BBQ was goed. Maar wel gewoon binnen gezeten, haha. Volgende week weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogguh. Hoe was de bbq? Nog een verkoudheid opgedaan?
quote:
Thanksquote:Op zondag 4 maart 2012 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
o.a. AS Roma - Lazio Roma (15.00) en Tottenham - Man Utd (17.00)
en Nurnberg - BM Gladbach om 15.30 uur. Gladbach gaat Bayern voorbij als ze vandaag winnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
o.a. AS Roma - Lazio Roma (15.00) en Tottenham - Man Utd (17.00)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een ei op mijn enkelVerstapt tijdens de wedstrijd
KORFBAL KORFBAL KORFBALquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
Oh jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan de kippetjes je Ei geven. Kunnen zij je ei uitbroeden
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat voetbal niks voor jou is. Ik zou stoppen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al een stream gevonden?
[..]
[ afbeelding ]?
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Noot noot.
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Mijn enkelbanden moeten eigenlijk weer strak aan elkaar genaaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Vrouwen van deze generatie kunnen dat niet zo goed hoor... met naald en draad.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje, Vrouwen kunnen toch goed naaien? Waarom naai jij je enkelbanden niet weer strak aan elkaar dan
Laat dan maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, alleen die met een fatsoenlijke kwaliteit loopt slecht dus schakel maar weer over naar die met die swingersparty voor pixels.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voetbal al met 2 enkelbraces. Die dingen zijn 56 euro per stukMaar eigenlijk is dat heel slecht om daar mee te voetballen, daar worden je enkelbanden namelijk niet sterker van.
Ik ook even nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat dan maar.
[..]![]()
Dan weet ik het ook niet.
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.quote:
of EL bestellen..quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd...wat een kaolo stream heb ik toch ook.Ik ben ook echt zo'n fopsupporter dat ik al die wedstrijden thuis ga zitten kijken he. Beter haal ik een SC volgend jaar met m'n grote bek over Feyenoord heel de tijd. Begin een beetje op Ritmo te lijken.
Heb geen digitale tv en heb vorig jaar al voor bijna alle afzonderlijke wedstrijden betaald. Dit jaar is het 6 euro man. Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Serieus?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
Het was op kunstgras vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar een voetbalclub gaan waar ze kunstgras hebben. zodat je je minder snel verstapt.
[..]
of EL bestellen..
Jammer dat hij de ballen niet had die ouwe lullen eruit te trappen, eigen schuld dusquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Villas-BOas ontslagen bij Sjelsie.
Optie voor PSV?
Doet hij toch nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Jep.
Hopen dat Mourinho weer teruggaat naar Chelsea!
Koop gewoon Digitale TV man, kost niks..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Maar een EL code gekocht. Was het beu met die kut stream.
We zullen zien. Louis van Gaal zou ook leuk zijn.quote:
Ik heb een Tv van 18 jaar oud ofzo man.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koop gewoon Digitale TV man, kost niks..
[..]
We zullen zien. Louis van Gaal zou ook leuk zijn.
Dan wordt dat idd lastigquote:Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een Tv van 18 jaar oud ofzo man.Wat moet ik met digitale tv.
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.quote:
Kun je daar geen slaapkamertv van maken en dat gewoon een fatsoenlijke tv aanschaffen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.
Die gaan meestal heel lang mee jaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat dat beestje het nog zo lang uithoud. Is echt zo'n typisch begin jaren 90 modelletje.
Ik woon eigenlijk in 1 ruimte he? Grote kamer met balkon en een keuken en dan nog een aparte badkamer.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je daar geen slaapkamertv van maken en dat gewoon een fatsoenlijke tv aanschaffen?
Waar staat je bed dan? Eigenlijk in de woonkamer dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in 1 ruimte he? Grote kamer met balkon en een keuken en dan nog een aparte badkamer.
Ik heb een studio dus ja. Mijn bed staat in een hoek ergens idd. Heb ik zelf geen problemen mee hoor. Ben al 4 jaar niet anders gewend.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar staat je bed dan? Eigenlijk in de woonkamer dus?
Niks mis mee tochquote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een studio dus ja. Mijn bed staat in een hoek ergens idd. Heb ik zelf geen problemen mee hoor. Ben al 4 jaar niet anders gewend.
Je zegt het goed. Heb ook zo'n mooie streep op m'n witte muur staan omdat ik dat ding telkens van bureau naar bed kant draai.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks mis mee tochAlleen een mooie grote tv zonder kont ontbreekt dan nog
Maar je wacht dus gewoon tot dat die kapot gaat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Heb ook zo'n mooie streep op m'n witte muur staan omdat ik dat ding telkens van bureau naar bed kant draai.
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar je wacht dus gewoon tot dat die kapot gaat?
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.
Wat nu?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
4lf Ebecilio en eigenlijk heel Ajax hebben zojuist mijn ogen 45 minuten lang verkracht...
Mijne ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
4lf Ebecilio en eigenlijk heel Ajax hebben zojuist mijn ogen 45 minuten lang verkracht...
Ik ken het. Woon ook nog maar sinds de zomer in m'n huis.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat ik genoeg geld heb voor een tv die groot genoeg is. Woon hier nog maar 3 maanden eigenlijk dus kamp nog een beetje met de naweeën van de opstartkosten (huur, borg, inrichting, verf, vloer, oven, fornuis etc). Half januari ook weer boeken etc. á 500 euro moeten kopen dus dan houdt 't wel een beetje op eigenlijk.
quote:
Zijn eerste 3 degelijke afwerkingen in het Ajax 1 shirt en direct 3 goals... ok ok ik ben onder de indrukquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Edit: Sorry EbecilioMaakt even twee wereldgoals...
Ik schaam mequote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn eerste 3 degelijke afwerkingen in het Ajax 1 shirt en direct 3 goals... ok ok ik ben onder de indruk
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Edit: Sorry EbecilioMaakt even twee wereldgoals...
Edit Edit:Hattrick.
quote:
quote:"Dit was de kampioenswedstrijd", jubelde PSV’er Dries Mertens na de 3-2 zege op Feyenoord en hij piekte daarmee een weekje te vroeg.
quote:
je durft wel ouwequote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Wel kut aan de ene kant , ik had 40 op PSV gezet. Kwam aangeschoten thuis, werd boos door de tussenstand en heb 100 op Inter gezet
Catania thuis en 1,80 odds. Moet toch te doen zijn hequote:
gun het ze geen van beidenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Van mij mag het 0-8 worden
Goed voor psv en hun praatjes
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerdquote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Catania thuis en 1,80 odds. Moet toch te doen zijn he
Maar dit is dus de reden dat ik geen poker meer speel, als het ff tegenzit gaat ga ik als een debiel inzetten. Alles kapot wat je rustig hebt opgebouwd
Huh...maar je wed toch nog?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerd
Je hebt zo enorm gelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit wedden, gokken of pokeren met drank op, dat heb ik mijzelf afgeleerd
Ik nietquote:
wedtquote:
Was keertje toernooi pokeren, winnaar zou 3500euro krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |