Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoor
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ookquote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..
Hmhm, ik ook. Was ook niet van de vlammende actiesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.
Een bal er inschieten kan iedereen zorgen dat ie er niet inkomt dat is de kunst.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreek jij nou de heilige Gijpie tegen? ZIE IK DIT NU GOED?
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Spits gaat op een gegeven moment vervelen vind ik![]()
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ooken ga zo maar door..
En als hij dat zo ziet, prima..
Vergelijk het met je eerste verkering ofso, vaak is die ook wat specialer dan de 4e..
Koppen durf ik echt niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenWas levensgevaarlijk met de kop, maar mooie krulballetjes die erin vlogen waren meer geluk dan kunde
Whehehequote:Op zondag 4 maart 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koppen durf ik echt niet..alleen met 10-11ven ofso
1 bal koppen en ik heb een partij koppijn jonge..
Hij zet zich volledig in bij PSV, dus ik zie het probleem niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net als Van Bommel? Die waarschijnlijk ook niet terugkomt?
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisiequote:Op zondag 4 maart 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.
Mensen denken altijd dat ze meer geld nodig hebben/willen..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisie
Mja.. moet Mark wel komen
Wijnaldum ging ook voor het geld.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..
Zeg gewoon dat je voor het geld gaat
Net als van Nistelrooy ja ik kom terug, afsluiten bij PSV etc.. blijven roepen hele carriere en dan niet komen, zeg dan gewon dat je nog je zakken gaat vullen, en niet zo dom lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |