quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Governo het volgende:
Vandaag op hakken van een vriendin gelopen. In het begin zag het er boers en lomp uit, maar naar een paar keer op en neer zag het er volgens haar al best goed uit
Tof, maar heeft dat geen verzorging nodig, zoals elk kapsel zegmaar..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Even een update. Ik ga volgende week maandag naar de kapper alleen heb nog niet echt een idee wat. Veel mensen raden mij een soort langere boblijn met een pony aan? What do you think?
Dat vind ik al snel erg truttig staan...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Even een update. Ik ga volgende week maandag naar de kapper alleen heb nog niet echt een idee wat. Veel mensen raden mij een soort langere boblijn met een pony aan? What do you think?
Zoals? Ik heb het idee dat bij kort het alweer heel snel mannelijk wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vind ik al snel erg truttig staan...
Doe gewoon lekker een vrouwelijk kort kapsel, dat makkelijk bij te houden is ...
Denk dat het wel leuk is hoor, maar zou wel even vragen wat de kapster denkt van een pony, want dat is wel iets wat je moet staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Governo het volgende:
Dat moet je idd ook alleen voor jezelf doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:31 schreef Governo het volgende:
Nee mijn hobby's ga ik zeker niet veranderen. Maar ik wil er gewoon iets vrouwelijker uit zien. En niet alleen voor de mannen, ook vooral voor mezelf
Ik heb nu ook een pony, en zonder ben ik zo kaal vind ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het wel leuk is hoor, maar zou wel even vragen wat de kapster denkt van een pony, want dat is wel iets wat je moet staan.
Jep dat ook zeker. Echt truttige kleding ga ik toch niet aantrekken en ik weet ook dat het me sowieso niet zal staan. Maar ik wil van de zomer wel weer eens leuke vrouwelijke sandalen en/of iets met een kleinere hak aanschaffen. En ook iets meer vrouwelijke kleding ipv in de zomer een korte bermudabroek met een shirtquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je idd ook alleen voor jezelf doen.
Ik ben zelf ook geen meid die elke dag op hakken en in jurkjes loopt hoor. En dat hoeft ook niet om er vrouwelijk uit te zien. Een boblijn ofzo bijvoorbeeld is een leuk kapsel wat niet tuttig is. (toevallig zelf ook vaak gehad). En qua kleding, probeer het te combineren. Ik draag vaak gympen met een spijkerbroek, maar daarop dan een leuk truitje met jasje ofzo. Het is een kwestie van een gulden middenweg vinden. En veel jurkjes en dergelijke kan je nog best dragen, maar dan op een wat stoerdere manier.
Niet alles met hakjes of rokjes is tuttig. Het is gewoon een kwestie van je eigen stijl vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:39 schreef Governo het volgende:
[..]
Jep dat ook zeker. Echt truttige kleding ga ik toch niet aantrekken en ik weet ook dat het me sowieso niet zal staan. Maar ik wil van de zomer wel weer eens leuke vrouwelijke sandalen en/of iets met een kleinere hak aanschaffen. En ook iets meer vrouwelijke kleding ipv in de zomer een korte bermudabroek met een shirt
Ja inderdaad. De laatste keer dat ik ging shoppen, half februari of zo, vond ik ook dat er erg veel tuttige dingen hingen met allemaal zacht roze etc. Dat is niks voor mij. Liever iets stoerders en sportievers, maar toch een beetje vrouwelijk. Rokjes, tja dat weet ik zo net nog niet. Denk het niet. Nog nooit gedragen en voel me er niet echt prettig in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet alles met hakjes of rokjes is tuttig. Het is gewoon een kwestie van je eigen stijl vinden.
Hoewel ik zelf wel last heb met het kopen van kleding nu, omdat de huidige mode behoorlijk tuttig is en ik daar dus totaal niet van hou. Gewoon combineren en belangrijk genoeg, je erin op je gemak voelen.
Zoals Kate Winslet het had toen ze het kort had. Ik krijg een virusmelding wanneer ik de foto via google wil bekijken die ik bedoel, dus je moet zelf maar even kijken...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef Governo het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb het idee dat bij kort het alweer heel snel mannelijk wordt...
Oh ik kan even alleen foto's met lange haren van haar vinden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals Kate Winslet het had toen ze het kort had. Ik krijg een virusmelding wanneer ik de foto via google wil bekijken die ik bedoel, dus je moet zelf maar even kijken...
Nee, dat is TE.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef Governo het volgende:
Oh wacht. Dit bedoelde je?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |