Nee het lag aan mn computer, hij is ook een paar keer uitgevallen. Nu maar ff opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beta he, zit vol bugs.
Groetjes, biodrone.
Is het niet. Hij gunt het downloaders gewoon nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef Quisho het volgende:
Is de Reloaded versie een beta dan? Hoe weet je dat?
Ik zei niet dat het erg was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Aangezien je hiermee weer een reactie van hem uitlokt, vind je dat volgens mij ook niet zo erg.
Ja dat dacht ik al inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Is het niet. Hij gunt het downloaders gewoon niet
Geen 60 euro waard. Een enorme teleurstelling voor een ME fan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Moet ik spijt hebben dat ik mn kopie heb verbrand, of is het idd een kut spel?
Hoezo dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Installatie compleet. Nu wachten tot donderdag 0:00u
Kreeg de melding van activatiedatum en allesquote:
que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:23 schreef Morthill het volgende:
Je moet bijna masochistisch zijn om hier nog te komen als ME-fanal die kritiek is slecht voor mijn cognitieve dissonantie
Dus jij begrijpt dat ik deze opmerking...quote:
...met een knipoog bedoel, maar je gaat er serieus op in?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
Aangezien je hiermee weer een reactie van hem uitlokt, vind je dat volgens mij ook niet zo erg.
Ik ben bang om positief te zijnquote:
Moet je ook nog een review gaan schrijven dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg de melding van activatiedatum en alles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet niksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Moet je ook nog een review gaan schrijven dan?
tsja helaas kan je deze niet afmaken in ME2quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd?
Dan mik ik bij deze Liara en Ashley in ME3 door een airlock
O'rly?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tsja helaas kan je deze niet afmaken in ME2
dat zou zuigen, want ik heb mijn eigen ME1 sheppard ook in 2 gebruikt, heb ik ineens dat neppe model ipv mijn eigen baasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Helaas.....
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9513640
Samequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat zou zuigen, want ik heb mijn eigen ME1 sheppard ook in 2 gebruikt, heb ik ineens dat neppe model ipv mijn eigen baas
Alleen voor From Ashes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:59 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die DLC code die bij de Colletors Edition zit, is dat alleen voor de eerste DLC die nu al online staat of ook voor toekomstige?
Ga de 360-versie halen tegen het weekend, als het mijn studie en werk niet extreem gaat verstorenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Retail collectors versie net opgehaald, lang leve mycom. Nu in de chat bij EA support om te checken of valideren mogelijk gaat zijn of niet. Origin pre-orders werken namelijk ook gewoon in Europa sinds vandaag...
Andere lui al geprobeerd hier?
Ik krijg nog steeds de releasedatum-check.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Retail collectors versie net opgehaald, lang leve mycom. Nu in de chat bij EA support om te checken of valideren mogelijk gaat zijn of niet. Origin pre-orders werken namelijk ook gewoon in Europa sinds vandaag...
Andere lui al geprobeerd hier?
Retail versie of digitaal? Nog 4 minuten wachten op chat, dus eens kijken wat ze daar zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de releasedatum-check.
Ik heb de digitale versie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
Retail versie of digitaal? Nog 4 minuten wachten op chat, dus eens kijken wat ze daar zeggen
Thats weird... Voor digitale versie zou het moeten werken, bevestigd door medewerkers...quote:
Sowieso, vrouwenquote:
En shepard zou ook nooit een homo kunnen zijn natuurlijk, anders was het niet verder gekomen dan een beetje kwaad over de reapers praten achter hun rug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwendie kunnen toch helemaal niks. Hooguit met vieze vaatdoeken naar je gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |