Vergeleken met gisteren wel IETS ja, wat bij lange na nog niet wil zeggen dat ik me goed voel!quote:
Rij je veel op je scooter?quote:
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nou moet je ineens iets... Weg luie bui...
Alle kleine stapjes helpen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met gisteren wel IETS ja, wat bij lange na nog niet wil zeggen dat ik me goed voel!
Maar thx 4 asking!
quote:
Gemiddeld 4 a 5 dagen per week. Ik heb geen auto dus doe alles met mn scooter.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Rij je veel op je scooter?
Een smaakloze homo wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk als de politie achter je aan rijdt!
Of een homo!
Als hij het nooit viert vind ik het niet lullig om nee te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is me zwager... Viert het nooit. Beetje lullig om nee te zeggen
Die auto in je FoBo is niet van jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 a 5 dagen per week. Ik heb geen auto dus doe alles met mn scooter.
Nope. Misschien in de toekomst wel. Das de auto van mn pa. Als ik m ooit overneem ben ik de 3e generatie van mijn fam die m bezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die auto in je FoBo is niet van jou?
Dat is een hoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:15 schreef ToT het volgende:
Ff 172,9 mg caffeïne naar binnen getikt!Hopelijk knap ik daar wat van op.
Dacht dat ie van jou wasquote:Op zondag 4 maart 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Misschien in de toekomst wel. Das de auto van mn pa. Als ik m ooit overneem ben ik de 3e generatie van mijn fam die m bezit.
Daar lijkt t zo ook wel op ja. Vond t wel een leuke foto. Vandaar dat ik m in mn fobo heb gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dacht dat ie van jou was
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t zo ook wel op ja. Vond t wel een leuke foto. Vandaar dat ik m in mn fobo heb gezet.
Oh, komt op mij meer over als: "I will destroy your soul for this!"quote:Op zondag 4 maart 2012 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe das niet zielug. Hij zit met genietende oogjes te kijken.
Whehehehe dan heb ik nog wel een ergere foto van m. Rode ogen enzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, komt op mij meer over als: "I will destroy your soul for this!"
Zien!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dan heb ik nog wel een ergere foto van m. Rode ogen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |