Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Substitute op 06-03-2012 16:28:22 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
CE is meer dan Retail + DLC.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
De CE kopen is duurder dan de normale versie + dlc.
Als het hem alleen om de dlc draait...quote:
Er staat ook iets over trouwe fan.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als het hem alleen om de dlc draait...
Ik doe niet meer aan fysieke pre-orders via internet. 2x gedaan, 2x kreeg ik hem te laat binnenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb de CE besteld via internet, hopelijk krijg ik hem gewoon vrijdag.
Zwaar pissig als ze dit over het weekend heen tillen
In het weekend ben ik vrij, doordeweeks geen tijdquote:
Speel je het een week later. Lekker belangrijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
In het weekend ben ik vrij, doordeweeks geen tijd
Ja, ben ik ook. En als hij per sé de CE wil hebben, is prima. Daar doelde ik niet op.quote:
Dat is over het algemeen niet de reden waarom je pre-orderedquote:Op maandag 5 maart 2012 10:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Speel je het een week later. Lekker belangrijk.
Precies, ik pre-order het zodat ik het in het 1e weekend na de release kan spelen. Dat gaat niet lukken als ik het pakketje op maandag binnenkrijgquote:Op maandag 5 maart 2012 10:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen niet de reden waarom je pre-ordered
Ik pre-order het omdat het ik anders vergeet te kopen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen niet de reden waarom je pre-ordered
ME3 unlocked donderdag om 0:01quote:Op maandag 5 maart 2012 11:37 schreef The_Substitute het volgende:
Ik preorder omdat ik gewoon ongeduldig ben en op vrijdag 0.00/1.00u wil kunnen spelen.
Van woensdag op donderdag al?quote:
Nog 2 nachtjes slapenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Van woensdag op donderdag al?
<wordt nog ongeduldiger>
Ah, even gemist.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen.
Mass Effect 3 #7: Extinction is inevitable..
Damn, goed om te weten, van de week dus ff mijn save games uit de cloud plukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef The_Substitute het volgende:
http://www.gamekings.tv/n(...)ud-storage-probleem/
Probleem met cloud-storage op de 360.
hmm, je moet dus elke keer classes naar 20 levellen en dan weer opnieuw beginnen vanaf 1. Dat zorgt er wel voor dat je bezig kan blijven in de MP en met weapon-upgrades level je op den duur een stuk sneller. Ik zie nu ook het nut van die XP-packages. In de demo had je daar niks meer aan als je een class op 20 had, nu kan je een class die net gereset is alvast een boost geven terwijl je aan het grinden bent.quote:Your Online War Assets:
The galaxy is at war, and you need help from its every corner! Play to unlock war assets and to gain access to bonus profile photos on the Bioware Social Network.
N7 Special Ops Team
Trained, tested, and tough, the best of the Alliance special forces stand ready to deploy anywhere in the galaxy.
This asset is increased through playing multiplayer in Mass Effect 3. The ops team’s war asset is created when a player reaches level 20 with a class and selects the "promote" command. This resets the level of that class to 1. Subsequent promotions permanently add to the value of the existing asset. There is no limit to the number of times the class can be promoted.
Cerberus Escapees
Play the iPad game Mass Effect: Infiltrator to recruit survivors of Cerberus's secret holding facility. These escapees have learned much about your enemy.
This asset increases your Galaxy at War Readiness Rating based on intelligence drops in the iPad game.
werkt dat unlocken via vpn op origin?? meende ergens iets anders gelezen te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
hmm, je moet dus elke keer classes naar 20 levellen en dan weer opnieuw beginnen vanaf 1. Dat zorgt er wel voor dat je bezig kan blijven in de MP en met weapon-upgrades level je op den duur een stuk sneller. Ik zie nu ook het nut van die XP-packages. In de demo had je daar niks meer aan als je een class op 20 had, nu kan je een class die net gereset is alvast een boost geven terwijl je aan het grinden bent.
Over 27 minuten kan je unlocken met een VPN
Ging ook gewoon met BF3. Ga het zelf niet doen, ik wil eerst mijn ME2-save afmaken zodat ik donderdag na Arrival gelijk door kan met de openingsmissie van ME3.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef MrDrako het volgende:
[..]
werkt dat unlocken via vpn op origin?? meende ergens iets anders gelezen te hebben.
quote:Beste X.
Bedankt voor het plaatsen van uw order bij xboxhome.nl. Uw order is verzonden! U kunt deze binnen 1-2 dagen verwachten. Heeft u vragen over uw order? We helpen u graag verder.
Damn, waarom moest ik weer zonodig bij Consolehop.nl bestellen.quote:
Release date bij mycom staat nu op 7 maart, ik ben benieuwd aangezien ik ook daar de CE gekocht heb ook op afhaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de CE voor 36 euro in de pre-order staan bij MyCom. Inmiddels is die al een tijd helemaal niet meer te bestellen. Ben benieuwd of ik nog wat ga horen over het afhalen, en of de originele prijs ook blijft (Want nog niet betaald, gebeurt bij afhalen).
Join the clubquote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de CE voor 36 euro in de pre-order staan bij MyCom. Inmiddels is die al een tijd helemaal niet meer te bestellen. Ben benieuwd of ik nog wat ga horen over het afhalen, en of de originele prijs ook blijft (Want nog niet betaald, gebeurt bij afhalen).
Ook benieuwd wanneer. Donderdag heb ik een vrije middag en kan ik 'm prima halen, vrijdag de hele dag op stage, en geen tijd om te spelen in het weekend en begin komende week. Dus terwijl iedereen hier lekker aan het spelen is mag ik nog even wachten, gedeeltelijk met de game in bezit maar zonder tijd.
Ze hebben je geld al, no need to ban en dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Daeron het volgende:
Zul je wel zien straks, ga ik het spelen zodra ik het heb. Word ik daarna gebanned omdat ik voor de releasedate het spel heb.
Ik ook, lekker de Engineer uithangen met een ARquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heeft elke class in ME3 nou beschikking tot Assault Rifles? In de demo is dat wel het geval, voor zover ik weet, maar zal het ook zo zijn in de hele game? Zou ik zeer aangenaam vinden iig.
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, lekker de Engineer uithangen met een AR
Ah, gewoon het MP principe dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef ROFLOL het volgende:
Volgens mij heeft elke class dit keer beschikking over elke wapen. Hoe minder je meeneemt, hoe sneller je gebruik kan maken van je biotics.
Gewoon morgen overal in de winkels dusquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, m'n MyCom bestelling is onderweg
MASS EFFECT 3 COLLECTOR'S EDIT 1 ¤ 35.98
Ik zal je vertellen hoe awesome: gruwelijk awesomequote:
net zoals skyrim dat ze de releasedate negeren?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gewoon morgen overal in de winkels dus
Sowieso nooit begrepen dat als een game gewoon af en gedrukt is, de VS toch voorrang krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zoals skyrim dat ze de releasedate negeren?
hmm dan ga ik morgen ook vast naar den winckel!
Ze moeten toch iets hebben om zich nog een beetje verheven boven de rest te voelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen dat als een game gewoon af en gedrukt is, de VS toch voorrang krijgen
Ze krijgen altijd al de gave launch-events enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets hebben om zich nog een beetje verheven boven de rest te voelen.
Vanavond maar even de loyalty missie's en de suicide missie afronden. Speel als soldier en ik was vergeten hoe overpowered adrenaline rush isquote:Op maandag 5 maart 2012 08:31 schreef SteveBudin het volgende:
Nog 2 avonden om dit uit te spelen
Garrus loyalty
Miranda loyalty
Reaper IFF
Tali recruitment/loyalty met Legion
Legion loyalty
Omega relay
Lair of the Shadow Broker
Arrival
Ik denk dattie morgen zowieso wordt verkocht (1 dag voor release), dus ga morgen maar langs wat winkelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Stiekem reken ik er een beetje op dat hij vandaag al verkocht wordt. Vrijwel elke game wordt al voor de releasedatum verkocht.
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN of je moet een beroep doen op de mannen van reloaded.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Stiekem reken ik er een beetje op dat hij vandaag al verkocht wordt. Vrijwel elke game wordt al voor de releasedatum verkocht.
Ik speel op 360, dus dan is dat gelukkig geen issue.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN.
Gisteren even een stukje van het art-bookje bekeken, best leuk. Edi heeft idd wat weg van Maria uit Metropolis.
Hmjah als je um morgen voor PC koopt kan je um gewoon na middernacht installeren zonder VPNquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN en anders kan altijd nog een beroep doen op de mannen van reloaded.
vandaag dus niet, ben net al in 't dorp geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Vaak moet je einde van de dag gaan hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vandaag dus niet, ben net al in 't dorp geweest.
Jaquote:
quote:User Reviews
Volgens mij bedoelt hij dat het userreviews zijn.quote:
Ik las 't.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Salsanadia het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat het userreviews zijn.
Nou lekker dan. Bedankt.quote:Currently there is one scenario in which you cannot salvage
the save file: if you have ever moved your save file to the cloud and
the original system is not available to transfer it back to. We
understand this may be a great setback to those impacted who have been
following the Mass Effect franchise over the years. We thank you for
your patience.
dan ga ik straks nog wel een keertjequote:
Maar ik dacht dat hij donderdag zou uitkomen ? dus toch morgen ? want dan ga ik na werk nog even snel langs de winkelquote:
Hopelijk bedoelt ie via Origin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Komt er eindelijk een triple A game, gaan ze hem alsnog downloaden
Doe ik altijd, eerst kijken of 'ie draait op mijn PC. Als die goed draait dan koop ik hem. Tenminste als het een beetje een goed spel is, want de demo was erg slecht. Daarnaast heb ik het ook niet zo op games waar EA zich mee bemoeit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Komt er eindelijk een triple A game, gaan ze hem alsnog downloaden
Heb jij die saves op een oude xbox aangemaakt? Dan gaat het volgens het bericht niet meer werken in ME3.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:05 schreef Daeron het volgende:
[..]
Damn, goed om te weten, van de week dus ff mijn save games uit de cloud plukken.
Demo was erg slecht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Quisho het volgende:
[..]
Doe ik altijd, eerst kijken of 'ie draait op mijn PC. Als die goed draait dan koop ik hem. Tenminste als het een beetje een goed spel is, want de demo was erg slecht. Daarnaast heb ik het ook niet zo op games waar EA zich mee bemoeit.
Make that the cat wise.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Quisho het volgende:
[..]
Doe ik altijd, eerst kijken of 'ie draait op mijn PC. Als die goed draait dan koop ik hem. Tenminste als het een beetje een goed spel is, want de demo was erg slecht. Daarnaast heb ik het ook niet zo op games waar EA zich mee bemoeit.
Werkt het niet gewoon door de savegame te laden in ME2, opnieuw op te slaan op je HDD van je nieuwe Xbox en die dan te importeren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben bang dat ik met een preorder zit waar ik niks mee kan.Ik heb mijn savegames na het transferen naar mijn nieuwe xbox namelijk op de cloud gezet en ik heb die oude xbox niet meer... zover ik het begrijp kan ik nu mijn characters niet importeren! Weet iemand hier of daar een oplossing voor is op dit moment is dit de reactie van BioWare:
[..]
Nou lekker dan. Bedankt.
Nou ja ik koop spellen vaak wel voor de online mode, en Mass Effect 3 heeft alleen Co-op volgens mij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Make that the cat wise.
Helemaal rondspelen, en daarna heb je zoiets van...meh, ik hoef hem eigenlijk niet meer te kopen.
Het maakt mij niet uit of je hem koopt of niet....maar dit zijn altijd van die slappe smoesjes
ME3 is langer dan 8 uur...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nou ja ik koop spellen vaak wel voor de online mode, en Mass Effect 3 heeft alleen Co-op volgens mij?
Tsja ik koop tegenwoordig eenmaal niet zo snel een spel die je in 8 uur uitgespeeld hebt en waarmee je daarna niet mee online kan.
Maar goed ik kijk wel even hoe hij draait, als het helemaal niet draait ga ik hem dus niet spelen.
Nope lees dat bericht maar eens goed, je moet de save terug halen van de cloud op de originele HDD waar de oorspronkelijke save op gemaakt is. Die heb ik niet meer want mijn oude xbox is verkocht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Werkt het niet gewoon door de savegame te laden in ME2, opnieuw op te slaan op je HDD van je nieuwe Xbox en die dan te importeren?
Dat is wel klote. Ik mag aannemen dat ze mijn scenario wel getest hebben. Vlug een nieuwe play-through van ME2 dan maar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nope lees dat bericht maar eens goed, je moet de save terug halen van de cloud op de originele HDD waar de oorspronkelijke save op gemaakt is. Die heb ik niet meer want mijn oude xbox is verkocht.
dan hebben ze 'm illegaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
De slechte beoordelingen vliegen binnen op metacritic.
Die userscore.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
Mmh, heb wel een keer in de tussentijd opgestuurd voor reparatie en een refurbished model teruggekregen. Heb wel nog de harde schijf liggen en indertijd de license transfer uitgevoerd. Daarnaast zijn ze van die xbox naar de cloud gegaan en gaan ze ook weer terug naar dezelfde xbox.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heb jij die saves op een oude xbox aangemaakt? Dan gaat het volgens het bericht niet meer werken in ME3.
Mensen die in user reviews gelovenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
Nu net ja. Dus ze kunnen hem 'legaal' nog niet uit hebben kunnen spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeh... in de VS is de game al legaal uit slimbo.
Dat is niet relevant, als dat al het geval zou zijnquote:
Ik ben er nu doorheen aan het lezen, alleen het merendeel lijkt de demo + 3 minuten complete game gespeeld te hebben en vervolgens op metacretic is gaan trollen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
Ja en kun je nu al een review hebben dan? Het spel kost 30 uur om uit te spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeh... in de VS is de game al legaal uit slimbo.
Van wege dat dlc-gedoe waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ben er nu doorheen aan het lezen, alleen het merendeel lijkt de demo + 3 minuten complete game gespeeld te hebben en vervolgens op metacretic is gaan trollen.
Niet helemaal. Er is inderdaad een hoop geklaag over de DLC, maar ik lees ook een hoop kritiek over het spel zelf, het verhaal en achteruitgang t.o.v. deel 2.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Van wege dat dlc-gedoe waarschijnlijk.
De critici zijn over 't algemeen zeer positief, met wat kanttekeningen, dus ik heb goede hoop.
quote:he issue has been confirmed by Mike Gamble, producer on the Mass Effect franchise, on twitter. Here's the convo:
Nick Fritz
@GambleMike But people who imported from ME2, using an UNCHANGED facecode from ME1 are having problems.
Michael Gamble
@njfritz yes, good point. If that occurs, you will be asked to rebuild the face.
Person Dude
@GambleMike @njfritz Are you kidding me? Why?!
Michael Gamble
@Person_Dude as I get more info/ conclusive info, I will pass it on. I'm not positive yet.
So there you have it, people...
PLEASE NOTE: Michael Gamble is not a community manager or anything. He's a producer, and he's probably been on a break for the last few days. Please don't spam the man's twitter! He's the only person so far who's actually given us a straight answer so far, so please show some respect.
Original OP below.
"A betrayal to one of the fundamental building blocks of the franchise."
It has now been confirmed by multiple people with the game, on here and on various other gaming sites. We still haven't got a comment from Bioware on this issue.
Please note: We're not talking about taking a ME1 save into 3. The people was having problems importing their Shepards, who was created in Mass Effect 1 and imported into 2.
Die mag je uiteraard niet vertrouwen, maar om vervolgens op user reviews af te gaan...User reviews zijn doorspekt van persoonlijke waardeoordelen en bovendien gaan die over de inhoud van het verhaal. Een goede professionele review heeft het niet over het verhaal (dat is immers een mening) maar over de objectief te beoordelen elementen van een game.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet helemaal. Er is inderdaad een hoop geklaag over de DLC, maar ik lees ook een hoop kritiek over het spel zelf, het verhaal en achteruitgang t.o.v. deel 2.
Professionele critici vertrouw ik sowieso niet. Zeker niet als om games van EA gaat.
Ik had met Dragonage 2 hetzelfde gekeutel. Kreeg ik ineens de gewone.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef Twiitch het volgende:
12game cancelt m'n CE preorder, een paar dagen voor de release, heb dat ding bijna 4 weken geleden besteld/betaald en dan komen ze er nu pas mee, nu is de CE nergens meer te krijgen
Ik ga nooit meer bestellen bij 12game dus.
Het verhaal is niet alleen samen te vatten als mening vind ik, en het is ook niet alsof ik -alle- prof. reviews per definitie geen aandacht geef, maar dit soort kaskrakers krijgen vaak van die belachelijk hoge cijfers van hen en al vaak zat heeft dat alleen maar tot teleurstelling geleidt. Dragon's Age 2 is een voorbeeld daarvan. Die werd ook collectief uitgekotst op metacritic door de users en daar kon ik het alleen maar mee eens zijn. Zie je een paar grote reviewsites het spel een 9 gevenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die mag je uiteraard niet vertrouwen, maar om vervolgens op user reviews af te gaan...User reviews zijn doorspekt van persoonlijke waardeoordelen en bovendien gaan die over de inhoud van het verhaal. Een goede professionele review heeft het niet over het verhaal (dat is immers een mening) maar over de objectief te beoordelen elementen van een game.
En DA2 werd ook door de critici niet met louter lovende reviews beoordeeld. Mijn mening was ook erg in lijn met die van hun, ik vond DA2 leuk, maar matig in creativiteit en haalde het niet bij DA: Origins. Dat maakt het niet een bar slechte game.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Het verhaal is niet alleen samen te vatten als mening vind ik, en het is ook niet alsof ik -alle- prof. reviews per definitie geen aandacht geef, maar dit soort kaskrakers krijgen vaak van die belachelijk hoge cijfers van hen en al vaak zat heeft dat alleen maar tot teleurstelling geleidt. Dragon's Age 2 is een voorbeeld daarvan. Die werd ook collectief uitgekotst op metacritic en daar kon ik het alleen maar mee eens zijn.
Maar we zullen zien. Ik hoop dat het meevalt maar het zou me niets verbazen als het spel kut blijkt te zijn
IGN vertrouw ik zelfs nog minder dan Gamespot, ik heb bij meerdere spellen al gemerkt dat ze een aantal belangrijke negatieve aspecten gewoon helemaal niet noemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik denk dat de meeste mensen die ME1 en 2 leuk vonden 3 ook goed zullen vinden hoor. IGN zegt iig van wel met hun review in progress. Misschien zijn er wel bugs enz.
Tja, kan gebeuren natuurlijk, maar dat ze er nu pas mee komen vind ik een beetje dom aangezien mijn kans op een PC CE nu nul komma nul is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik had met Dragonage 2 hetzelfde gekeutel. Kreeg ik ineens de gewone.
Link van de bron?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:54 schreef MPC60 het volgende:
Dit is waarschijnlijk hier besproken maar nog een leuke bug voor longtime fans....
[..]
Dat heb ik gemerkt met alle CoD revieuws na CoD4quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Maanvis het volgende:
reviewsites en magazines moeten een goede review maken anders dan wordt er niet meer door desbetreffend bedrijf geadverteerd.
Dat was bij DA2 dus hetzelfde. Toen ik hoorde dat ze niet konden leveren waren er nergens meer CE. Achteraf niet zo heel erg, maar ik baalde op dat moment behoorlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren natuurlijk, maar dat ze er nu pas mee komen vind ik een beetje dom aangezien mijn kans op een PC CE nu nul komma nul is.
Volgens mij was je ook gewaarschuwd voor de gedateerdheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb KoTOR gedownload op advies van jullie, maar merk toch dat de dialogen erg kinderachtig zijn en dat ik mezelf al heel erg vaak vastgelopen heb omdat mensen niet voor je aan de kant gaan en soms zit je echt vast in een hoekje ofzo.
dat heeft er niets mee te maken. als je collision detection hebt (want het houdt mij tegen) dan kun je ook het andere karakter een stapje terug laten doen of gewoon iets naar achter bewegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij was je ook gewaarschuwd voor de gedateerdheid.
Ik bedoelde het in z'n algemeenheid. Maar je beschrijft ook een 'probleem' waar ik nooit last van heb gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Maanvis het volgende:
dat heeft er niets mee te maken. als je collision detection hebt (want het houdt mij tegen) dan kun je ook het andere karakter een stapje terug laten doen of gewoon iets naar achter bewegen.
Tsja, meningen verschillen. Ik vond DA2, zeker in vergelijking met het prima deel 1, een afschuwelijk slechte RPG. Een wonder dat ik het spel helemaal heb uitgespeeld, maar dat was meer omdat ik de hele tijd hoopte dat het nu toch echt eens interessant zou wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En DA2 werd ook door de critici niet met louter lovende reviews beoordeeld. Mijn mening was ook erg in lijn met die van hun, ik vond DA2 leuk, maar matig in creativiteit en haalde het niet bij DA: Origins. Dat maakt het niet een bar slechte game.
Probleem ook niet gehad hier. De dialogen vind ik even 'kinderachtig' als elke andere bioware game waar je dialoogkeuzes hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heeft er niets mee te maken. als je collision detection hebt (want het houdt mij tegen) dan kun je ook het andere karakter een stapje terug laten doen of gewoon iets naar achter bewegen.
Gameplay is wel goed, verhaal is en locaties zijn gwn eentonig.,quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, meningen verschillen. Ik vond DA2, zeker in vergelijking met het prima deel 1, een afschuwelijk slechte RPG. Een wonder dat ik het spel helemaal heb uitgespeeld, maar dat was meer omdat ik de hele tijd hoopte dat het nu toch echt eens interessant zou worden
Oh, het battlen was wel degelijk uitgewerkt ja. Maar dan nog zou ik de gameplay niet goed durven noemen. Ik vond het spel echt heel slecht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gameplay is wel goed, verhaal is en locaties zijn gwn eentonig.,
lastig op mijn werkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb toch de standaard sheppie. Maar dan weer de vraag, wie heeft het spel al legaal binnen
?
Ik vind dat toch best wel een probleem, ik loop al met dezelfde rotkop rond sinds ME1... dat is mijn sheppard niet een of andere rare random drol die er nu uit gaat komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, het schijnt dus dat de face import niet goed werkt, dus je kunt een raar uitziende shepard krijgen als het niet goed werkt
pre-order cancelledquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef leeell het volgende:
vind het soberdiezo tegenvallen
vooral de characters / dialogs vind ik tegenvallen.
Erg jammer ja, geen team zo groot als deel 2 en ineens krijg je Biff McHuge als partymember terwijl je al loyale mensen hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef leeell het volgende:
vind het soberdiezo tegenvallen
vooral de characters / dialogs vind ik tegenvallen.
Dat kan niet, die is nog niet uit.quote:
Al genoeg streams en torrent is al uit.quote:
Dat is een gelekte beta, dus dan heb je sowieso niet het volledige spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al genoeg streams en torrent is al uit.
Nee het is de volledige versie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is een gelekte beta, dus dan heb je sowieso niet het volledige spel.
Tyf op, vind je 't jammer dat ik jouw waifusimulator geen 10 geef? Ga lekker naar IGN als je voorgelogen wilt worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Daeron het volgende:
[ afbeelding ]
Ga maar terug naar onz ofzo.
*jaloers is*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tali unmasked.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
dat heeft die van mij al..quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Die is dus gemodelleerd naar de voice actor van Tali.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tali unmasked.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Had 't al verwacht van Bioware dat Quarians / Tali gewoon een generieke elf zou zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is dus gemodelleerd naar de voice actor van Tali.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dit al bevestigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tali unmasked.
Dan mik ik bij deze Liara en Ashley in ME3 door een airlock![]()
dat kun je niet zeker weten als je ze niet allebei hebtquote:
Ik vind Tali maar een irritante autist en Liara vind ik ook niks. Jack bleek een jankbal te zijn terwijl ze eerst zo stoer leek en Ash een dom soldaatje. Miranda was nog een beetje te pruimen dus die heb ik toen maar genomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd?
Dan mik ik bij deze Liara en Ashley in ME3 door een airlock
Was sowieso al van plan Liara te dumpen voor Tali toen ik hoorde dat same sex romance een optie zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd?
Jawelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat kun je niet zeker weten als je ze niet allebei hebt
beta he, zit vol bugs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Quisho het volgende:
Blijkbaar verkeerde versie gedownload want de installer crashtNou ja maar een andere versie downloaden dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tyf op, vind je 't jammer dat ik jouw waifusimulator geen 10 geef? Ga lekker naar IGN als je voorgelogen wilt worden.
Het spel valt blijkbaar tegen, ik heb mn kopie dus maar meteen verbrand/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n CE is binnen, incl een lithograph van de Normandy, een N7-patch, een Dark Horse-comic én een artbookje van 70 pag.
Niet de soundtrack nu al gaan luisteren, hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n CE is binnen, incl een lithograph van de Normandy, een N7-patch, een Dark Horse-comic én een artbookje van 70 pag.
jawel die is gelockedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb gewoon de default Shepard, werkt die ook niet?
Aangezien je hiermee weer een reactie van hem uitlokt, vind je dat volgens mij ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef maxmit het volgende:
Ik mag wel zeggen dat jouw UI mij enorm afleid..
Hoe kom je aan die facecode?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, heerlijk. Ik kan lekker spelen terwijl er compleet voorspelbaar overal alweer getrolled wordt.
Mijn Shep werkte ook niet met importeren, is toch wel een erg grove fout. Gelukkig had ik de facecode nog ergens
.
Voor de rest is het uiteraard geniaal, alleen jammer dat de neutrale optie uit de conversaties verdwenen is.
Nee het lag aan mn computer, hij is ook een paar keer uitgevallen. Nu maar ff opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beta he, zit vol bugs.
Groetjes, biodrone.
Is het niet. Hij gunt het downloaders gewoon nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef Quisho het volgende:
Is de Reloaded versie een beta dan? Hoe weet je dat?
Ik zei niet dat het erg was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Aangezien je hiermee weer een reactie van hem uitlokt, vind je dat volgens mij ook niet zo erg.
Ja dat dacht ik al inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Is het niet. Hij gunt het downloaders gewoon niet
Geen 60 euro waard. Een enorme teleurstelling voor een ME fan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Moet ik spijt hebben dat ik mn kopie heb verbrand, of is het idd een kut spel?
Hoezo dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Installatie compleet. Nu wachten tot donderdag 0:00u
Kreeg de melding van activatiedatum en allesquote:
que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:23 schreef Morthill het volgende:
Je moet bijna masochistisch zijn om hier nog te komen als ME-fanal die kritiek is slecht voor mijn cognitieve dissonantie
Dus jij begrijpt dat ik deze opmerking...quote:
...met een knipoog bedoel, maar je gaat er serieus op in?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
Aangezien je hiermee weer een reactie van hem uitlokt, vind je dat volgens mij ook niet zo erg.
Ik ben bang om positief te zijnquote:
Moet je ook nog een review gaan schrijven dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg de melding van activatiedatum en alles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet niksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Moet je ook nog een review gaan schrijven dan?
tsja helaas kan je deze niet afmaken in ME2quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd?
O'rly?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tsja helaas kan je deze niet afmaken in ME2
dat zou zuigen, want ik heb mijn eigen ME1 sheppard ook in 2 gebruikt, heb ik ineens dat neppe model ipv mijn eigen baasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Helaas.....
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9513640
Samequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat zou zuigen, want ik heb mijn eigen ME1 sheppard ook in 2 gebruikt, heb ik ineens dat neppe model ipv mijn eigen baas
Alleen voor From Ashes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:59 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die DLC code die bij de Colletors Edition zit, is dat alleen voor de eerste DLC die nu al online staat of ook voor toekomstige?
Ga de 360-versie halen tegen het weekend, als het mijn studie en werk niet extreem gaat verstorenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Retail collectors versie net opgehaald, lang leve mycom. Nu in de chat bij EA support om te checken of valideren mogelijk gaat zijn of niet. Origin pre-orders werken namelijk ook gewoon in Europa sinds vandaag...
Andere lui al geprobeerd hier?
Ik krijg nog steeds de releasedatum-check.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Retail collectors versie net opgehaald, lang leve mycom. Nu in de chat bij EA support om te checken of valideren mogelijk gaat zijn of niet. Origin pre-orders werken namelijk ook gewoon in Europa sinds vandaag...
Retail versie of digitaal? Nog 4 minuten wachten op chat, dus eens kijken wat ze daar zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de releasedatum-check.
Ik heb de digitale versie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
Retail versie of digitaal? Nog 4 minuten wachten op chat, dus eens kijken wat ze daar zeggen
Thats weird... Voor digitale versie zou het moeten werken, bevestigd door medewerkers...quote:
Sowieso, vrouwenquote:
En shepard zou ook nooit een homo kunnen zijn natuurlijk, anders was het niet verder gekomen dan een beetje kwaad over de reapers praten achter hun rug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwendie kunnen toch helemaal niks. Hooguit met vieze vaatdoeken naar je gooien.
Hier nog niet dus. Zal wel gewoon morgenavond worden, ga ik maar vanuit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:15 schreef DeeCruise het volgende:
Thats weird... Voor digitale versie zou het moeten werken, bevestigd door medewerkers...
Zie link: http://social.bioware.co(...)date-9502881-1.html
Klopt, maar dan zou hij ook gewoon in het roze lopen en Jacob naar een stikdonkere kamer lokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
En shepard zou ook nooit een homo kunnen zijn natuurlijk, anders was het niet verder gekomen dan een beetje kwaad over de reapers praten achter hun rug.
Chat geeft hier al 10 minuten aan dat het nog 1 minuut duurtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hier nog niet dus. Zal wel gewoon morgenavond worden, ga ik maar vanuit.
Er staat een goede reactie op die biowarelink van je, Deecruise. 1e reactie, 3e pagina.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Chat geeft hier al 10 minuten aan dat het nog 1 minuut duurt
MyCom??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Kun je de game dan toch gewoon ophalen? Of moet je ze eerst overtuigen dat de release de 8e is en je toch niet eerder kunt spelen ivm Origin?quote:Je hebt zojuist van ons bericht gehad dat jouw bestelling van de game Mass Effect 3 voor PC klaar ligt om afgehaald te worden. Helaas mag de game niet vóór 9 maart aan onze klanten worden verkocht. Komende vrijdag mogen wij officieel starten met de verkoop van de game. Op vrijdag 9 maart ligt jouw bestelling bij ons gereed om afgehaald te worden.
Graag tot ziens bij MyCom.
En maar blijven trollen, word je daar nou nooit een keer zat van als je keer op keer faalt?quote:
Gewoon negeren. Maar ik wacht voor de rest wel een paar dagen met posten hier, wat een kleuters.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En maar blijven trollen, word je daar nou nooit een keer zat van als je keer op keer faalt?
Een leuke video is nu trollen? Even mijn definitie van trollen bijwerken, tot zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En maar blijven trollen, word je daar nou nooit een keer zat van als je keer op keer faalt?
Duurde in het SWTOR topic ook een weekje ofzo voordat ze weg waren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Maar ik wacht voor de rest wel een paar dagen met posten hier, wat een kleuters.
Wel als 't een trollvideo is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Een leuke video is nu trollen? Even mijn definitie van trollen bijwerken, tot zo.
Ben ik nu ouderwets?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
Leuk om te zien dat er mensen zijn die reclame op youtube nog toelaten
Retro is inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Welnee, bijna niemand ziet nog ads tegenwoordig. Jij bent meer hipster nu
Gewoon niet op ingaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Duurde in het SWTOR topic ook een weekje ofzo voordat ze weg waren.
De chat was weer even wanhopig als verwacht. Na een hoop gekreun kwam het neer op a.s. vrijdag om 05:00 (8pm PDT)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er staat een goede reactie op die biowarelink van je, Deecruise. 1e reactie, 3e pagina.
Ik blijf maar even geduldig.
Das lullig. Ik kreeg ook een mail:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:33 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
MyCom??
Ik kreeg vandaag dit bericht, kort na het bericht dat ik de game kon afhalen:
[..]
Kun je de game dan toch gewoon ophalen? Of moet je ze eerst overtuigen dat de release de 8e is en je toch niet eerder kunt spelen ivm Origin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon heen gaan dus, de persoonlijke gegevens heb ik uit de mail gehaald. Je kunt verder ook niks met de game behalve de boekjes 3 dagen doorlezenHad je em nog besteld zoals ik geadviseerd had?quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door DeeCruise op 06-03-2012 19:21:01 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Die video heb ik gemarkeerd als ongepast wegens het bashen van homo's.quote:
waar had je m besteld?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef hans1988 het volgende:
En ja hoooooooooor daar is hij weeer, de mail dat de CE niet geleverd kan worden, maar natuurlijk...
Had stiekem ook niet anders verwacht eigenlijk
12game.com PC-versiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
waar had je m besteld?
en pc of console?
Nooit meer daar bestellen dusquote:
als jullie dat filmpje nou ff allemaal reporten ivm gay bashing dan wordt het tenminste niet meer hier geplaatst.quote:
ik wil toch geen sniper spelen dus ik hoef dat geweer niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:52 schreef Moro het volgende:
Alienware geeft keys weg voor een M90 Indra Sniper Rifle in ME3 (PC versie), enigste wat je hoeft te doen is een account te maken.
Cloud save? Want dat is bekend probleem. Even op harde schijf zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Save van ME1 en 2 die niet wilt importen. Zelfs geprobeerd custom save game te maken en die pakte hij ook niet. De tyfus.
Agh, zo gaat dat altijd. The Old Republic had Media Markt in 050 ook tig bestellingen voor CE en er werden maar 5 geleverd. Was de eerste dus geluk, maar vrij waardeloos geregeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ze kregen het vandaag pas van de leverancier te horen stond er in mn mailtje
Werken jouw savegames, Drizzt?quote:
Dat is nog niet te zeggen aangezien Bioware de reden van deze problemen nog niet heeft medegedeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef The_Substitute het volgende:
Zijn dat cloudsave-gedoe en die problemen met Shepard's uiterlijk bij het laden van je savegames nou 2 verschillende problemen? Of is de één een gevolg van de ander?
BioWare is on the job, dus hopelijk spoedig gefixtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel slecht dat van die savegames zeg. Maargeod, dat boeit mij verder niet zo heel veel; ik maak gewoon een nieuwe
Jammer dat ik zo nachtdienst heb anders speelde ik nog een stuk. Ik ben nu net op Mars
Zolang ga ik dus niet wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
BioWare is on the job, dus hopelijk spoedig gefixt
Het is echt gruwelijke faal ja, dus ik mag aannemen dat iemand flink op zijn sodemieter heeft gekregen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Er is vast een relletje binnen bioware nu 'howwwwww could we overlook this!?'
het kan ook zijn dat het wel geconstateerd is tijdens het testen maar dat bioware het spel heeft uitgebracht zonder het te fixen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is echt gruwelijke faal ja, dus ik mag aannemen dat iemand flink op zijn sodemieter heeft gekregen.
Dat zou echt heel dom zijn, want het levert enorm veel negatieve publiciteit op en dat weet je op voorhand.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat het wel geconstateerd is tijdens het testen maar dat bioware het spel heeft uitgebracht zonder het te fixen.
skyrim is ook uitgebracht met alle bekende foutenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zou echt heel dom zijn, want het levert enorm veel negatieve publiciteit op en dat weet je op voorhand.
Ze praten daar steenkolenengels?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Er is vast een relletje binnen bioware nu 'howwwwww could we overlook this!?'
Eens kiekn, heb net ff een nieuw char gemaakt, ga het proberen met m'n Adeptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef The_Substitute het volgende:
Zijn dat cloudsave-gedoe en die problemen met Shepard's uiterlijk bij het laden van je savegames nou 2 verschillende problemen? Of is de één een gevolg van de ander?
[..]
Werken jouw savegames, Drizzt?
- Komt ze uit ME1?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze lijkt er nog zeer behoorlijk op
Eh nee, ze komt uit ME2quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
- Komt ze uit ME1?
- Had je haar daarna geïmporteerd naar ME2?
- Had je haar gezicht veranderd in ME2?
het probleem ontstaat als je in ME1 een karakter hebt gemaakt en dat in ME2 importeert en er dan niets aan verandert qua gezicht. Dat karakter krijgt dan een ander gezicht in ME3. is er een mogelijkheid voor jou om dat te testwen?quote:
Ik heb ME1 nooit uitgespeeld, dus helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het probleem ontstaat als je in ME1 een karakter hebt gemaakt en dat in ME2 importeert en er dan niets aan verandert qua gezicht. Dat karakter krijgt dan een ander gezicht in ME3. is er een mogelijkheid voor jou om dat te testwen?
Je bedoelt Anderson? Ja die loop een beetje briek jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Geralt het volgende:
Overigens dat filmpje van een tijd geleden waar je met die dude richting de normandy moet rennen vond ik er toen behoorljk knullig uit zien qua animaties.
Voor de mensen die hem nog niet hebben; dat ziet er exact zo uit als in dat fimpje.
Volgens mij was dat in het vorige deel lang zo knullig niet toch? Of is dat een knap staaltje herinneringsverfraaiing van mijn kant?
True, maar Bethesda kan niet programmeren en het importeren van je chara is een veel te belangrijke feature om opzettelijk te negeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
skyrim is ook uitgebracht met alle bekende fouten
het gaat er niet om hoe je programmeert maar om hoeveel je test.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar Bethesda kan niet programmeren en het importeren van je chara is een veel te belangrijke feature om opzettelijk te negeren.
Dit dan, nondeju zeg:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bedoelt Anderson? Ja die loop een beetje briek ja
De Genesis DLCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef Ludachrist het volgende:
Wat was ook alweer dat programma waarmee je snel een ME2 savegame kon maken met de belangrijkste keuzes? Ik ben mijn game kwijt en wil toch wel even doorgaan met mijn Sheperd.
Uiteraard, maar Bethesda heeft veel te veel bugs in hun games, waardoor ze nooit genoeg kunnen testen. Dat weet je op voorhand en dat accepteren ze. BioWare heeft een belangrijke feature verknald, dat is gewoon falen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat er niet om hoe je programmeert maar om hoeveel je test.
Nooit uitgespeeld?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ME1 nooit uitgespeeld, dus helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte kwaliteit
Man op vrouw
Man op man
Vrouw op vrouw
En ook man opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitsverhaal
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nooit uitgespeeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nooit uitgespeeld?
Ik neem aan dat je misschien bedoelt dat je je ME1-saves niet meer hebt?
En ik had jou staan als iemand met 5+ playthroughs.quote:
Dat was ME2quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En ik had jou staan als iemand met 5+ playthroughs.
Waarom ME2 vaker gespeeld dan ME? Ik vond persoonlijk ME leuker dan ME2, alhoewel het wel korter aanvoelde.quote:
Ik zat me vooral kapot te ergeren aan de domme AI van m'n teamies, en die liftenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |