SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja![]()
quote:Gelukkig niet de enige dus!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben ook uit bed hoorJa en? Wie kijkt er 2 wedstrijden tegelijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar er zijn toch meerdere kanalen![]()
![]()
Ik switch tussen fok! en bf3!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig niet de enige dus!
[..]
Ja en? Wie kijkt er 2 wedstrijden tegelijk?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Watertornado het volgende:
Maar wat ik dus niet snap is waarom mijn kontje zo'n pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gister bij ern verjaardag, en toen ging in hun hondje uitlaten.
En toen liep ik toevallig langs het huis van afro jack. Er was licht en zijn 3 auto's stonden voor de deur.
Mijn neefje wilde aanbellenGelukkig tegen kunnen houden, want het was half 12.
Tot zover deze onbelangrijke mededeling![]()
![]()
Het regent hierquote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
@TT : Prachtig weer?Het is hier verdikkeme grijs en grauw.
![]()
![]()
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Lekker zonnig hierquote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
@TT : Prachtig weer?Het is hier verdikkeme grijs en grauw.
#TeamMiley![]()
Bezig met aardrijkskunde?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Brak heeft een hele nieuwe dimensie gekregen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet weten wat bf3 isquote:Op zondag 4 maart 2012 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bf3?
Ik heb 2 schermen aan mn pc hangen. De ene met Fok en de andere met Sopcast.![]()
![]()
Hogere dimensies visualiseren voor jou:quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Brak heeft een hele nieuwe dimensie gekregen.
![]()
Zonnig? De gordijnen maar eens open doen danquote:
Ik heb één groot scherm. Battlefield 3, een game.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bf3?
Ik heb 2 schermen aan mn pc hangen. De ene met Fok en de andere met Sopcast.![]()
![]()
Ik moet het spel nog steeds uitspelen, net als MW3quote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond dat trouwens best wel vet spel!![]()
![]()
Een of andere game geloof ikquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
ff broodje smeren. Lege maag wat vreemd is. Ik heb grote kapsalon op, 2 loempia's van het plein en MCchickenmenu + losse chicken gisteravond![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb één groot scherm. Battlefield 3, een game.JA ik game niet veel. Daarnaast heb ik geen spelcomputer en mn pc is te traag ed voor de nieuwe games.
![]()
![]()
Op stap geweest met jofu?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
ff broodje smeren. Lege maag wat vreemd is. Ik heb grote kapsalon op, 2 loempia's van het plein en MCchickenmenu + losse chicken gisteravond![]()
Godver wat een weertje! Mijn darmen doen pijn en m'n vinger ook
.
Straks naar 't paard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die combinatie is echt ravissant.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
.
Straks naar 't paard.
!
![]()
Ik kan battlefield op ultra makkelijk spelen toch vind ik low veel beter. Mij veel's te druk al die glare.![]()
![]()
Ach jaquote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die combinatie is echt ravissant..
Even ter info, darmen door de AB en vinger door 't peerd.
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Terechtequote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.![]()
![]()
Blondjes mop van Zomertijd net!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
" Blondje : Ik blijf liever gezellig hier bij jou zitten.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 04-03-2012 12:30:06 ]![]()
Wat doe jij met je Afstands Bediening in je darmen?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
![]()
![]()
watquote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
![]()
![]()
![]()
Het paard heeft in m'n vinger gebeten, daarom slik ik antibiotica en door die antibiotica staan m'n darmen op z'n kopquote:.
Jij wilde een nieuwe dimensie geven aan anaalquote:Op zondag 4 maart 2012 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je Afstands Bediening in je darmen?. Of ben je dat alweer vergeten, ouwe
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilde een nieuwe dimensie geven aan anaal. Of ben je dat alweer vergeten, ouwe
.
Ja ik dacht even dat je dan beter ging reageren en of luisteren...
Ergens moet toch die ontvangst censor zitten.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja ik dacht even dat je dan beter ging reageren en of luisteren...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
PMS offquote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Laten we tot de conclusie komen dat het plannetje faaldequote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ].
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we tot de conclusie komen dat het plannetje faalde.
Dan toch maar ouderwets bij de zweep blijven.
![]()
![]()
![]()
Je zou lief zijn en vragen kunnen proberen, maar what the hellquote:Op zondag 4 maart 2012 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JaDan toch maar ouderwets bij de zweep blijven.
![]()
.
Ja snotver... Ik krijg heel mn leven al te horen dat ik te lief ben. Doe ik t anders is t weer niet goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou lief zijn en vragen kunnen proberen, maar what the hell.
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Geniaal is ie he!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fuck! kutzooi...
verjaardag
Ik wilde lui zijn vandaag. Irritant zulke mensen die op het laatste moment vragen kom je bakkie doen
Je weet verdomme al een heel jaar dat je vandaag jarig bent![]()
![]()
Als ze t vragen kan je ook nee zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
fuck! kutzooi...
verjaardag
Ik wilde lui zijn vandaag. Irritant zulke mensen die op het laatste moment vragen kom je bakkie doen
Je weet verdomme al een heel jaar dat je vandaag jarig bent![]()
![]()
Ja het is me zwager... Viert het nooit. Beetje lullig om nee te zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze t vragen kan je ook nee zeggen.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ik maar als hij het nooit viert is t ook niet echt lullig imo.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is me zwager... Viert het nooit. Beetje lullig om nee te zeggen![]()
![]()
We gaan even een uurtje, wil half 3 weer thuis zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar als hij het nooit viert is t ook niet echt lullig imo.![]()
![]()
Ajax kijken, verstandigquote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan even een uurtje, wil half 3 weer thuis zijn
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Mja nou moet je ineens iets... Weg luie bui...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan even een uurtje, wil half 3 weer thuis zijn![]()
![]()
Die ga je kopen?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
De tering!![]()
[ afbeelding ]
Gave helm en dat voor slechts 60 eu.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Voor je scooter ?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:
ToTeriaan![]()
Vergeleken met gisteren wel IETS ja, wat bij lange na nog niet wil zeggen dat ik me goed voel!quote:
Maar thx 4 asking!![]()
![]()
Rij je veel op je scooter?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
http://www.pokemonwolken.nl/spellen/pokemongs/pokemongs.html
Heerlijk hoe ik als klein kind deze slechtgeschreven tekstjes goddelijk vond
Jeugdnostalgie![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nou moet je ineens iets... Weg luie bui...![]()
![]()
Alle kleine stapjes helpen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met gisteren wel IETS ja, wat bij lange na nog niet wil zeggen dat ik me goed voel!
Maar thx 4 asking!![]()
![]()
quote:
Gemiddeld 4 a 5 dagen per week. Ik heb geen auto dus doe alles met mn scooter.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Rij je veel op je scooter?![]()
![]()
Een smaakloze homo wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk als de politie achter je aan rijdt!
Of een homo!![]()
Als hij het nooit viert vind ik het niet lullig om nee te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is me zwager... Viert het nooit. Beetje lullig om nee te zeggen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die auto in je FoBo is niet van jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 a 5 dagen per week. Ik heb geen auto dus doe alles met mn scooter.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Nope. Misschien in de toekomst wel. Das de auto van mn pa. Als ik m ooit overneem ben ik de 3e generatie van mijn fam die m bezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die auto in je FoBo is niet van jou?![]()
![]()
Dat is een hoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:15 schreef ToT het volgende:
Ff 172,9 mg caffeïne naar binnen getikt!Hopelijk knap ik daar wat van op.
![]()
Dacht dat ie van jou wasquote:Op zondag 4 maart 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Misschien in de toekomst wel. Das de auto van mn pa. Als ik m ooit overneem ben ik de 3e generatie van mijn fam die m bezit.
Daar lijkt t zo ook wel op ja. Vond t wel een leuke foto. Vandaar dat ik m in mn fobo heb gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dacht dat ie van jou was![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t zo ook wel op ja. Vond t wel een leuke foto. Vandaar dat ik m in mn fobo heb gezet.Arme Wodan trouwens, zo op die foto!
![]()
![]()
Oh, komt op mij meer over als: "I will destroy your soul for this!"quote:Op zondag 4 maart 2012 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe das niet zielug. Hij zit met genietende oogjes te kijken.![]()
![]()
Whehehehe dan heb ik nog wel een ergere foto van m. Rode ogen enzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, komt op mij meer over als: "I will destroy your soul for this!"![]()
![]()
Zien!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dan heb ik nog wel een ergere foto van m. Rode ogen enzo.![]()
![]()
Deze blijf ik altijd nog het gaafste vinden!Is alleen altijd zo verrot moeilijk terug te vinden met google.
![]()
![]()
Like this:quote:Op zondag 4 maart 2012 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dr staan zoveel maffe katten foto's op internet!
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dat is toch geen kat man!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:27 schreef ToT het volgende:
Deze blijf ik altijd nog het gaafste vinden!Is alleen altijd zo verrot moeilijk terug te vinden met google.
[ afbeelding ]
Downloaden en zelf uploaden op je eigen Tinypic account. Dan kan je m altijd terug vinden.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]WTF!
Ja en dit is ook een klassiekertje he:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Na deze stop ik maar weer even met de spam:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
Toch blijft Wodan mn toppertje.
[ afbeelding ]
Iets voor Wodan, zo'n pakkie?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor Wodan, zo'n pakkie?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
middag lekkere ladyboii van me.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Daar past ie nooit in man!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor Wodan, zo'n pakkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar past ie nooit in man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kolossaal beest inderdaad!
![]()
![]()
bijna voetbal
zal ik Ajax - rjc gaan kijken of
feyenoord - groningenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 13:40 schreef stefanhaan het volgende:
bijna voetbal
feyenoord - groningen![]()
![]()
Ajax, like duh!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:40 schreef stefanhaan het volgende:
bijna voetbal
feyenoord - groningen"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik zit al te kijken naar een saaie kut wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:40 schreef stefanhaan het volgende:
bijna voetbal
feyenoord - groningen
Wat is dat nou weer voor domme vraag?![]()
![]()
Deze man weet.quote:
Ik haat Ajax en die winnen toch wel van RJC dus dan maar feyenoord kijken
RKC
Hij is aardig groot ja.quote:Heb je m niet gezien toen je hier was?
Die laatste foto trouwens ligt ie ook gewoon midden op de bank.Als ie nou ergens tegen aan lag snap ik nog dat t lekker kan liggen maar zo zonder steuntje op zn rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is aardig groot ja.Heb je m niet gezien toen je hier was?
Die laatste foto trouwens ligt ie ook gewoon midden op de bank.Als ie nou ergens tegen aan lag snap ik nog dat t lekker kan liggen maar zo zonder steuntje op zn rug?
Zo lig ik ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Waarom nou weer haat?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze man weet.
Ik haat Ajax en die winnen toch wel van RJC dus dan maar feyenoord kijken![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is aardig groot ja.Heb je m niet gezien toen je hier was?
Hij lag de hele tijd onder een dekentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ die foto!
![]()
![]()
Dat is hij welquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Volgende keer gewoon ff gedag zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij lag de hele tijd onder een dekentje!@ die foto!
Al die mensen 3 dagen lang over de vloer is ie niet gewent.
![]()
![]()
Neem zo'n flesje, ga een kwartiertje slapen en sta weer op.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef ToT het volgende:
Hmmm nog zo'n flesje caffeïne nemen of niet?Ben nog steeds niet wakker.
Ja en daarna aan t bier! Dood met dat virus in je lijf!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Heh misschien wel een goed idee ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Neem zo'n flesje, ga een kwartiertje slapen en sta weer op.![]()
![]()
En jij bent niet wakker?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je een pinguin bent, waarom dan haan in je naam?Ben je undercover of zo?
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef ToT het volgende:
Cafeïne en een kwartiertje slaap schijnt de ultieme powernap te zijn."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Hehehe is geen virus. Heb alleen te hard gewerkt, te weinig gerust en mijn lichaam gewoon overbelast. Doe ik wel vaker!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en daarna aan t bier! Dood met dat virus in je lijf!Pure lompigheid: als het half kan, doe ik het niet alleen helemaal maar zelfs dubbel!
![]()
![]()
quote:Godver! Ik rolde net uit bed en zat nog half paarse olifantjes en marshmellowtijgers te zien toen een kameraad me op MSN vroeg hem uit te leggen hoe Adobe Photoshop werkt!
![]()
![]()
En hij had nog een andere versie dan ik ook!Plus in het Nederlands terwijl ik het in het Engels heb!
![]()
![]()
Oh dan moet je juist aan t bier! Kan je lekker ontspannen slapen vanavond en morgen weer fris op.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe is geen virus. Heb alleen te hard gewerkt, te weinig gerust en mijn lichaam gewoon overbelast. Doe ik wel vaker!Pure lompigheid: als het half kan, doe ik het niet alleen helemaal maar zelfs dubbel!
![]()
![]()
Adobe...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef ToT het volgende:
En hij had nog een andere versie dan ik ook!Plus in het Nederlands terwijl ik het in het Engels heb!
![]()
![]()
Zat ik ook aan te denken, maar ik moet zo eerst nog wat papierwerk doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan moet je juist aan t bier! Kan je lekker ontspannen slapen vanavond en morgen weer fris op.![]()
![]()
mensen die nederlandse software hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef ToT het volgende:
Ik vind dat vaak zo Belgisch overkomen he!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mensen die nederlandse software hebbenZeker vroeger: toen was "opslaan" "wegschrijven".
______________!
![]()
Gaat dat eens snel doen dan!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar ik moet zo eerst nog wat papierwerk doen.![]()
![]()
Slapen met bier op rust je slecht van uit, je lichaam is dan te druk met het afbreken van de alcohol."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dat heb ik nog nooit gezien!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak zo Belgisch overkomen he!Zeker vroeger: toen was "opslaan" "wegschrijven".
______________!
Weet je zeker dat je vroeger niet gewoon de Vlaamse versie had?
![]()
![]()
Apple is trouwens ook echt wat voor blije eikels!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles van Adobe kut proggies.
![]()
Ik vind wegschrijven wel mooi eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak zo Belgisch overkomen he!Zeker vroeger: toen was "opslaan" "wegschrijven".
______________!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:02 schreef Zokunen het volgende:
Slapen met bier op rust je slecht van uit, je lichaam is dan te druk met het afbreken van de alcohol.Ik kan moeilijk ontspannen. Als ik dan bier gezopen heb doet de alcohol dat voor me en kan ik heeerlijk slapen.
![]()
![]()
Wegschrijven klinkt als dat je data weg gaat schrijven naar een database.
Apple vind ik al helemaal niks!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Apple is trouwens ook echt wat voor blije eikels!Ok t werkt prima (beter dan een pc draaiend op microsoft schijnt) maar het communiceert voor geen klote met microsoft en daarom komt t mijn huis niet in.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Apple vind ik al helemaal niks!Ok t werkt prima (beter dan een pc draaiend op microsoft schijnt) maar het communiceert voor geen klote met microsoft en daarom komt t mijn huis niet in.
Same!
![]()
Daarom windows + linuxquote:Op zondag 4 maart 2012 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Apple vind ik al helemaal niks!Ok t werkt prima (beter dan een pc draaiend op microsoft schijnt) maar het communiceert voor geen klote met microsoft en daarom komt t mijn huis niet in.
Mn buurman wilde een tijdje terug muziek van mijn pc op zn Ipad zetten... Damn na 1 uur hadden we t nog niet werkend.quote:Wat een kut proggie is dat zeg!
![]()
![]()
iTunes!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn buurman wilde een tijdje terug muziek van mijn pc op zn Ipad zetten... Damn na 1 uur hadden we t nog niet werkend.Wat een kut proggie is dat zeg!
____________________________________!
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
iTunes!____________________________________!
![]()
Linux leer je zo.quote:
Ik kan binnenkort een oud pctje ophalen die nog prima linux kan draaien. En daar ga ik dan een servertje van maken
Sowieso heb ik een hekel aan de monopolypositie van Apple over de iPhone enzo.
Hun product, zij beslissen welke programma's er wel en niet op mogen en alles wordt gecontroleerd via iTunes!![]()
![]()
Geen idee wat t was. We konden de mp3 wel vinden maar niet hoe dat geconverteerd kon worden zodat zn pad t ook snapte dat t muziek was.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
iTunes!____________________________________!
Goffer zorg gewoon dat je pad een internationaal bekend muziek bestand (wat imo gewoon standaard is over heel de wereld) herkend en kan afspelen!
![]()
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:10 schreef ToT het volgende:
Sowieso heb ik een hekel aan de monopolypositie van Apple over de iPhone enzo.
Hun product, zij beslissen welke programma's er wel en niet op mogen en alles wordt gecontroleerd via iTunes!![]()
iTunes vind ik wel fijn werken. Maar ik heb dit programma dan ook echt nodig omdat ik dingen ontwikkel voor de iPhone en iPad dus ik kan niet zonder iTunes en de Apple configuration utlity tool.
Ik krijg met regelmaat oude pc's aangeboden en ik wil graag een server hebben maar ik weet niet hoe...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Linux leer je zo.
Ik kan binnenkort een oud pctje ophalen die nog prima linux kan draaien. En daar ga ik dan een servertje van maken
Ik wilde net een router tussen mn modem en pc zetten en zelfs dat lukte me niet.![]()
![]()
1 voorbeeldje: geen pr0n op de iPhone. Niet dat ik met porno op mijn telefoon wil rondlopen of whatever, maar dring me goddomme geen moraal op als fabrikant zijnde!quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg met regelmaat oude pc's aangeboden en ik wil graag een server hebben maar ik weet niet hoe...
Ik wilde net een router tussen mn modem en pc zetten en zelfs dat lukte me niet.
Ach ik krijg niet zo vaak een kast aangeboden, maar nu wel eentje. Dus binnenkort keer afspreken om bier met en te drinken en dan neem ik em mee
Ik werk bij een kringloop winkel.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik krijg niet zo vaak een kast aangeboden, maar nu wel eentje. Dus binnenkort keer afspreken om bier met en te drinken en dan neem ik em meePc's nemen we niet aan maar ze komen er wel met regelmaat mee.
![]()
![]()
Mjah, maar de pc's die ze daarbij brengen zullen niet echt geschikt zijn als server denk ik zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werk bij een kringloop winkel.Pc's nemen we niet aan maar ze komen er wel met regelmaat mee.
Wutt?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
1 voorbeeldje: geen pr0n op de iPhone. Niet dat ik met porno op mijn telefoon wil rondlopen of whatever, maar dring me goddomme geen moraal op als fabrikant zijnde!Als ik zo een ding koop is t mijn eigendom verdomme! Ik bepaal dan toch goffer zelf wel wat ik er op zet?
![]()
![]()
Tja je kunt alleen via iTunes dingen op je foontje zetten, en Apple vindt pr0n FOEI!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?Als ik zo een ding koop is t mijn eigendom verdomme! Ik bepaal dan toch goffer zelf wel wat ik er op zet?
![]()
![]()
Dat kan, maar kan je dan niet van meerdere 1 maken die wel geschikt is?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah, maar de pc's die ze daarbij brengen zullen niet echt geschikt zijn als server denk ik zo.![]()
Dan ben ik bij deze helemaal 0% geintereseerd in die apple zooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je kunt alleen via iTunes dingen op je foontje zetten, en Apple vindt pr0n FOEI!![]()
![]()
Ik heb hier trouwens nog een iPhone liggen die uit Amerika komt. Zat een abbo op maar die is inmiddels verlopen. Ff simlockvrij gemaakt en daarna een update er overheen gegooid.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze helemaal 0% geintereseerd in die apple zooi!
Apple zegt: "Hee daar zat een abbo op en nu gebruik je het met een andere provider? Op slot die teringzooi!" en nu is die telefoon dus feitelijk gesaboteerd door Apple!Kan er niks meer mee beginnen!
![]()
Zo iets zei je een tijdje terug ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens nog een iPhone liggen die uit Amerika komt. Zat een abbo op maar die is inmiddels verlopen. Ff simlockvrij gemaakt en daarna een update er overheen gegooid.
Apple zegt: "Hee daar zat een abbo op en nu gebruik je het met een andere provider? Op slot die teringzooi!" en nu is die telefoon dus feitelijk gesaboteerd door Apple!Kan er niks meer mee beginnen!
Echt te belachelijk voor woorden...
![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
1 voorbeeldje: geen pr0n op de iPhone. Niet dat ik met porno op mijn telefoon wil rondlopen of whatever, maar dring me goddomme geen moraal op als fabrikant zijnde!Hoe dat dan?
![]()
Dan browse je toch porno met Safari?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Porno apps worden niet geaccepteerd door Apple/iTunes.![]()
![]()
Whehehe ja dat moet wel weer lukken denk ik!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan browse je toch porno met Safari?![]()
![]()
Oh ok.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja dat moet wel weer lukken denk ik!
Nu weet ik dus wat ik moet gaan kopen.![]()
Iedereen is aan het fappen geslagen!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer t ging ff over porno en meteen valt t hele topic stil...![]()
![]()
Je hebt DM en een ongerelateerde emoticonquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ladyboy van een anita weer
ajaxdit kan ik niet verdragen gewoon.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godverdegodver.... mijn app loopt achter
Kutzooi![]()
![]()
Heeft Groningen al gescored?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godverdegodver.... mijn app loopt achter
Kutzooi![]()
![]()
Patatdagquote:Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ik maak vandaag stoofvlees.Met patatjes zo.
![]()
Ik ook, alleen dan met kroketjeBijgekomenquote:![]()
![]()
85% ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patatdag![]()
Ik ook, alleen dan met kroketje
[..]
Bijgekomenbahbah
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
FOK! bij jullie ook zo kut?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
NEEquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Euhm.. Ik ging rond half 7 pas slapen ofzo, was 6 uur thuisquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zag je appje best laat, dus ik dacht die zal vast nog wel wakker zijn
ik ook niet hoor broeder van een andere moeder.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ben ik dan de enige die dit weekend niet kan juichen?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hoezo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ben ik dan de enige die dit weekend niet kan juichen?quote:Waar ben je geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Ik ging rond half 7 pas slapen ofzo, was 6 uur thuis![]()
Ik kan ook juigen hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ben ik dan de enige die dit weekend niet kan juichen?Ajax begon heel slecht maar uiteindelijk ruim gewonnen.
![]()
Edit : Oh crap over je niet heen gelezen.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
[..]
Waar ben je geweest?![]()
![]()
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilenquote:![]()
![]()
Café Plein.. Eerst een drankje gedaan met m'n broertje, maar die ging al vroeg naar huis, hij was moe van 't werken... Toen kwamen een vriendin met een vriendin van haar, en die Portugese jongenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
[..]
Waar ben je geweest?
voor wie ben je danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilenBelangrijk detailquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Café Plein.. Eerst een drankje gedaan met m'n broertje, maar die ging al vroeg naar huis, hij was moe van 't werken... Toen kwamen een vriendin met een vriendin van haar, en die Portugese jongen
HahahahaCafe Plein, moet je daar ook entree betalen?
Heb er zo fokking hekel aan![]()
![]()
Hekel aan Plein of entree betalen? Want Plein is Entree vrij namelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor wie ben je dan
[..]
Belangrijk detail
HahahahaCafe Plein, moet je daar ook entree betalen?
Heb er zo fokking hekel aan
hekel aan entree betalenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hekel aan Plein of entree betalen? Want Plein is Entree vrij namelijk
Ow ok had ik niet verwachtHoort bij de rest toch??? (skihut, getback, vip, cafe fout)
![]()
Jij bent voor De Graafschap?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
whahaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat is deze???
Is de snackbar dicht
Fokking zondag
Nu moet ik naar andere snackbar
ik moet zo nog naar de appie
geen eten in huis![]()
![]()
Nee, Plein juist niet geloof ik, daarom geen entree, en als je naar buiten wilt en weer terug zonder in de rij te staan hoef je die knakker van de beveiliging alleen een euro te gevenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hekel aan entree betalen
Ow ok had ik niet verwachtHoort bij de rest toch??? (skihut, getback, vip, cafe fout)
Maar ik vind zelf de muziek en het volk wat daar komt leuker dan Ski en de rest
echt niet??quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Plein juist niet geloof ik, daarom geen entree, en als je naar buiten wilt en weer terug zonder in de rij te staan hoef je die knakker van de beveiliging alleen een euro te geven
Maar ik vind zelf de muziek en het volk wat daar komt leuker dan Ski en de rest
Effe googlen![]()
Mijn broertje zit in de horeca, dus die wist dat al, daarom weet ik het omdat hij 't me al eens verteld hadquote:
Dan dump ik ook mijn foto van mijn warme Chocomel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 16:45:35 ]![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Trollscience het volgende:
Dan dump ik ook mijn foto van mijn warme Chocomel:FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: