Energieneutraal is een jeukterm waar ik weinig mee kan, maar als je bedoelt dat je alle huizen vanaf nu alleen nog met zonnepanelen in plaats van dakpannen oplevert, ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
goedkoper en energie-neutraal bouwen dus, wonen moet minder kosten
maxima moeten niet doorstromen , ieder s vrij om het huis te huren voor de prijs die hem of haar aanstaat, kopers hoeven ook niet verplicht door te stromenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom zou de maxima moeten doorstromen?
[..]
ja of betere beglazing en, muurislolatie, kortom energieneutraalquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Energieneutraal is een jeukterm waar ik weinig mee kan, maar als je bedoelt dat je alle huizen vanaf nu alleen nog met zonnepanelen in plaats van dakpannen oplevert, ben ik het met je eens.
Snap jij nou nog steeds niet het verschil tussen een koophuis en een gesubsidieerde sociale huurwoning?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maxima moeten niet doorstromen , ieder s vrij om het huis te huren voor de prijs die hem of haar aanstaat, kopers hoeven ook niet verplicht door te stromen
de een huurt en de ander koopt lijkt mequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Snap jij nou nog steeds niet het verschil tussen een koophuis en een gesubsidieerde sociale huurwoning?
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de een huurt en de ander koopt lijkt me
slechts enkelen krijgen subsidie hoor, HRA is veel meer toegekend dan huursubsidie
wie huurt die huurt en wie koopt die koopt
ja ik huur zelf ook en ik verdien 1,7 x modaal in min eentje , ben ik nu een misdadiger ??quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag.
Ik denk dat juist op dat vlak het Nederlandse VINEX-concept wat is doorgeschoten... Huizen 'ademen' niet meer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja of betere beglazing en, muurislolatie, kortom energieneutraal
Wie zegt dat?quote:
nou dat kun je regelen he , ramen kunne open hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat juist op dat vlak het Nederlandse VINEX-concept wat is doorgeschoten... Huizen 'ademen' niet meer.
schijnt verboden te zijn om te hurenquote:
Wie beweert dat nu weer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
schijnt verboden te zijn om te huren
ik heb een koopwoning in het buitenland
Michael Moore, what's in the name.quote:
Kom zelf eens met een argument.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterk argument wel.
Iedereen miserabel omdat de Grote Heilige Overheid met Haar Algoede Non-Discriminatiebeginsel over ons, dom volk, waakt.
Waarom je niet rijke kinderen met arme kinderen gedwongen moet samenzetten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kom zelf eens met een argument.
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom je niet rijke kinderen met arme kinderen gedwongen moet samenzetten?
Alleen in Nederland en Scandinavie is dat 'normaal'; mensen in andere landen kijken wel uit. En gelijk hebben ze.
En jij bepaalt eventjes voor anderen hoe zij hun kinderen moeten opvoeden en in welke wijk ze naar school moeten, moeten wonen, wat ze mogen verdienen?quote:
nee hoor iedereen mag wonen waar ie wil en voor de prijs die hij wilquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij bepaalt eventjes voor anderen hoe zij hun kinderen moeten opvoeden en in welke wijk ze naar school moeten, moeten wonen, wat ze mogen verdienen?
En dat noem jij "sociaal"?
Kort bochie, maar ik denk dat ik je volg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor iedereen mag wonen waar ie wil en voor de prijs die hij wil
Nederland is sowieso een heel duur land door die enorme overheid. En een van de volste (nummer 3, 4 als je Taiwan meerekent) landen op Aarde. Dat is Schipperen.quote:we moeten alleen niet wonen zo duur maken dat iedereen steeds krampachtiger komt te wonen, in het buitenland woon je royaal
Ja, ik snap de keuzes van die mensen ook niet, maar dat moeten zij weten. Domme mensen houd je altijd.quote:hier iedereen in een hokje van 4 bij 6 met een goddeloze schuld en daar krijgen we dan weer subsidie op
nee hoor grond zat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kort bochie, maar ik denk dat ik je volg.
.
[..]
Nederland is sowieso een heel duur land door die enorme overheid. En een van de volste (nummer 3, 4 als je Taiwan meerekent) landen op Aarde. Dat is Schipperen.
Ok, laat maar weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor grond zat.
koeien gaan tegenwoordig in een megastal of de melk komt uit het buitenland, rtrouwens ik lust geen melk
ja de overheid denkt dat als de huizenprijzen stijgen, dat dan de economie gaat draaien, maar het is andersom.quote:
quote:Huisuitzettingen in Utrecht flink toegenomen
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1134989
Dat de enorme vastgoedvermogens in de woningbouw worden afgeroomd door de politiekquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik val er weer effe middenin. Waar doel je op?
Ik heb niet gezegd dat de overheid helemaal niets mag. Het recht op eigendom kent natuurlijk wel grenzen. Anders zou je ook de middelvinger op kunnen steken naar de fiscus...quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:24 schreef HD9 het volgende:
[..]
Dat de enorme vastgoedvermogens in de woningbouw worden afgeroomd door de politiek
ja , maar wie heeft dat eigendom ??quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat de overheid helemaal niets mag. Het recht op eigendom kent natuurlijk wel grenzen. Anders zou je ook de middelvinger op kunnen steken naar de fiscus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |