Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
WTF..vage actie
Ik dacht de laatste post te hebben, maar blijk niet waar. Topic zat op slot dus met 300 posts ipv 301.
Een nieuwe topic kon ik niet openen wat er zou een nieuwe zijn, maar was er niet
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
Lief doen was ook mijn TT, toen ik er achterkwam dat er al een deel bestond.
Mysterieus gedoequote:Op zondag 4 maart 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.
Post verwijderen = modje/admin.quote:
Yvonne is hierquote:Op zondag 4 maart 2012 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Post verwijderen = modje/admin.
The plot thickens!
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!quote:
Hmmm mja...quote:Op zondag 4 maart 2012 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Dankje GGMM
Kunnen we weer normaal door.
Vandaar ook #1 met de Awards natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
Ja, gelukkig hij wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver, weer heeft ggmm een edit voordat ik het kon zien
Doe ik wel vaker hoor, daar kijk je toch niet van op?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook wel, wees maar niet bang. Maar je deed wel eventjes heel raar
Dat effect heb ik nou eenmaal op vrouwen. Kun je haar moeilijk aanrekenen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook wel, wees maar niet bang. Maar je deed wel eventjes heel raar
Deze keer begon het eng te worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker hoor, daar kijk je toch niet van op?
Mellowquote:
Voetbal en dikke wijven, daar hebben wij het overquote:Op zondag 4 maart 2012 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was trouwens echt uberoninteressant. Slechts een opmerking over pubers.
Dus nu weer over voetbal want in een SC mag het natuurlijk maar over 1 ding gaan
He watquote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voetbal en dikke wijven, daar hebben wij het over
En tieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EN voedsel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En negerpiemels al is dat meer mijn expertise.
Nee maar wij welquote:Op zondag 4 maart 2012 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He watIk heb het nooit over dikke vrouwen gehad
BBC'tje van me.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En negerpiemels al is dat meer mijn expertise.
Ik heb mezelf toegesprokenquote:Op zondag 4 maart 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij bent wel heel streng toegesproken he.
Ik spreek mezelf zo'n 2,3 keer per week toe.quote:
Gedraag je eens.quote:
Ok.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf zo'n 2,3 keer per week toe.
Ah, jij bent zo'n persoon die open staat voor nieuwe invloedenquote:
Oh, jij hebt dat nooit gedaan?quote:
Staat voor 'Samen staan we sterk'quote:Op zondag 4 maart 2012 01:48 schreef Jojoortje het volgende:
Dat middelste meisje is helemaal niet zo knap op die banner.
Nog nooit gefapt? Damnquote:
Aha. Ik denk dat je dan even Madame moet DM'en.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik het niet zo op dikke vrouwen...maar er mogen wel curves aan zitten.
KUT! BIER!
We hadden jouw goed onderbouwde mening goed kunnen gebruiken een aantal dagen terug.quote:
Nee, niet smerig. Maar niet mijn voorkeurquote:
????quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat je dan even Madame moet DM'en.
Wie wat waar..quote:Op zondag 4 maart 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden jouw goed onderbouwde mening goed kunnen gebruiken een aantal dagen terug.
Dat soort opmerkingen vind ik altijd grappigquote:Op zondag 4 maart 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie wat waar..
Tegenwoordig kan ik me wat beter beheersen![]()
Vroegah middelbare school begon me juffrouw die op krukken binnen kwam heel zielig te doen over der MS etc.. toen flapte ik er weer wat uit .. ze was ook dik dus ik zei dat er gewoon teveel gewicht op die knien stond
Damn...daar heb ik écht geen zin inquote:Op zondag 4 maart 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Check even paar topics terug of PM Stokstaart hij kan het ook uitleggen.
Niet vragen maar gewoon doenquote:
OWH! DAN GA IK GELIJK PM-EN!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet vragen maar gewoon doen
Leverde hier een topic voor lachen op
Acteur ik dacht echt dat je gelijk zou PM'enquote:Op zondag 4 maart 2012 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OWH! DAN GA IK GELIJK PM-EN!
Oh nee, toch niet
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn...daar heb ik écht geen zin in
Ik haalde je gebash eruit. Niet doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM edit mijn post tot een persoonlijke aanval. Wat een eikel.
Mooie mannen tijd.. ?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje offline ? mooie mannen tijd ik ben fucking geil
Eeeeh....en nu denk je aan je trekken te komen met alleen maar mannen online? Veel plezierquote:Op zondag 4 maart 2012 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje offline ? mooie mannen tijd ik ben fucking geil
zeker weten Ricky Martin here we come !quote:Op zondag 4 maart 2012 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie mannen tijd.. ?
Zet die vieze plaatjes dan wel in spoilers aub want ik ben geen bilspleetatleet.
Oh maar wat er nu staat is toch ook een soort bash? Ik vind het een ban waard... 2 willekeurige users beledigen in 1 post gaat te ver.quote:
Mikey is een vrouw, maar heeft zich als man opgegevenquote:Op zondag 4 maart 2012 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeeh....en nu denk je aan je trekken te komen met alleen maar mannen online? Veel plezier
Oh, is het er zó eentjequote:Op zondag 4 maart 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mikey is een vrouw, maar heeft zich als man opgegeven
Zit niks anders op. Als je door een man over voetbal serieus genomen wil worden als vrouw moet je wel heel wat kennis in petto hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het er zó eentje![]()
Dat zijn de gezelligste types.
Maaruh hoe kom je in VBL terecht dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het er zó eentje![]()
Dat zijn de gezelligste types.
Mij boeit het dus eigenlijk echt geen bal of je kennis over voetbal hebt of nietquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niks anders op. Als je door een man over voetbal serieus genomen wil worden als vrouw moet je wel heel wat kennis in petto hebben.
Active Topics.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maaruh hoe kom je in VBL terecht dan?
Nog wat spannends gestuurd?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
was aan het pingen met een ex een koerdische chick
pfft alleen maarquote:
Als je nog Koerdische woordjes nodig hebt vraag je het maar ... Ik ken wel een paar leuke woordjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
was aan het pingen met een ex een koerdische chick
strootmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |