Berlocq is een enorme koning jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:25 schreef Norrage het volgende:
Lol Berlocq adoratie topic
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=200032
Mooooiquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef BobW het volgende:
Vreselijk slecht filmpje, maar zag dit gister en wilde het toch even delen.
Had ik ook afgelopen week, ik wil een bal uit laten gaan, waait ie tegen me aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef BobW het volgende:
Vreselijk slecht filmpje, maar zag dit gister en wilde het toch even delen.
Ik zie die Monaco nog wel een potje tanken in de eerste set, dat er iets van 0-6 6-2 6-2 uitrolt voor emquote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
8 uurtjes vliegen, 7 uur tijdsverschil, compleet andere baan en ballen in Houston en een vermoeiende week gehad
En toch wint Haase max 6 games
Haase is zo wisselvallig. Die gaat ge-ga-ran-deerd winnen van Monaco na vorige week billenkoek te hebben gekregen van de nummer 752 van de wereld.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zie die Monaco nog wel een potje tanken in de eerste set, dat er iets van 0-6 6-2 6-2 uitrolt voor em
Ach, die rent straks weer zo fris als een hoentje over zo'n clay court heen. Ik hoor hem altijd klagen en hij laat zich vaak behandelen, maar in de wedstrijd zie ik maar bar weinig dat hij ergens last van heeft. Dat zal nu ook wel weer het geval zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal worried about knee as his clay season starts
Wie zegt dat? Dat wordt al jaren geroepen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef truedestiny het volgende:
En toch komt er een dag, sneller dan gewenst dat die gewoon moet stoppen met tennissen door die knie.
Ik hoop het. Vind het prima als Djokovic alles wint maar dan wel graag als Djokovic en Nadal allebei top zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, die rent straks weer zo fris als een hoentje over zo'n clay court heen. Ik hoor hem altijd klagen en hij laat zich vaak behandelen, maar in de wedstrijd zie ik maar bar weinig dat hij ergens last van heeft. Dat zal nu ook wel weer het geval zijn.
Wordt Rio dan een Gravel of Hardcore toernooi. Ik zou gravel namelijk meer bij Rio vinden passen.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:32 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf 2014 is Memphis eindelijk geen 500 toernooi meer. Rio neemt de plek over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |