Ik moet altijd een beetje huilen als je het gebied rond de baseline alleen nog maar uit zand ziet bestaan na een week Wimbledon, ideaal voor de gravelmensen als Nadal om hun haringen de grond in te slaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo overdreven, zeker voor zover ze het doelbewust langzamer maken (wat ze ook doen). Nu heef thet namelijk de schijn van een snelle baan terwijl het niet zo is. Ook Wimbledon is bepaald niet meer wat het was. Zou allemaal iets meer in balans mogen zijn vind ik. Er is sowieso al een redelijk gravelseizoen voor de selers die van langzamere banen houden, al zijn sommige gravelbanen volgens mij sneller dan Wimbledon.
Ja, klopt, toch was dat in de jaren 80 (van de twintigste eeuwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als je het gebied rond de baseline alleen nog maar uit zand ziet bestaan na een week Wimbledon, ideaal voor de gravelmensen als Nadal om hun haringen de grond in te slaan.
Geloof dat het in de jaren 80 een zandlijn vanaf de servicepositie naar het net was, nu is het een zandlijn op de baseline, loodrecht erop.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, toch was dat in de jaren 80 (van de twintigste eeuw) ook wel zo volgens mij. In elk geval met de finale was het wel een soort zandbak bij de baseline, maar dat was volgens mij vooral in verband met het afzetten bij de service. Vrijwel iedereen speelde toen serve-volley, ook de spelers die dat helemaal niet konden.
Dat was toch echt Piercequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef truedestiny het volgende:
De mooiste vind ik toch wel van Seles. Hoog in de lucht springen en dan door je benen heen een lobje slaan.![]()
Goede 2de die van Safin. Ongelofelijk dat die hem nog haalt en dan zo scherp weg slaat.
Reactie van Melzer is daar ook wel supermooi trouwens, even dat handje geven in het voorbij gaanquote:
Post van het jaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik neig zelf naar die rally van Safin als mooiste, maar Safin is dan ook mijn ultieme tennisheld
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik neig zelf naar die rally van Safin als mooiste, maar Safin is dan ook mijn ultieme tennisheld
Dat ziet er echt niet uit ..quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Salamando het volgende:
De nieuwe look van Murray![]()
Hij gaat Nando achterna.
quote:
Jonge Safinquote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_kleurt_roze__.htmlquote:Roland Garros kleurt roze
De tennissters worden dit jaar op Roland Garros op bijzondere wijze in het zonnetje gezet. Op 7 juni - de dag dat bij de vrouwen de halve finales op het programma staan - kleurt het gravel roze.
Op court 1 wordt het traditionele gravel op de betreffende zaterdag dus vervangen door 'roze gemalen steen'. De aanblik hiervan is nog een grote verrassing.
De dag van de halve finales staat in Parijs ook bekend als de vrouwendag van Roland Garros.
uuh..1 april?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_kleurt_roze__.html
Oke....
Dan blauw gravelquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef kevin_ het volgende:
Apart.
Als ze het maar weghalen bij de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |