Allemaal binnen het budget.......quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef sanger het volgende:
Nieuwe voorvleugel, achtervleugel, uitlaten en chassis.... Toe maar.
Sinds Kartikeyan vorig jaar Ricciardo fair en square versloeg tijdens de GP van India, vraag ik me af hoe goed die Ricciardo nou daadwerkelijk is. In mijn ogen was Alguersuari de beste ''nieuwe'' Red Bull klant, maar daar denken ze bij Red bull zelf helaas anders over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vergne vreet Daniel Ricciardo letterlijk op ..
Ik zie hem wel naast Vettel rijden in 2013
* Iedereen mag me hier op terug pakken eind 2012
laat Webber dan maar eens winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck Red Bull..
Ik heb gewoon geen zin in nóg een jaar Vettel dominantie..
Ze kunnen toch ook bijvoorbeeld op SECTORtijden gaan rijden? Bijvoorbeeld beginnen en dan kijken hoe snel je kan in sector 1, bijvoorbeeld 30 sec. En dan in sector 2 en 3 juist rustig rijden, zodat je geen topRONDEtijd zet. Als je sector 1 hebt gedaan, doe je hetzelfde met sector 2 etc. En om het nog minder aan de buitenwereld te tonen, want iedereen kan immers zien wat je potentiele snelste ronde is door snelste sectortijden aan elkaar te plakken, kan je ook nog eigen sectortijden gebruiken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Geralt het volgende:
Of het briljant is moet nog blijken.
Vooralsnog staan ze 8ste.
Buiten dat zou de W duct van Mercedes en Ferrari best wel eens briljanter kunnen zijn dat dit.
Waarom duurt het wachten toch nog zo lang
True, maar Button had voor de Brawn ook maar 1x een goede auto gehad. De Williams eind jaren de Honda van 2004 . En daarin liet hij het meteen zien! En in die jaren liet hij zien wat hij kon.quote:
Ik denk dat dat wel meeviel, wel werd de auto met/voor Schumacher gemaakt en dan heb je als 2e coureur al meteen een achterstand maar als Rubens echt sneller was geweest dan Michael had hij anders af kunnen dwingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe goed de kansen van Rubens waren in z'n Ferrari periode. Volgens mij kreeg hij nooit dezelfde auto als Schumacher....
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe goed de kansen van Rubens waren in z'n Ferrari periode. Volgens mij kreeg hij nooit dezelfde auto als Schumacher....
Ferrari is nog een groot vraagteken, Mercedes schijnt banden te vreten dus voorlopig moet de concurrentie voor RBR van McLaren komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Geralt het volgende:
Of het briljant is moet nog blijken.
Vooralsnog staan ze 8ste.
Buiten dat zou de W duct van Mercedes en Ferrari best wel eens briljanter kunnen zijn dat dit.
Waarom duurt het wachten toch nog zo lang
Toch een mooi compliment voor Sauber.twitter:ScarbsF1 twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 10:00:13Red bull, it's it sauber, a bit Ferrari & a bit Mclaren reageer retweet
Het gaat niet om Sympathie etc, tuurlijk was Schumacher beter en zou Rubens nooit 7x wereldkampioen kunnen worden. Maar stel dat hij een keer 1e coureur was geweest in zijn Ferrari tijd, de auto voor hem gebouwd was en hij de 1e update's zou krijgen, dan waren zijn kansen groter geweest om wereldkampioen te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]![]()
Het is zo zielig dit. Alsl je wilt dat degene die het sympathiekste is ook de best is en wint moet je naar de film gaan, niet naar sport gaan kijken.
Ik vermoed dat de vragen op het facebook account van GPupdate gesteld kunnen worden. Dus voor diegene wat ook een account hebben......quote:En vergeet niet: Giedo van der Garde schuift morgen even aan om jullie vragen te beantwoorden. Het precieze tijdstip horen jullie later.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | [*]1 Sergio Perez Sauber-Ferrari C31 122.094 114 [*]2 Jenson Button McLaren-Mercedes MP4-27 122.103 44 0.009 [*]3 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari STR7 122.155 131 0.061 [*]4 Felipe Massa Ferrari F2012 122.413 122 0.319 [*]5 Paul di Resta Force India-Mercedes VJM05 122.446 108 0.352 [*]6 Bruno Senna Williams-Renault FW34 122.480 111 0.386 [*]7 Heikki Kovalainen Caterham-Renault CT01 122.630 64 0.536 [*]8 Mark Webber Red Bull-Renault RB8 122.662 70 0.568 [*]9 Nico Rosberg Mercedes W03 122.932 129 0.838 [*]10 Kimi Raikkonen Lotus-Renault E20 125.379 43 3.285 |
Ik vind het zo'n onzin altijd, je hebt een aantal onbekende variabelen in de F1 en als je daarmee flink in één richting gaat goochelen dan kun je van je favorietje een veel betere coureur maken dan hij is, en andersom. Maar het slaat nog steeds nergens op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het gaat niet om Sympathie etc, tuurlijk was Schumacher beter en zou Rubens nooit 7x wereldkampioen kunnen worden. Maar stel dat hij een keer 1e coureur was geweest in zijn Ferrari tijd, de auto voor hem gebouwd was en hij de 1e update's zou krijgen, dan waren zijn kansen groter geweest om wereldkampioen te worden.
JV is er daar anders ook 1 van. Overigens schat ik JV hoger in dan Rubens.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
en Barrichello is wel één van de beste coureurs van de laatste 20 jaar die niet F1 WK is geworden..
welke jv?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
JV is er daar anders ook 1 van. Overigens schat ik JV hoger in dan Rubens.
Dat zeg ikquote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jacques Villeneuve is wel kampioen geworden.
Dat stukje over indycar quotte ik ook nietquote:Jos Verstappen is mss goed, maar die gaat niet naar de Indycars (dacht ik?)..
Eens. Ik wil Jos in een LPM1 zien. En dan bij een team wat voor de overwinning mee kan doen en niet bij voorbaat kansloos is.quote:Maar joske moet wel even weer wat vinden vind ik... Zodat hij die bagger met zn exvrouw achter zich kan laten..
Op zondag 4 maart 2012 02:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Formule 1 kan veel met een man doen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 02:27 schreef Schunckelstar het volgende:
niet mijn bruiloft gelukkig![]()
anders zat ik niet op fok! tijdens de huwelijksnacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |