Herkenbaar dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.
Terechtequote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het koud en guur, binnen gade kapot.
Wat doe jij met je Afstands Bediening in je darmen?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
Even ter info, darmen door de AB en vinger door 't peerd.
watquote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja.
Even ter info, darmen door de AB en vinger door 't peerd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
" Blondje : Ik blijf liever gezellig hier bij jou zitten.
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
Blondjes mop van Zomertijd niet!
Blondje en Jan zitten samen in de auto, leuke avond gehad en beginnen wat te frunniken en zoenen, Jan vraagt of ze naar de achterbank wil verhuizen. Blondje zegt nee en ze gaan verder met frunniken, bloesje gaat open ed, Dus Jan vraagt t nog een keer. Zin om naar de achterbank te verhuizen? Blondje zegt weer nee. Goed ze gaan weer verder, kleren verdwijnen en het blondje heeft de gulp al open van Jan. Nou moet t gaan gebeuren denkt Jan, dus hij vraagt nog een keer of ze zin heeft om naar de achterbank te verhuizen. Zegt ze weer nee.... Jan : "Maar waarom dan niet?![]()
" Blondje : Ik blijf liever gezellig hier bij jou zitten.
![]()
Het paard heeft in m'n vinger gebeten, daarom slik ik antibiotica en door die antibiotica staan m'n darmen op z'n kopquote:
Jij wilde een nieuwe dimensie geven aan anaalquote:Op zondag 4 maart 2012 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je Afstands Bediening in je darmen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilde een nieuwe dimensie geven aan anaal. Of ben je dat alweer vergeten, ouwe
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja ik dacht even dat je dan beter ging reageren en of luisteren...
Ergens moet toch die ontvangst censor zitten.
[ afbeelding ]
PMS offquote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we tot de conclusie komen dat het plannetje faaldequote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we tot de conclusie komen dat het plannetje faalde.
Je zou lief zijn en vragen kunnen proberen, maar what the hellquote:Op zondag 4 maart 2012 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JaDan toch maar ouderwets bij de zweep blijven.
![]()
Ja snotver... Ik krijg heel mn leven al te horen dat ik te lief ben. Doe ik t anders is t weer niet goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou lief zijn en vragen kunnen proberen, maar what the hell.
Tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal is ie he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze t vragen kan je ook nee zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
fuck! kutzooi...
verjaardag
Ik wilde lui zijn vandaag. Irritant zulke mensen die op het laatste moment vragen kom je bakkie doen
Je weet verdomme al een heel jaar dat je vandaag jarig bent
Ja het is me zwager... Viert het nooit. Beetje lullig om nee te zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze t vragen kan je ook nee zeggen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |