Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM wat ben je inspiratieloos man. Eerst geen eigen Username kunnen bedenken en met die TT's heb je ook al altijd moeite.
Goede sportmentaliteit heb jequote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Succesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede sportmentaliteit heb je![]()
Welterusten
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Look at me, i'm an attentionwhoreeeeeeeeeeeee
Aha... Succes.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Daarom linksbuiten staanquote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.
Om te kotsen natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
Ik zie even het verband niet hoor? Speel voor de verdediging in principe.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Moet je voorstellen dat Bakkal dat zou doen bij ons..quote:
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Wat een onzinquote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet mijn ding
Laat mij maar lekker naar binnen draaien en schieten
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.
Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoor
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ookquote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..
Hmhm, ik ook. Was ook niet van de vlammende actiesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.
Een bal er inschieten kan iedereen zorgen dat ie er niet inkomt dat is de kunst.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreek jij nou de heilige Gijpie tegen? ZIE IK DIT NU GOED?
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Spits gaat op een gegeven moment vervelen vind ik![]()
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ooken ga zo maar door..
En als hij dat zo ziet, prima..
Vergelijk het met je eerste verkering ofso, vaak is die ook wat specialer dan de 4e..
Koppen durf ik echt niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenWas levensgevaarlijk met de kop, maar mooie krulballetjes die erin vlogen waren meer geluk dan kunde
Whehehequote:Op zondag 4 maart 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koppen durf ik echt niet..alleen met 10-11ven ofso
1 bal koppen en ik heb een partij koppijn jonge..
Hij zet zich volledig in bij PSV, dus ik zie het probleem niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net als Van Bommel? Die waarschijnlijk ook niet terugkomt?
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisiequote:Op zondag 4 maart 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.
Mensen denken altijd dat ze meer geld nodig hebben/willen..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisie
Mja.. moet Mark wel komen
Wijnaldum ging ook voor het geld.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..
Zeg gewoon dat je voor het geld gaat
Net als van Nistelrooy ja ik kom terug, afsluiten bij PSV etc.. blijven roepen hele carriere en dan niet komen, zeg dan gewon dat je nog je zakken gaat vullen, en niet zo dom lullen.
Naja, ik denk dat bij Wijnaldum wellicht anders ligt.. heb meer he idee daar het zinkend schip verlaten.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM wat ben je stil, kreeg je geile pics in je PM box? Ouwe rukkert.
Ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je al antwoord gegeven op mijn vraag? Hoe oud je bent?
Waarom?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schaam je je dat je op deze leeftijd nog op fok! zit?
quote:
Krijg ik binnenkort een lift als je die ouwe van je komt ophalen in Tilburg?quote:
BBQ was goed. Maar wel gewoon binnen gezeten, haha. Volgende week weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogguh. Hoe was de bbq? Nog een verkoudheid opgedaan?
quote:
Thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
o.a. AS Roma - Lazio Roma (15.00) en Tottenham - Man Utd (17.00)
en Nurnberg - BM Gladbach om 15.30 uur. Gladbach gaat Bayern voorbij als ze vandaag winnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
o.a. AS Roma - Lazio Roma (15.00) en Tottenham - Man Utd (17.00)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een ei op mijn enkelVerstapt tijdens de wedstrijd
KORFBAL KORFBAL KORFBALquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
Oh jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan de kippetjes je Ei geven. Kunnen zij je ei uitbroeden
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al een stream gevonden?
[..]
[ afbeelding ]?
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Noot noot.
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Vrouwen van deze generatie kunnen dat niet zo goed hoor... met naald en draad.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje, Vrouwen kunnen toch goed naaien? Waarom naai jij je enkelbanden niet weer strak aan elkaar dan
Laat dan maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukMaar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Ik ook even nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat dan maar.
[..]![]()
Dan weet ik het ook niet.
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.quote:
of EL bestellen..quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd...wat een kaolo stream heb ik toch ook.Ik ben ook echt zo'n fopsupporter dat ik al die wedstrijden thuis ga zitten kijken he. Beter haal ik een SC volgend jaar met m'n grote bek over Feyenoord heel de tijd. Begin een beetje op Ritmo te lijken.
Heb geen digitale tv en heb vorig jaar al voor bijna alle afzonderlijke wedstrijden betaald. Dit jaar is het 6 euro man. Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Serieus?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
Het was op kunstgras vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Jammer dat hij de ballen niet had die ouwe lullen eruit te trappen, eigen schuld dusquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
Doet hij toch nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Jep.
Hopen dat Mourinho weer teruggaat naar Chelsea!
Koop gewoon Digitale TV man, kost niks..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Maar een EL code gekocht. Was het beu met die kut stream.
We zullen zien. Louis van Gaal zou ook leuk zijn.quote:
Ik heb een Tv van 18 jaar oud ofzo man.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koop gewoon Digitale TV man, kost niks..
[..]
We zullen zien. Louis van Gaal zou ook leuk zijn.
Dan wordt dat idd lastigquote:Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een Tv van 18 jaar oud ofzo man.Wat moet ik met digitale tv.
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.quote:
Kun je daar geen slaapkamertv van maken en dat gewoon een fatsoenlijke tv aanschaffen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.
Die gaan meestal heel lang mee jaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.
Ik woon eigenlijk in 1 ruimte he? Grote kamer met balkon en een keuken en dan nog een aparte badkamer.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je daar geen slaapkamertv van maken en dat gewoon een fatsoenlijke tv aanschaffen?
Waar staat je bed dan? Eigenlijk in de woonkamer dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in 1 ruimte he? Grote kamer met balkon en een keuken en dan nog een aparte badkamer.
Ik heb een studio dus ja. Mijn bed staat in een hoek ergens idd. Heb ik zelf geen problemen mee hoor. Ben al 4 jaar niet anders gewend.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar staat je bed dan? Eigenlijk in de woonkamer dus?
Niks mis mee tochquote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een studio dus ja. Mijn bed staat in een hoek ergens idd. Heb ik zelf geen problemen mee hoor. Ben al 4 jaar niet anders gewend.
Je zegt het goed. Heb ook zo'n mooie streep op m'n witte muur staan omdat ik dat ding telkens van bureau naar bed kant draai.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks mis mee tochAlleen een mooie grote tv zonder kont ontbreekt dan nog
Maar je wacht dus gewoon tot dat die kapot gaat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Heb ook zo'n mooie streep op m'n witte muur staan omdat ik dat ding telkens van bureau naar bed kant draai.
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar je wacht dus gewoon tot dat die kapot gaat?
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.
Wat nu?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
4lf Ebecilio en eigenlijk heel Ajax hebben zojuist mijn ogen 45 minuten lang verkracht...
Mijne ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
4lf Ebecilio en eigenlijk heel Ajax hebben zojuist mijn ogen 45 minuten lang verkracht...
Ik ken het. Woon ook nog maar sinds de zomer in m'n huis.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.
quote:
Zijn eerste 3 degelijke afwerkingen in het Ajax 1 shirt en direct 3 goals... ok ok ik ben onder de indrukquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Edit: Sorry EbecilioMaakt even twee wereldgoals...
Ik schaam mequote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn eerste 3 degelijke afwerkingen in het Ajax 1 shirt en direct 3 goals... ok ok ik ben onder de indruk
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Edit: Sorry EbecilioMaakt even twee wereldgoals...
Edit Edit:Hattrick.
quote:
quote:"Dit was de kampioenswedstrijd", jubelde PSV’er Dries Mertens na de 3-2 zege op Feyenoord en hij piekte daarmee een weekje te vroeg.
quote:
je durft wel ouwequote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Wel kut aan de ene kant , ik had 40 op PSV gezet. Kwam aangeschoten thuis, werd boos door de tussenstand en heb 100 op Inter gezet
Catania thuis en 1,80 odds. Moet toch te doen zijn hequote:
gun het ze geen van beidenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Van mij mag het 0-8 worden
Goed voor psv en hun praatjes
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerdquote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Catania thuis en 1,80 odds. Moet toch te doen zijn he
Maar dit is dus de reden dat ik geen poker meer speel, als het ff tegenzit gaat ga ik als een debiel inzetten. Alles kapot wat je rustig hebt opgebouwd
Huh...maar je wed toch nog?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerd
Je hebt zo enorm gelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerd
Ik nietquote:
wedtquote:
Was keertje toernooi pokeren, winnaar zou 3500euro krijgenquote:
echt hequote:Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was keertje toernooi pokeren, winnaar zou 3500euro krijgen
Ik was chipleader en deed een drankje, en nog een drankje, werd overmoedig en lag er snel daarna uit, echt zoooo kut he
Wanneer gaan we keertje casino pokeren dan ouwequote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
echt he
Je moet met je ratio spelen en niet met emoties anders ga je er aan.
ik had regelmatig dat ik PP AA had dan kreeg ik een badbeat bijvoorbeeld iemand met J3 offsuited all in gaat en dan 3 drieen krijgt op de river. Dan denk ik tyfusmongool wat ga je all in met die kaartenEn als die dan wint is het echt FUUUUUUUU. Als diegene dan vervolgens heel de tijd zit te grinniken dan gaat het fout. einde van de avond alles weg
Kan wel een keerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we keertje casino pokeren dan ouwe
Is cool ouwequote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan wel een keer
Maar dan neem ik 200 euro en 50 voor drank mee en geen plastic
Zit op de bank die Utrechter las ik ergensquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
4/03/12 16:58 Inzet Verberg details ¤ 100,00 - ¤ 0,00
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Inter - Catania Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 1 ¤ 100,00 1,72 4-3-12 Lopend
Vanavond die pisjood van een Sneijder maar aanmoedigen
Welnee, gewoon weer geld krijgen van de gemeente...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
Blijft wel spannend op deze manier.
Als Pisv geen CL moeten ze volgend jaar alweer bezuinigen
verkopen ze toch weer wat grond ofzo aan de gemeentequote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
Hoelang zal Mertens dat moeten aanhoren zodrektquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Muto het volgende:
HAHAHAHA. En vorige week was de kampioenswedstrijd?
Het vreemde is dat ze eigenlijk dit seizoen al niet voldoen aan de voorwaarden die de gemeente gesteld hadquote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
Nee serieus.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
verkopen ze toch weer wat grond ofzo aan de gemeente
En we zwaaien met zn allen naar Eindhovenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Muto het volgende:
HAHAHAHA. En vorige week was de kampioenswedstrijd?
Eindhovenpubliek zijn voorwerpen dus geloofd.quote:
fixedquote:
mertensquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelang zal Mertens dat moeten aanhoren zodrekt
Mooiste moment van de wedstrijd eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
Geweldig, gewoon de 2-0 in die 19e minuut...
Jawel, ik roep dit toch al heel lang? Ik ben niet zo blind als vele andere.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet jezelf geen houding te geven he.
3e doelpunt was trouwens een copy/paste van Brazilie tijdens het wk70.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooiste moment van de wedstrijd eigenlijk
halloquote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
2-6!!!!! HET KAN NOG.. KOM OP KAMPIOENSTEAM
6?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
je hoort een ban te krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Uhh 2-5wat maakt het uit alsof die post geloofwaardig is
Ik zie de wedstrijd niet meer, sorryquote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Uhh 2-5wat maakt het uit alsof die post geloofwaardig is
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een toekomst visiequote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
9 maanden geleden ook al voorspelt dat PSV geen kampioen word, en ook geen beker en EL. Nostradamus.quote:
Vrouwen hebben ook geen verstand van voetbal, dat scheelt.. anders had ik je uitgelachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht echt dat psv kampioen zou worden maar nu denk ik daar anders over
van mij mag je lachenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook geen verstand van voetbal, dat scheelt.. anders had ik je uitgelachen.
fantastischquote:
Niks bijzonders. Hij springt er gewoon in.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Maar wat doet Toivonen met zijn rechterbeen?
Ja, doet hij bewust, impact is niet hard.. maar bewust dus wel terecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT!! Ik heb het totaal verkeerd gezien.
Rood was terecht.
Ontzettend effcientquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vond Twente wel erg slim spelen. Ze waren namelijk niet beter.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, wat kunnen we nog meer verkopen..deze keer wel verdedigers kopen he.
Het is niet de schuld van de verdedigers dit was Derijck die ze negatief beinvloede vanaf de bank aldus Ruttequote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Geld is straks op als jullie geen CL halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
negatief voorspellen is altijd makkelijkerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
9 maanden geleden ook al voorspelt dat PSV geen kampioen word, en ook geen beker en EL. Nostradamus.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
2-6.
Mooie eindstand.
PSV verloren
Allemaal
Ik teken hier voorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld is straks op als jullie geen CL halen.
Mijn prognose: Ajax 1 , Twente 2 en PSV 3
Wel makkelijk gevallen van Klose hoor... Tenzij ik het door de zichtbare pixels verkeerd inschat.quote:
Echt joh?quote:
Komt goed, Ik droomde vannacht dat Ajax - PSV 5-2 werd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Hopen dat ze tegen Ajax ook nog eens hard op hun bek gaan.
En hopelijk verliest Twente ook dik van Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Hopen dat ze tegen Ajax ook nog eens hard op hun bek gaan.
Kan geen betere vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel makkelijk gevallen van Klose hoor... Tenzij ik het door de zichtbare pixels verkeerd inschat.
[..]
Oprotten met psv, die mogen geen cl halenquote:
Dit bij PSV voorspellen is makkelijk, het ligt niet eens alleen aan Rutten.. het beleid is ook niet goed, je kan wel 40 miljoen erin pompen maar het lek zit hem duidelijk achterin.. dat icm Rutten .. kan gewoon niet goed gaan, 2e plek is het hoogst haalbare en waarschijnlijk gaat het dat ook niet worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
negatief voorspellen is altijd makkelijker
Jij tekent niet voor elke stand waarin Ajax kampioen wordenquote:
AZ blijft tcoh ook leuk meedoen hoor. Maar die hebben wel verreweg het zwaarste programma.quote:
Ja maar psv mag nadat ze voor 30miljoen aan spelers hebben gehaald aan gemeente subsidies wel 4e wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
Waarom PSV? Ik zie meer toekomst in Europa voor PSV dan FCT. FCT heb ik een schijthekel aan btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |