Ah oke. Het enige is alleen dat ik krullen heb. Vooral als ik ze wat korter laat knippen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua kleur en lengte wel, alleen had Winslet wat meer volume, en natuurlijk een knappere kop eronder...
Ja dat kan ook. Misschien vraag ik aan de kapper om ze in een leuke (geen blond) kleur te verven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou gewoon een lok/pony doen, bijpunten, misschien laagjes whatever, en dan moet je het gewoon een keer opsteken of zo. Langer haar is nu eenmaal altijd hetzelfde, dus doe eens een staart, mik er een knip of schuifjes in en go with it. Er zijn honderdduizend filmpjes op Youtube die je stap voor stap laten zien hoe het moet.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.
Ook niet exact de foto die ik bedoel, maar je ziet dat ze het een beetje meer volume geeft dan de andere voorbeelden.
Oh niet? Ik wil de net voor een kort en pittig kapsel gaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat is toch niets voor TS man, ze moet vrouwelijker worden, niet een kort en pittige huismoeder.
Voor dit soort kapsels loont het om naar een duurdere kapper te gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:39 schreef Governo het volgende:
Die is wel echt leuk ja! Maar wel meer voor een feestje. Niet van ik sta om 7 uur op en een kwartier later zit het fatsoenlijkMaarja, je hebt heel veel van die leuke kapsels waar je eerst een half uur moet staan föhnen.
Ik ben wel een keer naar de kapper gegaan met die foto en zei dat ik die lok supertof vind maar het werk niet wil. Toen heeft ze iets gedaan gebaseerd op die fotoquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:39 schreef Governo het volgende:
Die is wel echt leuk ja! Maar wel meer voor een feestje. Niet van ik sta om 7 uur op en een kwartier later zit het fatsoenlijkMaarja, je hebt heel veel van die leuke kapsels waar je eerst een half uur moet staan föhnen.
Kijk zoiets moeten we nou hebben. Ik weet niet of dat perse een duurdere kapper moet zijn? Ik ga nu altijd naar iemand die een eigen kapsalon heeft, en die dat in der eentje doet. Dus het fijne daaraan is dat die je wel echt kent dus ook weet wat wel en wat niet bij je past.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor dit soort kapsels loont het om naar een duurdere kapper te gaan.
Toen ik een boblijn had hoefde ik er nooit iets aan te doen, kon het gewoon laten opdrogen na het douchen, even doorborstelen en klaar. Een kapper die goed knipt, kan je haar zo knippen dat het al vanzelf in model valt.
Oja, ik heb nog wel een pony (die korter is dan dat) dus denk dat dat er voorlopig nog niet aanzit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer naar de kapper gegaan met die foto en zei dat ik die lok supertof vind maar het werk niet wil. Toen heeft ze iets gedaan gebaseerd op die foto
Nou ja, ik laat mijn haar niet meer knippen door een Cosmokapster om het zo te zeggen. Ik merk echt heel veel verschil in vakkundigheid en daarnaast is een bob ook een van de lastigste kapsels om te knippen, dus t gaat er vooral om dat de kapster in kwestie ervaring met dat kapsel heeft, dat moet je sowieso navragen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Governo het volgende:
[..]
Kijk zoiets moeten we nou hebben. Ik weet niet of dat perse een duurdere kapper moet zijn? Ik ga nu altijd naar iemand die een eigen kapsalon heeft, en die dat in der eentje doet. Dus het fijne daaraan is dat die je wel echt kent dus ook weet wat wel en wat niet bij je past.
Nee dat doe ik ook sowieso niet. Ik weet nog een keer paar jaar geleden wilde ik gewoon puntjes eraf. En er zat hier net zoon nieuwe voor kappers in opleiding. Ik dacht aan puntjes kan toch niks mislukken? Uiteindelijk heeft ze er 10 cm afgekniptquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat mijn haar niet meer knippen door een Cosmokapster om het zo te zeggen. Ik merk echt heel veel verschil in vakkundigheid en daarnaast is een bob ook een van de lastigste kapsels om te knippen, dus t gaat er vooral om dat de kapster in kwestie ervaring met dat kapsel heeft, dat moet je sowieso navragen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat is toch niets voor TS man, ze moet vrouwelijker worden, niet een kort en pittige huismoeder.
http://www.pittigkortkapsel.nl/quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef Governo het volgende:
[..]
Oh niet? Ik wil de net voor een kort en pittig kapsel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |