volleybalquote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Governo het volgende:
Ik weet niet of het van belang is, maar ik meld het maar even: ik doe als sport volleybal. Best vrouwelijk toch? Voor zover een sport mannelijk of vrouwelijk kan zijn
Oja, ook een van de redenen waarom ik iets vrouwelijker wil worden: Na je examen is het bij ons op school zo dat wij gala hebben. Nu heeft een klasgenoot van mij, en tevens een goede vriend, van mij laatst gevraagd of ik in jurk kwam of in pak... Naja, nu wil ik iedereen dan dus ook een beetje kunnen verbazen dat ik wel degelijk mooi en vrouwelijk kan zijn
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Governo het volgende:
Naja, nu wil ik iedereen dan dus ook een beetje kunnen verbazen dat ik wel degelijk mooi en vrouwelijk kan zijn
Zou best tof zijn. Hopelijk lukt het. Vast wel, staan een hoop nuttige tips in dit topic.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Governo het volgende:
Ik weet niet of het van belang is, maar ik meld het maar even: ik doe als sport volleybal. Best vrouwelijk toch? Voor zover een sport mannelijk of vrouwelijk kan zijn
Oja, ook een van de redenen waarom ik iets vrouwelijker wil worden: Na je examen is het bij ons op school zo dat wij gala hebben. Nu heeft een klasgenoot van mij, en tevens een goede vriend, van mij laatst gevraagd of ik in jurk kwam of in pak... Naja, nu wil ik iedereen dan dus ook een beetje kunnen verbazen dat ik wel degelijk mooi en vrouwelijk kan zijn
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn gezicht ziet er een beetje kaal uit en ik weet niet hoe ik zou moeten beginnen met make-up enzo, en ik denk dan ook dat mensen uit mijn omgeving het raar zouden vinden, maar mijn ouders/zusje klagen altijd over dat ik er zo onverzorgd en veel te jong voor mijn leeftijd uitzie.Ik zou beginnen met mascara en evt. eyeliner. Dat maakt al heel wat verschil uit. Verder weet ik niet hoeveel tijd je in deze foto aan je haar heb besteed, maar het lijkt een beetje op een ''out of bed'' lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb altijd heel veel krullen gehad, laatste tijd is dat iets minder aan het worden. Krullen mogen welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je krullerig-haar? Of alleen een slag? En wil je krullen of juist niet?
En als die jongens nog niet willen daten dan kom je maar weer terug he?quote:
Okay. Ik denk dat je dan co-only zou moeten wassen zoals ik eerder al zei. Deze post legt uit waarom en daarna vertelt ie je in simpele stappen wat je dan moet doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:53 schreef Governo het volgende:
[..]
Heb altijd heel veel krullen gehad, laatste tijd is dat iets minder aan het worden. Krullen mogen wel
k denk dat dat heel goed voor jouw haar zal zijn en een wereld van verschil zal gaan maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Governo het volgende:
Oké doorgelezen. Ik zal het eens proberen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
I
[..]
k denk dat dat heel goed voor jouw haar zal zijn en een wereld van verschil zal gaan maken.
Dit alles, kan dat ook s'avonds dat het s'morgens dan nog redelijk zit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay. Ik denk dat je dan co-only zou moeten wassen zoals ik eerder al zei. Deze post legt uit waarom en daarna vertelt ie je in simpele stappen wat je dan moet doen.
Mooie Haren topic #12 Waar we Fas en Smart_ass verwelkomen Komt er dus op neer dat je shampoo laat staan, je hoofdhuid wast door met je vingers te masseren en een conditioner zonder siliconen in de lengte van je haar gebruikt.
- Er staat ook een before en after foto van E_C, groot verschil.
Om het nog makkelijker te maken staat hier in de OP een spoiler vol producten zonder silliconen, daar een conditioner van nemen.
Mooie haren topic #22
Ja hoor, ik geloof niet dat al die mensen dit doen allemaal 's ochtends wassen. Dan moet je het 's ochtends weer een beetje nat maken om te stylen me dunkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Governo het volgende:
[..]
Dit alles, kan dat ook s'avonds dat het s'morgens dan nog redelijk zit?
Als je die methode van hierboven wil gaan proberen niet, want daarbij gebruik je geen shampooquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef Governo het volgende:
Ah oké gelukkig. Ik zie mezelf niet elke morgen om 6 uur opstaan om mijn haar te wassen
Ik heb nu die andrelon krul controle shampoo. Is dit een goede?
Oh wacht dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je die methode van hierboven wil gaan proberen niet, want daarbij gebruik je geen shampoo
Is die conditioner daarvan wel een goede ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je die methode van hierboven wil gaan proberen niet, want daarbij gebruik je geen shampoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |