Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
WTF..vage actie
Ik dacht de laatste post te hebben, maar blijk niet waar. Topic zat op slot dus met 300 posts ipv 301.
Een nieuwe topic kon ik niet openen wat er zou een nieuwe zijn, maar was er niet
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
Lief doen was ook mijn TT, toen ik er achterkwam dat er al een deel bestond.
Mysterieus gedoequote:Op zondag 4 maart 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat iemand posts verwijderde nadat de lapo al was gemaakt, maar voordat er een nieuw deel open was.
Post verwijderen = modje/admin.quote:
Yvonne is hierquote:Op zondag 4 maart 2012 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Post verwijderen = modje/admin.
The plot thickens!
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!quote:
Hmmm mja...quote:Op zondag 4 maart 2012 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Maargoed, 2 modjes..dat verklaart ook een hoop!
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Dankje GGMM
Kunnen we weer normaal door.
Vandaar ook #1 met de Awards natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
Ja, gelukkig hij wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMM is tenminste nog objectief.Sowieso is het een baas, want gister een gedeelde plaats met mij in het dagcijfer-topic. Een van de weinigen voor wie ik graag een stapje opzij doe om plaats te maken op die lijst.
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver, weer heeft ggmm een edit voordat ik het kon zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |