Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM wat ben je inspiratieloos man. Eerst geen eigen Username kunnen bedenken en met die TT's heb je ook al altijd moeite.
Goede sportmentaliteit heb jequote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Succesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede sportmentaliteit heb je![]()
Welterusten
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Look at me, i'm an attentionwhoreeeeeeeeeeeee
Aha... Succes.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Daarom linksbuiten staanquote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.
Om te kotsen natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
Ik zie even het verband niet hoor? Speel voor de verdediging in principe.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Moet je voorstellen dat Bakkal dat zou doen bij ons..quote:
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Wat een onzinquote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet mijn ding
Laat mij maar lekker naar binnen draaien en schieten
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |