Sowieso nooit begrepen dat als een game gewoon af en gedrukt is, de VS toch voorrang krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zoals skyrim dat ze de releasedate negeren?
hmm dan ga ik morgen ook vast naar den winckel!
Ze moeten toch iets hebben om zich nog een beetje verheven boven de rest te voelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen dat als een game gewoon af en gedrukt is, de VS toch voorrang krijgen
Ze krijgen altijd al de gave launch-events enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets hebben om zich nog een beetje verheven boven de rest te voelen.
Vanavond maar even de loyalty missie's en de suicide missie afronden. Speel als soldier en ik was vergeten hoe overpowered adrenaline rush isquote:Op maandag 5 maart 2012 08:31 schreef SteveBudin het volgende:
Nog 2 avonden om dit uit te spelen
Garrus loyalty
Miranda loyalty
Reaper IFF
Tali recruitment/loyalty met Legion
Legion loyalty
Omega relay
Lair of the Shadow Broker
Arrival
Ik denk dattie morgen zowieso wordt verkocht (1 dag voor release), dus ga morgen maar langs wat winkelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Stiekem reken ik er een beetje op dat hij vandaag al verkocht wordt. Vrijwel elke game wordt al voor de releasedatum verkocht.
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN of je moet een beroep doen op de mannen van reloaded.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Stiekem reken ik er een beetje op dat hij vandaag al verkocht wordt. Vrijwel elke game wordt al voor de releasedatum verkocht.
Ik speel op 360, dus dan is dat gelukkig geen issue.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN.
Gisteren even een stukje van het art-bookje bekeken, best leuk. Edi heeft idd wat weg van Maria uit Metropolis.
Hmjah als je um morgen voor PC koopt kan je um gewoon na middernacht installeren zonder VPNquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan moet je de PC-versie nog steeds activeren via VPN en anders kan altijd nog een beroep doen op de mannen van reloaded.
vandaag dus niet, ben net al in 't dorp geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Vaak moet je einde van de dag gaan hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vandaag dus niet, ben net al in 't dorp geweest.
Jaquote:
quote:User Reviews
Volgens mij bedoelt hij dat het userreviews zijn.quote:
Ik las 't.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Salsanadia het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat het userreviews zijn.
Nou lekker dan. Bedankt.quote:Currently there is one scenario in which you cannot salvage
the save file: if you have ever moved your save file to the cloud and
the original system is not available to transfer it back to. We
understand this may be a great setback to those impacted who have been
following the Mass Effect franchise over the years. We thank you for
your patience.
dan ga ik straks nog wel een keertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |