Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef fathank het volgende:
Nooit spijt hebben van dingen die je hebt gedaan. Alleen spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?
Je moet in ieder geval geen spijt hebben van de studie die je wel hebt gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n flauwekul. Ik heb maar een studie gedaan. Moet ik dan spijt hebben van al die studies die ik niet heb gedaan?
Een tijdje terug heb ik daar een documentaire over gezien en ik ben bang dat je gelijk hebt, met die speeltjes is het echt "wat de gek er voor geeft".quote:Op maandag 5 maart 2012 14:46 schreef BrandX het volgende:
ik had vroeger giga veel van die surprise-eitjes speeltjes. ruim 20 jaar terug weggegooid....
ik durf te wedden dat daar een x aantal tussen zaten die nu duizenden euro's op zouden brengen
ja preciesquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een tijdje terug heb ik daar een documentaire over gezien en ik ben bang dat je gelijk hebt, met die speeltjes is het echt "wat de gek er voor geeft".
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, goed gezienquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Ulx het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik sommige vrouwen mijn huis uit heb getrapt. Maar ik neem aan dat dat niet de insteek van dit topic is?
Yep, ik ken het.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n beetje alles wat er aan Star Wars speelgoed bestond.
Weliswaar uitgepakt en gebruikt, maar dan nog zou het bakken waard zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Watchingyou het volgende:
Wat zou het toch verdomd handig zijn als we bepaalde dingen
van tevoren zouden weten , he ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |