Als het eindresultaat klaar is, komt die er ook welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:29 schreef _MeGusta_ het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar een soort van "eindfoto"![]()
leuk topic ^^
Coolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:30 schreef Governo het volgende:
[..]
Als het eindresultaat klaar is, komt die er ook wel
Zij is dan ook homo lolz.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar bijvoorbeeld Ellen Page vind ik iets heel tomboy achtigs hebben, maar zij verzorgd zichzelf wel goed. Vooral haar attitude en uitstraling maken haar jongensachtig. Al draagt ze een jurk en heeft ze mooi gestijld haar.
Dat is te hopen, daar doen we het voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zij is dan ook homo lolz.
Maar TS: herkenbaar. Op die leeftijd hebben wel meer meiden ff wat tijd nodig om van meisje naar vrouw te gaan. Heel normaal.
Gewoon kleine stapjes nemen. Je hoeft niet een meisje-meisje te worden als je dat niet bent (ben ik zelf ook niet) maar ik denk wel dat je van beauty dingetjes kan gaan genieten en van jezelf goed verzorgen.
Ik kan online geen ingrediënten vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Governo het volgende:
Is dit een goede conditioner?
[ afbeelding ]
Het gaat om het idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.![]()
Chloe Moretz dan, ook goed.Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's gewoon nog een kind?
Ik vind dit persoonlijk niet vrouwelijk.Heaven is a place on earth with you
De volgende keer als ik ga shoppen zal ik eens mijn zusje of vriendinnen die wel meisjes-achterig zij meenemen. Kom ik waarschijnlijk eens ergens andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit gaat je vast lukken Governoik herken veel van je verhaal in hoe ik vroeger was.
Ik moet zeggen dat ik nog steeds er moeite voor moet doen om niet te vervallen in het "makkelijke vesten en wijde broeken" patroon, maar het lukt me tot nu toe aardig.
Wat mij erg geholpen heeft is een dagcreme en een mascara opnemen in m'n ochtendritueel. Hierdoor komt er automatisch ook een reinigingslotion in je avondritueel, maar dat is alleen maar goed voor je huid. Het is niet veel maar het doet zienderogen goed. En een beetje mascara aanbrengen is natuurlijk helemaal geen moeite, maar je ziet echt verschil![]()
Ik gebruikt een niet-waterproof mascara, die er 's avonds voor een groot deel al af is na het douchen. Hierdoor hoef je niet te boenen met de reinigingslotion, maar is een watje over je gezicht voldoende.
En verder toch eens gaan shoppen. Ook als het niet je hobby is, want anders gebeurd er nooit wat![]()
Ga vooral eens in winkels kijken waar je anders nooit komt. Soms kom je dingen tegen in winkels je die niet zou verwachten, of die jouw stijl helemaal niet zijn. Maar door handig te combineren kan zo'n onverwacht item juist weer heel leuk zijn.
Oh en ga op een dag doordeweeks, als het niet zo godsgruwelijk druk is in de stad. Op zaterdagen winkelen, voor mij is de lol er gauw af. Neem lekker een dag vrij en trek erop uit
Tiener. En ik vind haar ook tomboy-ish.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Da's gewoon nog een kind?
Ik vind dit persoonlijk niet vrouwelijk.
Ik zat op een gegeven moment ook vastgeroest bij bepaalde winkels. Ik moet zeggen dat ik voor broeken nog steeds het beste slaag bij de Jeans Centre, maar voorheen kocht ik maar één bepaald model. Gewoon, omdat dat goed zit/zat. Nu heb ik verschillende modellen, van skinny (ja, echt!) naar wijder. Het is even wennen, zo'n skinny, maar het staat wel leukquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef Governo het volgende:
[..]
De volgende keer als ik ga shoppen zal ik eens mijn zusje of vriendinnen die wel meisjes-achterig zij meenemen. Kom ik waarschijnlijk eens ergens andersNu koop ik zowat mijn hele garderobe bij de Sting, en altijd van 2 bepaalde merken.
Leuke post over hoe je zelf in elkaar steekt zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga zelf ook voornamelijk met mannen om, en amper met vrouwen. Ik vind dat geen probleem, het is nou eenmaal zo.
De reden is dat ik nogal direct, recht voor z'n raap en rationeel ben en een sterke eigen mening heb, en mannen daar over het algemeen beter mee kunnen omgaan dan vrouwen.
Maar ik zie er wél heel vrouwelijk uit (zoals bijvoorbeeld hoge hakkenen lang haar) en gedraag me verder ook absoluut niet mannelijk (ben ook totaal niet feministisch), dus je kunt best vrouwelijk zijn zonder dat je je karakter hoeft te veranderen.
Van zo'n typisch vrouwending als shoppen hou ik bijvoorbeeld weer totaal niet. Ik vind het superleuk om nieuwe kleren te hebben, maar het shoppen en passen, winkel in, winkel uit, vind ik niet meer dan een noodzakelijk kwaad. Van voetbal hou ik trouwens ook niet.
Ja leuk hèquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Leuke post over hoe je zelf in elkaar steekt zeg.
Leuke post ! Ook ik heb meer dat ik een sterke eigen mening heb, me me sowieso altijd erger aan het gezeik en gezeur van (sommige) vrouwenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga zelf ook voornamelijk met mannen om, en amper met vrouwen. Ik vind dat geen probleem, het is nou eenmaal zo.
De reden is dat ik nogal direct, recht voor z'n raap en rationeel ben en een sterke eigen mening heb, en mannen daar over het algemeen beter mee kunnen omgaan dan vrouwen.
Maar ik zie er wél heel vrouwelijk uit (zoals bijvoorbeeld hoge hakkenen lang haar) en gedraag me verder ook absoluut niet mannelijk (ben ook totaal niet feministisch), dus je kunt best vrouwelijk zijn zonder dat je je karakter hoeft te veranderen.
Van zo'n typisch vrouwending als shoppen hou ik bijvoorbeeld weer totaal niet. Ik vind het superleuk om nieuwe kleren te hebben, maar het shoppen en passen, winkel in, winkel uit, vind ik niet meer dan een noodzakelijk kwaad. Van voetbal hou ik trouwens ook niet.
En sowieso, die jongens/mannen uit je vriendengroep, kleine kans dat er een relatie ontstaat tussen jou en een van hen (hoe leuk en vrouwelijk je er ook uit zal zien), aangezien die nu eenmaal al in de friendszone zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef Governo het volgende:
Leuke post ! Ook ik heb meer dat ik een sterke eigen mening heb, me me sowieso altijd erger aan het gezeik en gezeur van (sommige) vrouwen
Nee ik ook niet. Ik kan der goed mee opschieten, en het zijn ook leuke kerels, maar wel als vrienden, niet als relatie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En sowieso, die jongens/mannen uit je vriendengroep, kleine kans dat er een relatie ontstaat tussen jou en een van hen (hoe leuk en vrouwelijk je er ook uit zal zien), aangezien die nu eenmaal al in de friendszone zitten.
Althans, ik voel mij totaal niet aangetrokken tot mijn 'gewone' vrienden (als in meer dan een vriendschap).
Je klinkt als een vriendin van mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef Governo het volgende:
[..]
De volgende keer als ik ga shoppen zal ik eens mijn zusje of vriendinnen die wel meisjes-achterig zij meenemen. Kom ik waarschijnlijk eens ergens andersNu koop ik zowat mijn hele garderobe bij de Sting, en altijd van 2 bepaalde merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een heel leuk hoedje van de New Yorker
Ja, dat is een goede! Mijn zusje heeft ook een hele mooie bos met krullen en gebruikt die shampoo plus conditioner ook. Wat je ook kunt proberen zijn producten van Lush voor je haar, werkt ook heel goed maar natuurlijk reageert ieder haar er weer anders op, het is dus vooral veel producten gaan uitproberen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Governo het volgende:
Is dit een goede conditioner?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |