KORFBAL KORFBAL KORFBALquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
Oh jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan de kippetjes je Ei geven. Kunnen zij je ei uitbroeden
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al een stream gevonden?
[..]
[ afbeelding ]?
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Noot noot.
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Vrouwen van deze generatie kunnen dat niet zo goed hoor... met naald en draad.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje, Vrouwen kunnen toch goed naaien? Waarom naai jij je enkelbanden niet weer strak aan elkaar dan
Laat dan maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukMaar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Ik ook even nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat dan maar.
[..]![]()
Dan weet ik het ook niet.
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.quote:
of EL bestellen..quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd...wat een kaolo stream heb ik toch ook.Ik ben ook echt zo'n fopsupporter dat ik al die wedstrijden thuis ga zitten kijken he. Beter haal ik een SC volgend jaar met m'n grote bek over Feyenoord heel de tijd. Begin een beetje op Ritmo te lijken.
Heb geen digitale tv en heb vorig jaar al voor bijna alle afzonderlijke wedstrijden betaald. Dit jaar is het 6 euro man. Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Serieus?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
Het was op kunstgras vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Jammer dat hij de ballen niet had die ouwe lullen eruit te trappen, eigen schuld dusquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |