Een of andere game geloof ikquote:
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb één groot scherm. Battlefield 3, een game.
Op stap geweest met jofu?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
ff broodje smeren. Lege maag wat vreemd is. Ik heb grote kapsalon op, 2 loempia's van het plein en MCchickenmenu + losse chicken gisteravond
Die combinatie is echt ravissant.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Godver wat een weertje! Mijn darmen doen pijn en m'n vinger ook
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Godver wat een weertje! Mijn darmen doen pijn en m'n vinger ook
.
Straks naar 't paard.
Ach jaquote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die combinatie is echt ravissant.
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.
Terechtequote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.
Wat doe jij met je Afstands Bediening in je darmen?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
Even ter info, darmen door de AB en vinger door 't peerd.
watquote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
Even ter info, darmen door de AB en vinger door 't peerd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
" Blondje : Ik blijf liever gezellig hier bij jou zitten.
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
" Blondje : Ik blijf liever gezellig hier bij jou zitten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |