Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef fathank het volgende:
Nooit spijt hebben van dingen die je hebt gedaan. Alleen spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?
Je moet in ieder geval geen spijt hebben van de studie die je wel hebt gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?
Een tijdje terug heb ik daar een documentaire over gezien en ik ben bang dat je gelijk hebt, met die speeltjes is het echt "wat de gek er voor geeft".quote:Op maandag 5 maart 2012 14:46 schreef BrandX het volgende:
ik had vroeger giga veel van die surprise-eitjes speeltjes. ruim 20 jaar terug weggegooid....
ik durf te wedden dat daar een x aantal tussen zaten die nu duizenden euro's op zouden brengen
ja preciesquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een tijdje terug heb ik daar een documentaire over gezien en ik ben bang dat je gelijk hebt, met die speeltjes is het echt "wat de gek er voor geeft".
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, goed gezienquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Ulx het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik sommige vrouwen mijn huis uit heb getrapt. Maar ik neem aan dat dat niet de insteek van dit topic is?
Yep, ik ken het.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n beetje alles wat er aan Star Wars speelgoed bestond.
Weliswaar uitgepakt en gebruikt, maar dan nog zou het bakken waard zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Watchingyou het volgende:
Wat zou het toch verdomd handig zijn als we bepaalde dingen
van tevoren zouden weten , he ?
Dat zou ik inderdaad jammer vinden, ik heb er maar eentje maar als ik dat doorblader kom ik mensen tegen die er inmiddels niet meer zijn, b.v. familieleden. Ik zou het heel erg vinden om dat album kwijt te raken, is toch nog een link naar je jeugd toe want veel andere dingen (buiten wat speelgoed en dingen als diploma's) is er niet meer, dat hebben mijn ouders destijds weggegooid, vooral mijn vader was daar goed in.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was vorig jaar mijn berging aan het uitmesten en ik kwam mijn poëziealbums van vroeger tegen, die heb ik weggegooid, misschien had ik dat toch maar niet moeten doen.
Nou zo'n leuke jeugd had ik nou ook weer niet, dus daarom heb ik ze toen zo makkelijk weggegooid.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad jammer vinden, ik heb er maar eentje maar als ik dat doorblader kom ik mensen tegen die er inmiddels niet meer zijn, b.v. familieleden. Ik zou het heel erg vinden om dat album kwijt te raken, is toch nog een link naar je jeugd toe want veel andere dingen (buiten wat speelgoed en dingen als diploma's) is er niet meer, dat hebben mijn ouders destijds weggegooid, vooral mijn vader was daar goed in.
Wat is dat ook alweer? Een Virtual Boy?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef JerryLee het volgende:
[ afbeelding ]
aan een neefje gegeven die hem thuis gelijk met een schaar te lijf ging![]()
bring back the 80'squote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Mylene het volgende:
Kaartjesverzameling van de dansserie Fame. Ik had ze allemaal. M'n broertje spaarde die van de A-Team.
M'n verzameling van buttons heb ik wel bewaard.
[ afbeelding ]
ik heb ooit een studie niet afgemaakt, geen spijt van maar ik vraag wel wel eens af hoe mijn leven er uit had gezien als ik het wel voltooid had.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echtquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een tijdje terug heb ik daar een documentaire over gezien en ik ben bang dat je gelijk hebt, met die speeltjes is het echt "wat de gek er voor geeft".
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Dus het zou zomaar kunnen dat ik stinkend rijk ben door al die gele eitjes die we nog in een zak hebben staan in de rommelkast
?
Tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]Die mensen kochten hele dozen vol met die dingen om maar te kijken of er een speciale tussen zat.
Tofquote:
Dit deed mijn oma ookquote:Op maandag 5 maart 2012 15:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies
Elk weekend als ik naar mijn oma toe ging kreeg ik 1 of 2 van die eitjes, en vaak van mijn tante (haar zus) ook. Jarenlang. Ik had er zomaar een paar honderd
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Mylene het volgende:
Kaartjesverzameling van de dansserie Fame. Ik had ze allemaal. M'n broertje spaarde die van de A-Team.
M'n verzameling van buttons heb ik wel bewaard.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook, maar dan met Feyenoord plakboekenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb het met een plakboek over Ajax dat ik vroeger bijhieldvol met krantenknipsels, dat zal in de zeventiger/tachtiger jaren zijn geweest. Waarom en wanneer ik het heb weggooid kan ik me niet meer herinneren, maar ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef kissaa het volgende:
Ik heb de foto's van mijn eerste huwelijk in de fik gestoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |