrolijker kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen
Sorryquote:
Komt misschien ook door de fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie (veel) potentie, maar ik zou sowieso de wenkbrauwen iets aanzetten (zie Kate Winslet) en die korte pony moet echt een stuk langer, en achter ziet het er nog wat lang en droogjes uit.
En idd wat blijer kijken. Og geil/zwoel kijken, dat mag ook.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef arachide. het volgende:
En nu nog als een meisje kijken in plaats van die blik van 'ik ben ook verbaasd dat ik een vagina heb'
Houd zelf niet zo van spijkerjasjes. Zou het zonder horloge ook wat vrouwelijker vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef arachide. het volgende:
En nu nog als een meisje kijken in plaats van die blik van 'ik ben ook verbaasd dat ik een vagina heb'
Alleen mascara boven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Draag je op die foto makeup eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |