Dat wel uiteraard.quote:
Oeps sorry, geen rekening mee gehouden deze keer.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel me ernstig ongemakkelijk hier. Dit hoort een betrouwbare omgeving te zijn waar ik iedereen ken en begrijp![]()
Ik heb nog wel 1,99 liggen. Wou er eerst een goed pak wijn van kopen, maar de super is nu toch dicht.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan je aan pics helpen man...in ruil voor money.
Noo let it goquote:Op zondag 4 maart 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 1,99 liggen. Wou er eerst een goed pak wijn van kopen, maar de super is nu toch dicht.
Ik heb 3 pics voor je... eentje is wel iets meer waard dan 1,99..quote:Op zondag 4 maart 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 1,99 liggen. Wou er eerst een goed pak wijn van kopen, maar de super is nu toch dicht.
Dat zou ik wel kúnnen..maar seriously? Waarom ZOU ik?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een studentenhuis zeker. Dus jij kan ons aan pics helpen?
Hou die maar bij je privecollectie.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 3 pics voor je... eentje is wel iets meer waard dan 1,99..![]()
Of mag ik ze niet doorsturen Jojo.
Waarom zit iemand op zaterdagnacht 1:18 nog op een openbaar internetforum?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kúnnen..maar seriously? Waarom ZOU ik?
Awwwwhhh gossiewossie! Aai over je bol! En ik schud even heftig aan het hek om je te laten schrikken.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel me ernstig ongemakkelijk hier. Dit hoort een betrouwbare omgeving te zijn waar ik iedereen ken en begrijp![]()
Wat een vraag zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kúnnen..maar seriously? Waarom ZOU ik?
Een goede vraag begint bij jezelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zit iemand op zaterdagnacht 1:18 nog op een openbaar internetforum?
Maakt niet uit clowns vind ik wel leuk. Komt door alle avonturen die ik met Bassie heb beleefdquote:Op zondag 4 maart 2012 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Awwwwhhh gossiewossie! Aai over je bol! En ik schud even heftig aan het hek om je te laten schrikken.
Gast, wat ben jij een irritant figuur zeg. Wat loop je hier de topboy uit te hangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Awwwwhhh gossiewossie! Aai over je bol! En ik schud even heftig aan het hek om je te laten schrikken.
Wat een vraagquote:Op zondag 4 maart 2012 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede vraag begint bij jezelf.
Mijn reden is dat ik vandaag geen zin had om uit te gaan
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je IT nooit gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit clowns vind ik wel leuk. Komt door alle avonturen die ik met Bassie heb beleefd
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij een irritant figuur zeg. Wat loop je hier de topboy uit te hangen.We weten allemaal dat je er bent en dat je Jojoortje kent. Heel fijn allemaal. Heb je verder nog iets relevants te melden voor deze SC of hou je het bij dit soort onzin?
Sommige wel ja... Scheelt dat ik nog jong van geest ben.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry JoJoortje..het zijn écht fucking pubers
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige wel ja... Scheelt dat ik nog jong van geest ben.
Laat gaan joh ben hem zat en 1 van mijn talenten is het negeren van problemen, wie?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik je een trapje geven? Dan kun je nog makkelijker boven het plebs uitstijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |