Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.quote:
Vind jij Messi knap dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.
Hij fapt er niet.. oh wacht doet hij wel, om zijn voetbal kwaliteiten dan.. neem ik aan!quote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatver. Die gast heeft een kop als een grindtegel. Ik vraag me af hoe jij er dan uitziet als je daar fan van bent.
fucking kansloos natuurlijk helaasquote:Op zondag 4 maart 2012 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar is dat niet lastig met haar familie? Of kwam je niet thuis bij haar.
ik ben vrouw maar word hier als een man behandeltquote:Op zondag 4 maart 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben jij echt vrouwelijk?Zo ja, trouwen?
Ziet er iig beter uit en is de beste speler ter wereld. Wat dat betreft is het geen vergelijking.quote:
hij is een baasquote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.quote:
Ik heb je 10 rozen gegeven, noem je dat mannelijk behandelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vrouw maar word hier als een man behandelt
Ik wil je wel als vrouw behandelenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vrouw maar word hier als een man behandelt
Ok man.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.
-edit- oh ja, en zaalvoetbal. Erg leuk om te doen.
Oh ben jij er zo een.. als ze het goed doen opeens op de hypetrain springen.. vieze successupporter.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo rond de kwartfinale plekken van Oranje enzo.
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijnquote:
Ah, kijk! Daar hebben we er ééntjequote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een.. als ze het goed doen opeens op de hypetrain springen.. vieze successupporter.
smoof behandelt mij als een manquote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb je 10 rozen gegeven, noem je dat mannelijk behandelen?
Nee, het wordt minder goor.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, bier wordt alleen maar lekkerder als je er meer van drinkt he?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil je wel als vrouw behandelen
Ben je ook...quote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijn
ik heb helemaal niks met messiquote:
ohquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je ook...
Maarja, maakt me geen fuck uit man.
Liever een gelegenheidsfan dan iemand die stelt had het allemaal maar een spelletje isquote:Op zondag 4 maart 2012 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, eh, ik weet niet wat je verder wil horen. Had eigenlijk gehoopt dat je schuimbekkend ging WHARGARBL-en over dat ik een gelegenheidsfan zou zijn
[..]
Ah, kijk! Daar hebben we er ééntje
Laten we eerlijk zijn: hoe interessant is Oranjevoetbal als het niet een belangrijke wedstrijd betreft? Imho: niet.
quote:
Dankje...quote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Eindelijk een normale gast
Gast, gij bende echt homoquote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]naait em us gauw..
Ik drink sowieso zelden, hiervoor dronk ik altijd wodka.. toch maar over gestapt op bier, goedkoper, en de volgende dag voel je je aanzienlijk minder belabberd.
Maar ik vind het echt niet lekker hoor..
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever een gelegenheidsfan dan iemand die stelt had het allemaal maar een spelletje is
quote:
Ik vind het irritant als mensen plaatjes die duizend woorden omvatten niet prettig vinden. Moet je niet doenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje...
Ik vind het wel irritant als users zulke pics gebruiken... moet je niet doen.
Haha neuh, ik woon rondom Eindje jonge.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, gij bende echt homo
Komde gij uit Schijndel ofwa
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, uit mij komt soms nog wat zinnigs
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het irritant als mensen plaatjes die duizend woorden omvatten niet prettig vinden. Moet je niet doen
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
OK...ik geef toe dat dat niet hét beste plaatje was om te posten
Oh, dus je weet dan wel hoe het is om pillen op te hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha neuh, ik woon rondom Eindje jonge.
Ik drink zelden omdat ik dan helemaal maf word.. alsof ik een paar pilletjes op heb.was alweer een half jaar geleden en daarvoor 2 en half jaar.
Dus meestal alleen carnaval, dan is het veilig voor mij.
Gastquote:
Dat weet ik, jij bent die mafkees die elke keer 2 uur heen en terug rijd voor PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast
Ik ben heel iemand anders. Ik woon al 10 jaar niet meer in omgeving Eindje
2-en-een-half-uur enkele reis hequote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij bent die mafkees die elke keer 2 uur heen en terug rijd voor PSVbig respect.
Nee, wel al een paar keer aangeboden gekregen.. maar ik ben bang hoe ik dan wordquote:Op zondag 4 maart 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus je weet dan wel hoe het is om pillen op te hebben?
Die heb ik nog nooit gedaan. Wel paddo's.
Mag niet met je elleboog in een bepaalde hoek of zo verder kom ik ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook regels met MMA?
Nee toch?
Okee..quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag niet met je elleboog in een bepaalde hoek of zo verder kom ik ook niet.
Geen 12to6 elbows, geen eye gauging, geen strikes to the groin en back of the head/spine. Dat is het zo ongeveer.. Lijkt of 'free fight'/vale tudo.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook regels met MMA?
Nee toch?
Heel verstandigquote:Op zondag 4 maart 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, wel al een paar keer aangeboden gekregen.. maar ik ben bang hoe ik dan wordals ik al van alcohol zo maf word.
enge avater heb jequote:Op zondag 4 maart 2012 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Mij is ook van alles aangeboden en ook alles afgeslagen. Met drugs is het simpel: als je je niet op je gemak (ermee) voelt, dan moet je het niet doen
GAST, wa bende gij voor kutsupporterquote:Op zondag 4 maart 2012 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Voor mij is het 20 minuutjes ofso en al jaren niet meer in het stadion geweest. Had vroegah als kind wel een kaart in dat kindvak en toen nog ergens anders.. 4 jaar ofso gedaan.
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholismequote:Op zondag 4 maart 2012 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Mij is ook van alles aangeboden en ook alles afgeslagen. Met drugs is het simpel: als je je niet op je gemak (ermee) voelt, dan moet je het niet doen
Komt er uit dan jongequote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GAST, wa bende gij voor kutsupporter
Voor mij is het 2.5 uur en ik was er een paar weken geleden nog
Eerste keer met zo'n drugs zou ik het sowieso niet in een onbekende omgeving doen maar lekker thuis/bij iemand thuis met mensen die je al kent. En dat is al als je uberhaupt al aan het "experimenteren" wil slaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholisme![]()
Maarja wie weet ooit, maar nadeel vind ik met die pillen e.d. je weet niet wat voor rotzooi er allemaal inzit, het komt niet uit de apotheek..
Trustenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar pitten... MMA is niks voor mij
Zo ging mijn eerste keer seks ongeveerquote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste keer met zo'n drugs zou ik het sowieso niet in een onbekende omgeving doen maar lekker thuis/bij iemand thuis met mensen die je al kent. En dat is al als je uberhaupt al aan het "experimenteren" wil slaan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar pitten... MMA is niks voor mij
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo ging mijn eerste keer seks ongeveer
Gelukkig was het niet met een ajaciedquote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat je toen al naar me luisterde vind ik wel een eer
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
De groene blaren zijn nog niet van me tenen verdwenen van mijn carnaval stuiterfest..dus misschien kan ik maar beter weg bljiven van them pills
Ach, geeft niks joh. Daar kan jij toch niets aan doen?quote:
Mooi, gewoon niet doen dusquote:Op zondag 4 maart 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, ik weiger sowieso vaak.. mijn broer spoort mij zowat aan tot alcoholisme![]()
Maarja wie weet ooit, maar nadeel vind ik met die pillen e.d. je weet niet wat voor rotzooi er allemaal inzit, het komt niet uit de apotheek..
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eenbs luisteren, denk dat het van die metal kut herrie is..
Ik normaal ook, maar dit vind ik toch wel lekker klinkenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hele brede muziek smaak maar death metal heb ik maar (heel) weinig..
Beter van nietquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, uit mij komt soms nog wat zinnigs
quote:
Ha Davy, leef je ook nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, ik wil je nooit meer zien!
/rent weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |