Euhm.. Ik ging rond half 7 pas slapen ofzo, was 6 uur thuisquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zag je appje best laat, dus ik dacht die zal vast nog wel wakker zijn
ik ook niet hoor broeder van een andere moeder.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ben ik dan de enige die dit weekend niet kan juichen?
hoezo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Ik ging rond half 7 pas slapen ofzo, was 6 uur thuis
Ik kan ook juigen hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
[..]
Waar ben je geweest?
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilenquote:
Café Plein.. Eerst een drankje gedaan met m'n broertje, maar die ging al vroeg naar huis, hij was moe van 't werken... Toen kwamen een vriendin met een vriendin van haar, en die Portugese jongenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
[..]
Waar ben je geweest?
voor wie ben je danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilen
Belangrijk detailquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Café Plein.. Eerst een drankje gedaan met m'n broertje, maar die ging al vroeg naar huis, hij was moe van 't werken... Toen kwamen een vriendin met een vriendin van haar, en die Portugese jongen
Hekel aan Plein of entree betalen? Want Plein is Entree vrij namelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor wie ben je dan
[..]
Belangrijk detail
HahahahaCafe Plein, moet je daar ook entree betalen?
Heb er zo fokking hekel aan
hekel aan entree betalenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hekel aan Plein of entree betalen? Want Plein is Entree vrij namelijk
Jij bent voor De Graafschap?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen hier blij om Vitesse, Feyenoord en Ajax en kan alleen maar stilletjes in een hoekje huilen
whahaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat is deze???
Is de snackbar dicht
Fokking zondag
Nu moet ik naar andere snackbar
Nee, Plein juist niet geloof ik, daarom geen entree, en als je naar buiten wilt en weer terug zonder in de rij te staan hoef je die knakker van de beveiliging alleen een euro te gevenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hekel aan entree betalen
Ow ok had ik niet verwachtHoort bij de rest toch??? (skihut, getback, vip, cafe fout)
echt niet??quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Plein juist niet geloof ik, daarom geen entree, en als je naar buiten wilt en weer terug zonder in de rij te staan hoef je die knakker van de beveiliging alleen een euro te geven
Maar ik vind zelf de muziek en het volk wat daar komt leuker dan Ski en de rest
Mijn broertje zit in de horeca, dus die wist dat al, daarom weet ik het omdat hij 't me al eens verteld hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 16:45:35 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |