Allemaal binnen het budget.......quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef sanger het volgende:
Nieuwe voorvleugel, achtervleugel, uitlaten en chassis.... Toe maar.
Sinds Kartikeyan vorig jaar Ricciardo fair en square versloeg tijdens de GP van India, vraag ik me af hoe goed die Ricciardo nou daadwerkelijk is. In mijn ogen was Alguersuari de beste ''nieuwe'' Red Bull klant, maar daar denken ze bij Red bull zelf helaas anders over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vergne vreet Daniel Ricciardo letterlijk op ..
Ik zie hem wel naast Vettel rijden in 2013
* Iedereen mag me hier op terug pakken eind 2012
laat Webber dan maar eens winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck Red Bull..
Ik heb gewoon geen zin in nóg een jaar Vettel dominantie..
Ze kunnen toch ook bijvoorbeeld op SECTORtijden gaan rijden? Bijvoorbeeld beginnen en dan kijken hoe snel je kan in sector 1, bijvoorbeeld 30 sec. En dan in sector 2 en 3 juist rustig rijden, zodat je geen topRONDEtijd zet. Als je sector 1 hebt gedaan, doe je hetzelfde met sector 2 etc. En om het nog minder aan de buitenwereld te tonen, want iedereen kan immers zien wat je potentiele snelste ronde is door snelste sectortijden aan elkaar te plakken, kan je ook nog eigen sectortijden gebruiken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Geralt het volgende:
Of het briljant is moet nog blijken.
Vooralsnog staan ze 8ste.
Buiten dat zou de W duct van Mercedes en Ferrari best wel eens briljanter kunnen zijn dat dit.
Waarom duurt het wachten toch nog zo lang
True, maar Button had voor de Brawn ook maar 1x een goede auto gehad. De Williams eind jaren de Honda van 2004 . En daarin liet hij het meteen zien! En in die jaren liet hij zien wat hij kon.quote:
Ik denk dat dat wel meeviel, wel werd de auto met/voor Schumacher gemaakt en dan heb je als 2e coureur al meteen een achterstand maar als Rubens echt sneller was geweest dan Michael had hij anders af kunnen dwingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe goed de kansen van Rubens waren in z'n Ferrari periode. Volgens mij kreeg hij nooit dezelfde auto als Schumacher....
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe goed de kansen van Rubens waren in z'n Ferrari periode. Volgens mij kreeg hij nooit dezelfde auto als Schumacher....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |