Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM wat ben je inspiratieloos man. Eerst geen eigen Username kunnen bedenken en met die TT's heb je ook al altijd moeite.
Goede sportmentaliteit heb jequote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Succesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Om 8 uur weer eruit. Om 11 uur moet ik namelijk al voetballen.
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede sportmentaliteit heb je![]()
Welterusten
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Look at me, i'm an attentionwhoreeeeeeeeeeeee
Aha... Succes.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...eigenlijk wel. Sta express 3 uur van tevoren op om te kunnen eten zodat het verteerd is en ik mijn rol als inschuivende verdediger/vrije man op het middenveld kan invullen. Metertjes maken is het devies en daarvoor moet je goed en op tijd gegeten hebben.
Daarom linksbuiten staanquote:Op zondag 4 maart 2012 03:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan er blijkbaar weinig van, maar je toont wel inzet.
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik speel niet in de Eredivisie als je dat bedoelt dus in die zin kan ik er niet zoveel van. Alles is relatief.
Om te kotsen natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
Ik zie even het verband niet hoor? Speel voor de verdediging in principe.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Moet je voorstellen dat Bakkal dat zou doen bij ons..quote:
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Lampjes wat vinden jullie nou van Wijnaldum zijn gezeik nog altijd hoe geweldig Feyenoord is in interviews ?
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Wat een onzinquote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je bent verdediger.. vandaar.. jij kan er echt niks van he Pieter.
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet mijn ding
Laat mij maar lekker naar binnen draaien en schieten
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van veel balcontacten en passen. Ook vind ik het lekker om jezelf helemaal leeg te lopen en harde duels aan te gaan. Dus daarom CVM.
Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt gezien, maar niks mis mee lijkt me.. ik weet niet wat hij precies heeft gezegd.. Maar ik vind Feyenoord ook goed, veel respect voor ze.
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, jezelf leeglopen kan ook makkelijk op linksbuiten/spits hoor
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ookquote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dingen als Feyenoord blijft altijd mijn club en meer van dat blaat..
Hmhm, ik ook. Was ook niet van de vlammende actiesquote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben niet zo'n trukendoos en wil het liefst zo veel mogelijk met passes strooien.
Een bal er inschieten kan iedereen zorgen dat ie er niet inkomt dat is de kunst.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreek jij nou de heilige Gijpie tegen? ZIE IK DIT NU GOED?
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Spits gaat op een gegeven moment vervelen vind ik![]()
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechts bij hoge uitzondering een keer gestaan. Kan er geen reet van, want ik heb nooit die rol vervuld in een team.
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, daar moet je geen waarde aan hechten.. dat riep van Nilstelrooy ooken ga zo maar door..
En als hij dat zo ziet, prima..
Vergelijk het met je eerste verkering ofso, vaak is die ook wat specialer dan de 4e..
Koppen durf ik echt niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had altijd het voordeel langer te zijn dan de rest van het team.. Dus had ik het min of meer voor het kiezenWas levensgevaarlijk met de kop, maar mooie krulballetjes die erin vlogen waren meer geluk dan kunde
Whehehequote:Op zondag 4 maart 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koppen durf ik echt niet..alleen met 10-11ven ofso
1 bal koppen en ik heb een partij koppijn jonge..
Hij zet zich volledig in bij PSV, dus ik zie het probleem niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok weet ik die menning ook weer als Bakkal het zou doen andersom kon ie opflikkeren.
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net als Van Bommel? Die waarschijnlijk ook niet terugkomt?
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisiequote:Op zondag 4 maart 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup, zo zei ik al .. alle PSVérs nu huilie doen want die lopen al een half jaar of langer te fappen dat hij komt etc.. jaja eerst zien dan geloven.
Mensen denken altijd dat ze meer geld nodig hebben/willen..quote:Op zondag 4 maart 2012 03:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman in één team in de Eredivisie
Mja.. moet Mark wel komen
Wijnaldum ging ook voor het geld.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is misschien wat contradicting, maar ik heb wel een hekel aan die spelers zoals bijv Labyad als hij naar portugal gaat of sommige naar Rusland.. die dan zo'n kut verhaal afsteken ja mooie kansen daar, club is in de opbouw blablabla..
Zeg gewoon dat je voor het geld gaat
Net als van Nistelrooy ja ik kom terug, afsluiten bij PSV etc.. blijven roepen hele carriere en dan niet komen, zeg dan gewon dat je nog je zakken gaat vullen, en niet zo dom lullen.
Naja, ik denk dat bij Wijnaldum wellicht anders ligt.. heb meer he idee daar het zinkend schip verlaten.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM wat ben je stil, kreeg je geile pics in je PM box? Ouwe rukkert.
Ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je al antwoord gegeven op mijn vraag? Hoe oud je bent?
Waarom?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schaam je je dat je op deze leeftijd nog op fok! zit?
quote:
Krijg ik binnenkort een lift als je die ouwe van je komt ophalen in Tilburg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |