Zo, dan nu eindelijk de update

.
Ik begin met het goede nieuws, alle katten zijn van de medicatie tegen niesziekte af! Wel krijgen ze allemaal echinea druppels om de weerstand te versterken en uiteraard de L-lysine die ze al standaard krijgen.
Eerst begin ik met wat goed nieuws. Sheba is door haar baasje opgehaald afgelopen donderdag en is dus weer thuis! Ze bleek na navraag toch een Maine Coon te zijn, jeeej voor mijn raskattenkennis *kuch kuch*.
Helaas moet ik ook melden dat Woody is ingeslapen. Ik heb geen idee waarom dit is, dit wil ik nog navragen, maar ik vermoed dat het wat met zijn huidprobleem te maken heeft.
Dan nu, de katten. Jullie kunnen je allemaal vast Dex nog wel herinneren, onze grote pechvogel. Hij zit in de kittenkamer en is al twee weken snotvrij

! Dat betekent dat hij binnenkort naar de Lange Gang mag zodat hij eindelijk naar een fijn huisje kan! Hij heeft alleen nog vier keer daags een zalfje voor zijn beide oogjes, die waren wat ontstoken, maar zien er nu prima uit.
Lisa is naar de Lange Gang gegaan, helemaal gezond!
Eergisteren zijn er drie nieuwe katten binnen gekomen op de quarantaine. Ik zal ze even voorstellen:
![DOCKlein3-2.jpg]()
Dit is Marlon Brando. Eigenlijk heet hij gewoon Marlon, maar ik heb er Brando achter geschreven. Op een of andere manier paste dat bij hem. Hij staat te boek als een Europese Korthaar, maar ik heb mijn twijfels, iemand die daar uitsluitsel over kan geven?
Marlon is een lieve open kater, hij heeft geen chip, was gisteren nog best angstig, maar niet boos of gemeen. Hij is makkelijk te aaien en hij ontspant ook wanneer je dit doet. Hij eet verder goed en is goed gezond.
![DOCKlein-1.jpg]()
Dit is Beauty. Een hele, hele, hele boze jongedame. Net voor het nemen van de foto had ik haar medicatie toegediend. Ze keek nog moorddadiger, maar goed, het is voor haar eigen bestwil. Beauty heeft een inwendige ontsteking en krijgt daar ontstekingsremmers voor.
Als je niet met haar bezig bent, zit ze op haar handdoek boos te wezen. Ik hoop dat het volgende week wat beter gaat. Beauty heeft geen chip en is ook niet gesteriliseerd/gecastreerd. Volgende week mag zij er ook aan geloven, net als Marlon Brando.
![DOCKlein2-2.jpg]()
En de laatste, een ontzettend lieve kattenmeneer. Ik ben zijn naam vergeten, het was iets met een S, Spetter of zo... Volgens mij was het Spetter. Ontzettend lief met een erg goede eetlust. Hij had geen chip toen hij binnenkwam.
Voor zover de nieuwe dieren. Ik hoop van harte dat Marlon Brando en Beauty wat bij gaan draaien, al ben ik daar met Marlon niet zo bang voor. Verder staan er voor volgende week 4 castraties gepland, 3 dames en 1 heer.
Ik heb met de leiding overlegd en binnenkort ga ik ingewerkt worden bij de honden, zodat ik daar ook in kan springen mocht er een tekort zijn. Wanneer dit precies is kan ik niet zeggen, omdat dit afhankelijk is van het aantal mensen die dag.
Dus ik hoop binnenkort een verslag van de honden te kunnen doen

!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”