Niet dat het mijn favoriete coureur was maar hij heeft wel F1 gehaald, niet slecht voor een pannekletser (wat dat ook moge betekenenquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Geralt het volgende:
Rijdt die pannekletser van een Albers overigens nog?
Die zit lekker te rentenieren met het geld van zijn vrouw in Monaco, je kan het slechter treffen.....quote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef Geralt het volgende:
Iemand die op pannen kletst natuurlijk
Maargoed, dat was mijn vraag niet. Rijdt ie nog ergens? Ik hoor al een flinke tijd niks meer over hem
Hij heeft nog wat voor Kolles op Le Mans gereden geloof ik, maar voor de rest doet ie volgens mij weinig meer in de racerijquote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef Geralt het volgende:
Iemand die op pannen kletst natuurlijk
Maargoed, dat was mijn vraag niet. Rijdt ie nog ergens? Ik hoor al een flinke tijd niks meer over hem
quote:Caterham-testcoureur Giedo van der Garde zal vanaf 12.00 aanschuiven bij het livereport van de vierde testdag in Barcelona. Iedereen die vragen voor hem heeft, kan deze via de Facebook-plugin aan hem stellen.
Je vergeet zijn oom, de broer van Gilles. Jacques Villeneuve (sr.). Die is ook geen wereldkampioen geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:22 schreef Geralt het volgende:
Het ging over coureurs die nooit WC zijn geweest.
Met mijn beperkte vermogen kan ik alleen maar onze JV bedenken, de enige andere JV waar ik weet van heb is wel WC geweest
Heel veel publiek komt er niet op af, gek eigenlijk, kaartjes voor een dag kosten ¤ 15 a ¤ 20. Ook worden er tours gehouden naar de pers afdelingen, meekijken bij Autosport.com over hoe hun de live broadcast doen e.d.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef Geralt het volgende:
Valt me op dat daar geen kip is. Een paar fotografen en wat filmpers maar dat is het dan ook.
Is dat niet gewoon vrij toegankelijk?
Ik weet nog wel van een paar jaar geleden toen er een testdag in Spa was dat het toch wel redelijk gezellig was daar. Niet echt heel erg druk, maar toch genoeg volk op de been
Binnenkort niet meer. Valencia wil minder betalen en Barcelona wil rouleren met Valencia.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het ook vreemd. Waarom moeten daar 2 GP's gehouden worden als kennelijk niemand het boeit?
Ik gok zomaar dat er niemand meer kijkt zodra die lamlul uit Ovide stopt
Dat ze er nu zit boeit natuurlijk niks. Zit ze er tijdens de eerste GP?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Pff mn gf zit in Melbourne atm
Jaloers..
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ze er nu zit boeit natuurlijk niks. Zit ze er tijdens de eerste GP?
Denk dat ze dit express doenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari heeft wss geen idee waar ze mee bezig zijn, en doen maar wat:
[ [url=http://img190.imageshack.us/img190/5
375/529946030.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zou het uitmakenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maargoed, ze is er om andere redenen, want ze houdt niet van F1
Ik weet het niet, ze zijn mij nog iets te druk bezig met uitproberen om te zeggen dat ze er echt staanquote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat ze dit express doen
Edit: Het zal op de computer wel allemaal uitgedacht, getekend en berekend zijn, maar Lotus is er ook achter gekomen dat de realiteit toch soms anders is en moesten het chassis aanpassen.
Hoezo kom je tot die conclusie dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari heeft wss geen idee waar ze mee bezig zijn, en doen maar wat:
[ http://img190.imageshack.us/img190/5375/529946030.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Tavo Hellmund, original premotor for the United States Grand Prix in Texas, has filed a lawsuit against the party now holding the role. Hellmund’s Full Throttle Productions is taking the legal action against Bobby Epstein and Red McCombs as well as several companies involved in the construction project for Circuit of the Americas.
When plans for the race were first unveiled, Hellmund was holding up the job of chief promoter. He was then involved in a dispute with FOM head Bernie Ecclestone for not submitting his fee for the event; as Ecclestone threatened to pull the race off the calendar, Hellmund was removed from the project as Circuit of the Americas, plus its new backers, stepped in.
According to the Austin Statesman, Hellmund is suing through the District Court in Travis County, but has not specified specifically which damages he is suing for. He argues that an 18 million dollar (£11.4m) buyout was not fulfilled and that he was due to receive an annual salary of $500,000 (£316,000) for the next ten years as project Chairman.
According the new promoters, the action is part of a string of wild moves from Hellmund.
Valencia heeft nog niet betaald en als ze dat deze week niet doen zou de race wel eens niet door kunnen gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer. Valencia wil minder betalen en Barcelona wil rouleren met Valencia.
En dan elk jaar weer andere (coureurs he)quote:Op zondag 4 maart 2012 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken![]()
Gelukkig vindt de mijne het hartstikke leuk. Ze volgt het pas sinds ze met mij is en kan nu al alle namen opnoemen van de coureurs![]()
Dat ze ook nog steeds gekleurde verf gebruiken op de wagen.quote:
Ik zal het niet missen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valencia heeft nog niet betaald en als ze dat deze week niet doen zou de race wel eens niet door kunnen gaan.
Kon je wel verwachten met die failliete boel daar, gewoon snel weg uit Valencia.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valencia heeft nog niet betaald en als ze dat deze week niet doen zou de race wel eens niet door kunnen gaan.
De BV Spanje kan geen Europees geld meer naar dit soort luxe uitspattingen sluizen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valencia heeft nog niet betaald en als ze dat deze week niet doen zou de race wel eens niet door kunnen gaan.
quote:At the final day of testing, with cars now approaching they race specifications for Australia, it was time to have a look against what are likely to be two of the strong teams at the beginning of the season.
Hence, we compared them with images from f1zoom, aligning the cars on lines A, B and C. Although we should be careful from drawing too many conclusions from image comparisons due to their slightly different perspectives, there are a few interesting bits we can notice.
First of all it is clearly noticeable that the driver is positioned more forward in the Red Bull chassis compared to the McLaren. This feature allows for longer and narrower sidepods, creating more freedom for the aerodynamicists working at the rear of the car. It is also likely moving the centre of gravity of the car forward, although this can be re-adjusted with ballast.
Secondly, it is also visible that the Red Bull appears slightly shorter than the Red Bull [sic](note markers G and H).
Marker D finally shows how much forward Red Bull have moved the exhausts, allowing the gases to be pulled down onto the diffuser. The latter is apparently considered crucial for performance by both teams.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1 Raikkonen Lotus 1m22.030s 121 2 Alonso Ferrari 1m22.250s +0.220 115 3 Senna Williams 1m22.296s +0.266 53 4 Hulkenberg Force India 1m22.312s +0.282 101 5 Kobayashi Sauber 1m22.386s +0.356 72 6 Hamilton McLaren 1m22.430s +0.400 115 7 Petrov Caterham 1m22.795s +0.765 101 8 Schumacher Mercedes 1m22.939s +0.909 100 9 Maldonado Williams 1m23.347s +1.317 48 10 Ricciardo Toro Rosso 1m23.393s +1.363 100 11 Vettel Red Bull 1m23.608s +1.578 23 |
Ik weet niet of dit waar is;quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Fir3fly het volgende:
Toch verbazingwekkend dat mensen blijven zeiken over Ferrari.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 04-03-2012 om 16:38:54Fernando Alonso told TV interviewer at Barca game last night: "In the first races we will suffer because we are not 100%." reageer retweet
Tja, ik denk dat het niet veel uitmaakt. Het blijven toch testdagenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat ze ook nog steeds gekleurde verf gebruiken op de wagen.
Verder heb ik ergens gelezen dat hun windtunnel nog steeds niet goed is..![]()
[ afbeelding ]
Verder vraag ik me echt af wat ze gaan bereiken. Massa heeft tot nu toe alleen maar klotetijden neergezet. Ja, het is testen, maar 1 goede ronde kan er toch wel even tussen zitten.
Verder hoor je ook niet echt enthousiasme vanaf Ferrari..
Overigens, denken jullie dat Raikkonen de tijd van Vettel kan pakken in de Star in reasonably car?
Nee Red Bull heeft top tijden neer gezet gisteren en vandaag....quote:Verder vraag ik me echt af wat ze gaan bereiken. Massa heeft tot nu toe alleen maar klotetijden neergezet. Ja, het is testen, maar 1 goede ronde kan er toch wel even tussen zitten.
Verder hoor je ook niet echt enthousiasme vanaf Ferrari..
Neen, maar ze zullen ongetwijfeld doen alsof hij 0.1sec. sneller is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overigens, denken jullie dat Raikkonen de tijd van Vettel kan pakken in de Star in reasonably car?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97841quote:Ferrari technical chief Pat Fry has admitted that at present he does not believe the team is competitive enough to finish on the podium in the Australian Grand Prix.
Fernando Alonso and Felipe Massa have struggled to get consistent frontrunning pace out of the Ferrari F2012, which is a radical departure from the team's recent designs, in testing.
Asked where he felt Ferrari stood and if he was excluding podium finishes at present, Fry replied: "At the moment, I'd say yes. But I suppose I'm always slightly pessimistic."
He admitted that Ferrari had plenty of ground to make up, and that a decision to change its exhaust position mid-way through testing had added to the challenge.
"I am disappointed by our performance level at the moment," said Fry. "I think we've got a lot of work to do.
"The change we made last week to the exhaust position has put us a little bit on the back foot and we're trying to optimise to that. We've obviously still got a lot of work going on at the factory and we'll have new bits to test in Melbourne."
Fry said it was hard to be certain exactly where Ferrari stood in the pecking order, beyond that it was trailing the frontrunners.
"Testing is always hard to see exactly where you are," he said.
"We knew historically what fuel levels people have run, so we've got an idea where they are, but if they've changed what they've done for the last two or three years, I could either be depressed, more disappointed or less disappointed, I don't know.
"I think we've still got a reasonable amount of work to do."
Jammer!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Tarado het volgende:
Struggling Ferrari not expecting early podiums in 2012
By Jonathan Noble and Matt Beer Sunday, March 4th 2012, 17:38 GMT
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97841
Vettel pakt gewoon de pole .. maak je maar niet drukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee Red Bull heeft top tijden neer gezet gisteren en vandaag....
In een windtunnel kun je een hoop simuleren, maar het never nooit niet hetzelfde als op het circuit.
Dat dus..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vettel pakt gewoon de pole .. maak je maar niet druk
Ik gun het Webber wel deze GP in eigen landquote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vettel pakt gewoon de pole .. maak je maar niet druk
Ik snap niet waarom McLaren altijd de langste wielbasis van het veld wilt hebben. Over het algemeen is de tendens toch wel dat er relatief korte en bochtige circuits staan op de kalenders.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
Een vergelijking tussen de Red Bull en McLaren
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het gevoel dat Webber nu definitief over z'n top is.. Maar we zullen het zien..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het Webber wel deze GP in eigen land
Op zich goed nieuws, er zit nog flink wat potentie in de auto. Qua testen lijkt het inderdaad een klein beetje achter te lopen op McLaren, maar ook niet zo veel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Tarado het volgende:
Struggling Ferrari not expecting early podiums in 2012
By Jonathan Noble and Matt Beer Sunday, March 4th 2012, 17:38 GMT
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97841
Nee nee nee nee nee nee nee.quote:
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet, of hij dit jaar beter is gaan we zien maar gunnen doe ik het hem welquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Webber nu definitief over z'n top is.. Maar we zullen het zien..
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat dus..
Ik geloof in de kunde van Newey.
Ik geloof niet echt in de kunde van het ferrari van de laatste jaren.. En dan kun je een geweldige coureur hebben als Alonso, maar als je auto keer op keer kut is red je het niet..
nee nee nee nee neequote:
Gast, weet je wel hoe vroeg ik dan m'n nest uit moet?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef Quisho het volgende:
Nog 2 wekenGaat iemand de GP van Australië live kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel free to ignore my comments.
Ik geloof het niet zo hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Tarado het volgende:
Struggling Ferrari not expecting early podiums in 2012
By Jonathan Noble and Matt Beer Sunday, March 4th 2012, 17:38 GMT
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97841
Ik hoop het want ik heb het idee dat McLaren niet zo goed is als gezegd wordt, Red Bull heeft zijn zaakjes meer dan op ordequote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik geloof het niet zo hoorVolgens mij zijn ze een stuk sneller dan ze willen toegeven. Ze plaatsen zich een beetje in de underdog positie heb ik het gevoel
![]()
Na een paar jaar weinig resultaat is het sowieso niet slim om gelijk te roepen datje dit jaar wel alles gaat winnen
In 2010 hebben ze toch nog tot in de laatste race mee kunnen doen om de titel, 2008 hetzelfde verhaal. Keer op keer valt dus nog best mee, al was de 2011-auto wel een flinke tegenvaller.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat dus..
Ik geloof in de kunde van Newey.
Ik geloof niet echt in de kunde van het ferrari van de laatste jaren.. En dan kun je een geweldige coureur hebben als Alonso, maar als je auto keer op keer kut is red je het niet..
Nee wij geven allemaal niets om Formule 1 en zullen derhalve dan ook geen van allen de race live kijken en die 102 topics die we inmiddels volgeluld hebben gaan 19 maart de digitale shredder in.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef Quisho het volgende:
Nog 2 wekenGaat iemand de GP van Australië live kijken?
Sensitief verwoord...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee wij geven allemaal niets om Formule 1 en zullen derhalve dan ook geen van allen de race live kijken en die 102 topics die we inmiddels volgeluld hebben gaan 19 maart de digitale shredder in.
Godsklere lamlul, wat denkte nou zelf, gaan wij die race live kijken of wat
Neuh, k lees de uitslag wel op teletext,quote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef Quisho het volgende:
Nog 2 wekenGaat iemand de GP van Australië live kijken?
Die is volgens mij vrij met de racequote:Op maandag 5 maart 2012 02:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Neuh, k lees de uitslag wel op teletext,
Of ik bel Vosss wel op, ohnee, die zal wel weer moeten werken :-p
Ik denk dat Ralph Inbar het niet zou overlevenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:15 schreef JohnB52 het volgende:
Als ie n x moet werken tijdens n race, dan n briefje onder zn ruit met daarop de uitslag, dàt zou prachtige bananasplit-tv opleveren!
quote:On what Sir Jackie Stewart says…
I’m not interested in what Jackie says. He hasn’t got anything to do with me.
On what David Coulthard says…
Coulthard can say what he wants. I’m not interested in what he’s saying.
On what Jarno Trulli says…
I don’t give a damn about what Trulli says.
On what Juan Pablo Montoya says…
Montoya’s comments doesn’t interest me.
On what Lewis Hamilton says (I wonder…)
It doesn’t matter what he says.
What about Felipe? Is he still the same guy he was last year or has he changed a lot?
I don’t know. You should ask him. I don’t know what he’s been doing, so if you want to know something about his life you should speak to him.
En natuurlijk ijsjes eten, zuipen en neuken..quote:Op maandag 5 maart 2012 02:36 schreef Geralt het volgende:
Kimi wil maar 1 ding en dat is zo hard mogelijk stampen met die bak.
Als er problemen zijn en je kan kiezen tussen P4 of door raggen en hopen dat de boel het houdt en P1 eindigen dan is dat altijd voor P1 gaan bij Kimi.
Al dat politieke geneuzel er om heen interesseert hem geen ene flikker.
Gewoon zo hard als het kan en geen gezeik en gebitch over berekenend rijden of aardig doen tegen de pers etc.
Zo hard als het kan. Immer.
Ik vind het prachtig.
quote:On Finland
Well, in summer theres fishing and fucking. And in winter the fishing is bad.
Zeg nou zelf; vindt jij ijsjes eten, zuipen en neuken ook niet prachtig?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En natuurlijk ijsjes eten, zuipen en neuken..
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 02:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg nou zelf; vindt jij ijsjes eten, zuipen en neuken ook niet prachtig?
jupsquote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef Quisho het volgende:
Nog 2 wekenGaat iemand de GP van Australië live kijken?
Geweldig toch!quote:Op maandag 5 maart 2012 02:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://www.f1zone.net/news/the-words-and-wisdom-of-kimi/10648/
Als ik dat zo doorlees vraag ik me wel af hoe het is om Kimi's teamgenoot te zijn:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |