Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
WTF..vage actie
Ik dacht de laatste post te hebben, maar blijk niet waar. Topic zat op slot dus met 300 posts ipv 301.
Een nieuwe topic kon ik niet openen wat er zou een nieuwe zijn, maar was er niet
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
Lief doen was ook mijn TT, toen ik er achterkwam dat er al een deel bestond.
Mysterieus gedoequote:Op zondag 4 maart 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.
Post verwijderen = modje/admin.quote:
Yvonne is hierquote:Op zondag 4 maart 2012 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Post verwijderen = modje/admin.
The plot thickens!
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!quote:
Hmmm mja...quote:Op zondag 4 maart 2012 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Dankje GGMM
Kunnen we weer normaal door.
Vandaar ook #1 met de Awards natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
Ja, gelukkig hij wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver, weer heeft ggmm een edit voordat ik het kon zien
Doe ik wel vaker hoor, daar kijk je toch niet van op?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook wel, wees maar niet bang. Maar je deed wel eventjes heel raar
Dat effect heb ik nou eenmaal op vrouwen. Kun je haar moeilijk aanrekenen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook wel, wees maar niet bang. Maar je deed wel eventjes heel raar
Deze keer begon het eng te worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker hoor, daar kijk je toch niet van op?
Mellowquote:
Voetbal en dikke wijven, daar hebben wij het overquote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was trouwens echt uberoninteressant. Slechts een opmerking over pubers.
Dus nu weer over voetbal want in een SC mag het natuurlijk maar over 1 ding gaan
He watquote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voetbal en dikke wijven, daar hebben wij het over
En tieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EN voedsel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En negerpiemels al is dat meer mijn expertise.
Nee maar wij welquote:Op zondag 4 maart 2012 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He watIk heb het nooit over dikke vrouwen gehad
BBC'tje van me.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En negerpiemels al is dat meer mijn expertise.
Ik heb mezelf toegesprokenquote:Op zondag 4 maart 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij bent wel heel streng toegesproken he.
Ik spreek mezelf zo'n 2,3 keer per week toe.quote:
Gedraag je eens.quote:
Ok.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf zo'n 2,3 keer per week toe.
Ah, jij bent zo'n persoon die open staat voor nieuwe invloedenquote:
Oh, jij hebt dat nooit gedaan?quote:
Staat voor 'Samen staan we sterk'quote:Op zondag 4 maart 2012 01:48 schreef Jojoortje het volgende:
Dat middelste meisje is helemaal niet zo knap op die banner.
Nog nooit gefapt? Damnquote:
Aha. Ik denk dat je dan even Madame moet DM'en.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik het niet zo op dikke vrouwen...maar er mogen wel curves aan zitten.
KUT! BIER!
We hadden jouw goed onderbouwde mening goed kunnen gebruiken een aantal dagen terug.quote:
Nee, niet smerig. Maar niet mijn voorkeurquote:
????quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat je dan even Madame moet DM'en.
Wie wat waar..quote:Op zondag 4 maart 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden jouw goed onderbouwde mening goed kunnen gebruiken een aantal dagen terug.
Dat soort opmerkingen vind ik altijd grappigquote:Op zondag 4 maart 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wat waar..
Tegenwoordig kan ik me wat beter beheersen![]()
Vroegah middelbare school begon me juffrouw die op krukken binnen kwam heel zielig te doen over der MS etc.. toen flapte ik er weer wat uit .. ze was ook dik dus ik zei dat er gewoon teveel gewicht op die knien stond
Damn...daar heb ik écht geen zin inquote:Op zondag 4 maart 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Check even paar topics terug of PM Stokstaart hij kan het ook uitleggen.
Niet vragen maar gewoon doenquote:
OWH! DAN GA IK GELIJK PM-EN!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet vragen maar gewoon doen
Leverde hier een topic voor lachen op
Acteur ik dacht echt dat je gelijk zou PM'enquote:Op zondag 4 maart 2012 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OWH! DAN GA IK GELIJK PM-EN!
Oh nee, toch niet
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn...daar heb ik écht geen zin in
Ik haalde je gebash eruit. Niet doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM edit mijn post tot een persoonlijke aanval. Wat een eikel.
Mooie mannen tijd.. ?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje offline ? mooie mannen tijd ik ben fucking geil
Eeeeh....en nu denk je aan je trekken te komen met alleen maar mannen online? Veel plezierquote:Op zondag 4 maart 2012 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje offline ? mooie mannen tijd ik ben fucking geil
zeker weten Ricky Martin here we come !quote:Op zondag 4 maart 2012 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie mannen tijd.. ?
Zet die vieze plaatjes dan wel in spoilers aub want ik ben geen bilspleetatleet.
Oh maar wat er nu staat is toch ook een soort bash? Ik vind het een ban waard... 2 willekeurige users beledigen in 1 post gaat te ver.quote:
Mikey is een vrouw, maar heeft zich als man opgegevenquote:Op zondag 4 maart 2012 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeeh....en nu denk je aan je trekken te komen met alleen maar mannen online? Veel plezier
Oh, is het er zó eentjequote:Op zondag 4 maart 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mikey is een vrouw, maar heeft zich als man opgegeven
Zit niks anders op. Als je door een man over voetbal serieus genomen wil worden als vrouw moet je wel heel wat kennis in petto hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het er zó eentje![]()
Dat zijn de gezelligste types.
Maaruh hoe kom je in VBL terecht dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het er zó eentje![]()
Dat zijn de gezelligste types.
Mij boeit het dus eigenlijk echt geen bal of je kennis over voetbal hebt of nietquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niks anders op. Als je door een man over voetbal serieus genomen wil worden als vrouw moet je wel heel wat kennis in petto hebben.
Active Topics.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maaruh hoe kom je in VBL terecht dan?
Nog wat spannends gestuurd?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
was aan het pingen met een ex een koerdische chick
pfft alleen maarquote:
Als je nog Koerdische woordjes nodig hebt vraag je het maar ... Ik ken wel een paar leuke woordjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
was aan het pingen met een ex een koerdische chick
strootmanquote:
Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.quote:
Vind jij Messi knap dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.
Hij fapt er niet.. oh wacht doet hij wel, om zijn voetbal kwaliteiten dan.. neem ik aan!quote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.
fucking kansloos natuurlijk helaasquote:Op zondag 4 maart 2012 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar is dat niet lastig met haar familie? Of kwam je niet thuis bij haar.
ik ben vrouw maar word hier als een man behandeltquote:Op zondag 4 maart 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben jij echt vrouwelijk?Zo ja, trouwen?
Ziet er iig beter uit en is de beste speler ter wereld. Wat dat betreft is het geen vergelijking.quote:
hij is een baasquote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.quote:
Ik heb je 10 rozen gegeven, noem je dat mannelijk behandelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vrouw maar word hier als een man behandelt
Ik wil je wel als vrouw behandelenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vrouw maar word hier als een man behandelt
Ok man.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.
-edit- oh ja, en zaalvoetbal. Erg leuk om te doen.
Oh ben jij er zo een.. als ze het goed doen opeens op de hypetrain springen.. vieze successupporter.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijnquote:
Ah, kijk! Daar hebben we er ééntjequote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een.. als ze het goed doen opeens op de hypetrain springen.. vieze successupporter.
smoof behandelt mij als een manquote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb je 10 rozen gegeven, noem je dat mannelijk behandelen?
Nee, het wordt minder goor.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, bier wordt alleen maar lekkerder als je er meer van drinkt he?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil je wel als vrouw behandelen
Ben je ook...quote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijn
ik heb helemaal niks met messiquote:
ohquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je ook...
Maarja, maakt me geen fuck uit man.
Liever een gelegenheidsfan dan iemand die stelt had het allemaal maar een spelletje isquote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijn
[..]
Ah, kijk! Daar hebben we er ééntje
Laten we eerlijk zijn: hoe interessant is Oranjevoetbal als het niet een belangrijke wedstrijd betreft? Imho: niet.
quote:
Dankje...quote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Eindelijk een normale gast
Gast, gij bende echt homoquote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]naait em us gauw..
Ik drink sowieso zelden, hiervoor dronk ik altijd wodka.. toch maar over gestapt op bier, goedkoper, en de volgende dag voel je je aanzienlijk minder belabberd.
Maar ik vind het echt niet lekker hoor..
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever een gelegenheidsfan dan iemand die stelt had het allemaal maar een spelletje is
quote:
Ik vind het irritant als mensen plaatjes die duizend woorden omvatten niet prettig vinden. Moet je niet doenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje...
Ik vind het wel irritant als users zulke pics gebruiken... moet je niet doen.
Haha neuh, ik woon rondom Eindje jonge.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, gij bende echt homo
Komde gij uit Schijndel ofwa
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, uit mij komt soms nog wat zinnigs
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het irritant als mensen plaatjes die duizend woorden omvatten niet prettig vinden. Moet je niet doen
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
OK...ik geef toe dat dat niet hét beste plaatje was om te posten
Oh, dus je weet dan wel hoe het is om pillen op te hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha neuh, ik woon rondom Eindje jonge.
Ik drink zelden omdat ik dan helemaal maf word.. alsof ik een paar pilletjes op heb.was alweer een half jaar geleden en daarvoor 2 en half jaar.
Dus meestal alleen carnaval, dan is het veilig voor mij.
Gastquote:
Dat weet ik, jij bent die mafkees die elke keer 2 uur heen en terug rijd voor PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast
Ik ben heel iemand anders. Ik woon al 10 jaar niet meer in omgeving Eindje
2-en-een-half-uur enkele reis hequote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij bent die mafkees die elke keer 2 uur heen en terug rijd voor PSVbig respect.
Nee, wel al een paar keer aangeboden gekregen.. maar ik ben bang hoe ik dan wordquote:Op zondag 4 maart 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus je weet dan wel hoe het is om pillen op te hebben?
Die heb ik nog nooit gedaan. Wel paddo's.
Mag niet met je elleboog in een bepaalde hoek of zo verder kom ik ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook regels met MMA?
Nee toch?
Okee..quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag niet met je elleboog in een bepaalde hoek of zo verder kom ik ook niet.
Geen 12to6 elbows, geen eye gauging, geen strikes to the groin en back of the head/spine. Dat is het zo ongeveer.. Lijkt of 'free fight'/vale tudo.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook regels met MMA?
Nee toch?
Heel verstandigquote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, wel al een paar keer aangeboden gekregen.. maar ik ben bang hoe ik dan wordals ik al van alcohol zo maf word.
enge avater heb jequote:Op zondag 4 maart 2012 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Mij is ook van alles aangeboden en ook alles afgeslagen. Met drugs is het simpel: als je je niet op je gemak (ermee) voelt, dan moet je het niet doen
GAST, wa bende gij voor kutsupporterquote:Op zondag 4 maart 2012 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Voor mij is het 20 minuutjes ofso en al jaren niet meer in het stadion geweest. Had vroegah als kind wel een kaart in dat kindvak en toen nog ergens anders.. 4 jaar ofso gedaan.
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholismequote:Op zondag 4 maart 2012 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Mij is ook van alles aangeboden en ook alles afgeslagen. Met drugs is het simpel: als je je niet op je gemak (ermee) voelt, dan moet je het niet doen
Komt er uit dan jongequote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GAST, wa bende gij voor kutsupporter
Voor mij is het 2.5 uur en ik was er een paar weken geleden nog
Eerste keer met zo'n drugs zou ik het sowieso niet in een onbekende omgeving doen maar lekker thuis/bij iemand thuis met mensen die je al kent. En dat is al als je uberhaupt al aan het "experimenteren" wil slaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholisme![]()
Maarja wie weet ooit, maar nadeel vind ik met die pillen e.d. je weet niet wat voor rotzooi er allemaal inzit, het komt niet uit de apotheek..
Trustenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar pitten... MMA is niks voor mij
Zo ging mijn eerste keer seks ongeveerquote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste keer met zo'n drugs zou ik het sowieso niet in een onbekende omgeving doen maar lekker thuis/bij iemand thuis met mensen die je al kent. En dat is al als je uberhaupt al aan het "experimenteren" wil slaan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar pitten... MMA is niks voor mij
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo ging mijn eerste keer seks ongeveer
Gelukkig was het niet met een ajaciedquote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat je toen al naar me luisterde vind ik wel een eer
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
De groene blaren zijn nog niet van me tenen verdwenen van mijn carnaval stuiterfest..dus misschien kan ik maar beter weg bljiven van them pills
Ach, geeft niks joh. Daar kan jij toch niets aan doen?quote:
Mooi, gewoon niet doen dusquote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholisme![]()
Maarja wie weet ooit, maar nadeel vind ik met die pillen e.d. je weet niet wat voor rotzooi er allemaal inzit, het komt niet uit de apotheek..
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eenbs luisteren, denk dat het van die metal kut herrie is..
Ik normaal ook, maar dit vind ik toch wel lekker klinkenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hele brede muziek smaak maar death metal heb ik maar (heel) weinig..
Beter van nietquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, uit mij komt soms nog wat zinnigs
quote:
Ha Davy, leef je ook nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, ik wil je nooit meer zien!
/rent weg
Kijk eens naar de TT.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stil, hier gaat net weghoudoe en bedankt ole ole tot nooit meer ziensssss
Ik volg je even niet hoor? Wat wil je precies zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stil, hier gaat net weghoudoe en bedankt ole ole tot nooit meer ziensssss
Hier = hijquote:Op zondag 4 maart 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik volg je even niet hoor? Wat wil je precies zeggen?
1-2quote:Op zondag 4 maart 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ik denk 3-1
Ik denk dat de 12e man na 19 minuten en 30 seconden de doorslag gaat geven.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ik denk 3-1
2-2quote:Op zondag 4 maart 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ik denk 3-1
19 minuten, 13 secondenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de 12e man na 19 minuten en 30 seconden de doorslag gaat geven.
Hij is tegen PSV jongenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik volg je even niet hoor? Wat wil je precies zeggen?
Mwha valt meequote:
Oh, dan 1-1.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie TT.. beter pas je je aan, als een kameleon.. als je nog heel thuis wilt komen.
Eensquote:Op zondag 4 maart 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatever. Het blijft een pauper-actie man.
Zeer indrukwekkend inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha valt meeAantal posts per dag voor gebruiker "Dj_Day-V" van 20-02-2012 t/m 04-03-2012
datum / aantal posts
20-02-2012 016
21-02-2012 041
22-02-2012 011
23-02-2012 010
24-02-2012 053
25-02-2012 038
26-02-2012 208
27-02-2012 157
28-02-2012 031
29-02-2012 048
01-03-2012 017
02-03-2012 057
03-03-2012 057
A442 met z'n 600+ posts op één dagquote:Op zondag 4 maart 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer indrukwekkend inderdaad.GGMM, Stevenmac, Ajacied422 en ik lachen ons helemaal stuk om dit soort aantallen.
Tsja soms moet ik naar buiten hequote:Op zondag 4 maart 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer indrukwekkend inderdaad.GGMM, Stevenmac, Ajacied422 en ik lachen ons helemaal stuk om dit soort aantallen.
Ajacied422 aanvallenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
A442 met z'n 600+ posts op één dag
De pauper
Gewoon je raam openzetten. Dan ben je toch een soort van buiten geweest. Ook eten tot een minimum beperken. Zet een magnetron en 2 maaltijden op je bureau, dat scheelt een hoop tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja soms moet ik naar buiten heDie 300 per dag van jullie zal ik bijna nooit meer halen.
Hé Ajacied422 is een prima kerel hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
A442 verdedigen is vele malen zieliger
Bocelliquote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
Beter luisteren jullie naar wat kwaliteitsmuziek van Trafassi ofzo.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé Ajacied422 is een prima kerel hoor.
Hij snapt alleen niks van voetbal. Verder wel oké.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé Ajacied422 is een prima kerel hoor.
Grote wasje, kleine wasje, stop ze in je .. WASMACHIEN!quote:Op zondag 4 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
Beter luisteren jullie naar wat kwaliteitsmuziek van Trafassi ofzo.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grote wasje, kleine wasje, stop ze in je .. WASMACHIEN!
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij snapt alleen niks van voetbal. Verder wel oké.
Als de mijne het toch eens deedquote:Op zondag 4 maart 2012 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GENERAL!
WE HAVE SPOTTED A NEW POSITION.
FIRE FROM SKY!
Waar was jij ineens naartoe?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, runtime error en hij heeft er geen zin meer in.
Wat is dit manquote:Op zondag 4 maart 2012 02:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter luisteren jullie naar kwaliteitsmuziek
Hij compenseert dat weer op andere punten.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij snapt alleen niks van voetbal. Verder wel oké.
Klinkt wel als mijn bunt pcquote:Op zondag 4 maart 2012 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, runtime error en hij heeft er geen zin meer in.
zoals?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij compenseert dat weer op andere punten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 4 maart 2012 02:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter luisteren jullie naar kwaliteitsmuziek
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt wel als mijn bunt pcvandaag wel 25x vast gelopen.. zonder grappen. Twijfel of ik hem uit het raam gooi, dan de verzekering oplichten..
Toffe OP's met veel info over wedstrijden en dit topic: FOK! Voorspelkoning #2: Kijken in de Glazen Bal houdt hij helemaal bij.quote:
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanwezigheid, ijverigheid, vriendelijkheid.
Als ik de hele dag op fok zou zitten zou ik dat ook gaan doen uit verveling voor meer postsquote:Op zondag 4 maart 2012 02:47 schreef GGMM het volgende:
en dit topic: FOK! Voorspelkoning #2: Kijken in de Glazen Bal houdt hij helemaal bij.
que?quote:
Bullshit, goedkoop scoren dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik de hele dag op fok zou zitten zou ik dat ook gaan doen uit verveling voor meer posts
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, ik geef maar een omschrijving van mijn observatie, ik handel niet in kinderporno.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, ik geef maar een omschrijving van mijn observatie, ik handel niet in kinderporno.
Waarom zit je dan ook in de bosjes bij een huisje van de plaatselijke Centerparcs wireless af te tappen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
jaaaaaaaaaaa hooor daar heb je weer zo'n eikel, ik word schijt ziek van die sekuritie.. elke keer zo'n zaklamp op je bakkes..
quote:Vakken en prijzen
Vak: Normaal tarief vanaf 2 maart:
Family Corner t/m 12 jaar ¤ 12,50
Family Corner volwassenen ¤ 32,50
Tribune Oost en West ¤ 32,50
Vak M en U ¤ 35,-
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 40,-
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,-
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 55,-
Vak CD en PR ¤ 60,-
Vak C, D, P en R ¤ 65,-
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 70,-
Ach, een kaartje op de FC kost je 20 euro ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DAAR KAN IK TOCH NIET ELKE WEEK HEEN MAN
Fuck die beker, kampioen worden is beterquote:Op zondag 4 maart 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk een leuke club tegen, vliegen we er ook meteen uit.. maarja, misschien dat dat stadion dan wel een keer vol zit![]()
En dan richten op de comp (en beker)
Laat SCH en AZ maar vechten om de beker.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk een leuke club tegen, vliegen we er ook meteen uit.. maarja, misschien dat dat stadion dan wel een keer vol zit![]()
En dan richten op de comp (en beker)
Dat zeg ik ook altijd, gij snapt da.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck die beker, kampioen worden is beter
Is ook niet zo moeilijk. Europees halen we nagenoeg zeker alquote:
Maarja, dan wel kampioen worden.. anders weer 3x niks..quote:Op zondag 4 maart 2012 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat SCH en AZ maar vechten om de beker.
Fuck die plek man. Kut plek. Zat een keer daar achter de goalquote:Op zondag 4 maart 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, een kaartje op de FC kost je 20 euro ofzo.
3x niks? Europa League is ook een leuke prijs hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja, dan wel kampioen worden.. anders weer 3x niks..
Hopelijk dan wel 2e.. als Toivonen niet weer voor open doel mist ofso
Laatste keer dat ik in de FC zat, zat ik helemaal rechts. Best mooi zicht op het veldquote:Op zondag 4 maart 2012 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fuck die plek man. Kut plek. Zat een keer daar achter de goal
Daar heb je geen flikker aan, komt bar weinig geld binnen met EL.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3x niks? Europa League is ook een leuke prijs hoor
Ja misschien dat we die winnen op de PS3 met Fifa 12quote:Op zondag 4 maart 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3x niks? Europa League is ook een leuke prijs hoor
Ach, als je Valencia uit weet te schakelen, wie houdt je dan nog tegen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja misschien dat we die winnen op de PS3 met Fifa 12
De rest.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als je Valencia uit weet te schakelen, wie houdt je dan nog tegen?
Waarom dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat een Nederlandse ploeg de EL wint dit jaar he, mogen we dan 2 ploegen de CL insturen in 2013-2014?
Gast, doe ff een nieuwe tampon in je kut want deze zit vol met zand. Wat een irritant en zuur mannetje ben jij geworden zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh boe fucking hoe, gaat het over voetbal is het weer niet goed.
Gewordenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, doe ff een nieuwe tampon in je kut want deze zit vol met zand. Wat een irritant en zuur mannetje ben jij geworden zeg.
Ach, een uitshirt van Oranje kost 80 euro dit jaar. Dan moet er toch genoeg naar de FIFA gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, alleen landen die veel doekoes in het laatje van de FIFA brengen mogen dat.
Lampiesquote:Op zondag 4 maart 2012 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga terug naar de keuken jij en bak eens wat snack voor ons.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | # country 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 ranking teams 1 England 17.875 15.000 17.928 18.357 13.125 82.285 4/ 8 2 Spain 13.875 13.312 17.928 18.214 13.142 76.471 5/ 7 3 Germany 13.500 12.687 18.083 15.666 11.916 71.852 4/ 6 4 Italy 10.250 11.375 15.428 11.571 10.500 59.124 4/ 7 5 France 6.928 11.000 15.000 10.750 10.333 54.011 2/ 6 6 Portugal 7.928 6.785 10.000 18.800 9.833 53.346 2/ 6 7 Russia 11.250 9.750 6.166 10.916 9.750 47.832 2/ 6 8 Ukraine 4.875 16.625 5.800 10.083 7.083 44.466 1/ 6 9 Netherlands 5.000 6.333 9.416 11.166 12.000 43.915 3/ 5 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |