niks mis met de houten stok!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:46 schreef Dagoduck het volgende:
Deze houten stok gaat toch alweer een tijdje mee? Ik heb deze vorig jaar mei ergens verplaatst volgens mij..
Ik zal dit topic eens refereren in het Liwwadden-topicquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
War is trouwens de Friese ploeg? Peterselieman, GizartFRL, 2cv, iFries etc.
Ik heb weinig benzine meer, en Groningen - Littenserbuorren is ca. 100km (en dat is alleen heen)
Sja, als ik de locatie van de stalen stok niet kan achterhalen ...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit roep je ook ongeveer om de 3 maanden.. Pik nou eerst die stok op en dan pas verder kijken
Dankje !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:22 schreef Thijz het volgende:
Bij mijn weten heeft Crutch 'm in beheer, maar daar die heb ik al in een eeuwigheid hier niet meer gezien.
Ga diesel rijden. Met 1 liter diesel kom je wat verder en het is goedkoper per liter. Wel eerst even een andere motor in je auto schroeven ...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
War is trouwens de Friese ploeg? Peterselieman, GizartFRL, 2cv, iFries etc.
Ik heb weinig benzine meer, en Groningen - Littenserbuorren is ca. 100km (en dat is alleen heen)
Stalen stok komt er pas weer in als de houten stok kaduuk/weg is.quote:
In de Randstad ging het snellerquote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef BELASTING het volgende:
Nog steeds in Friesland? Niemand die in de buurt komt?
Je kunt zien dat Friesland wat dunbevolkter is inderdaadquote:
Wel in Fryslân, maar niet in de buurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef BELASTING het volgende:
Nog steeds in Friesland? Niemand die in de buurt komt?
Néé-hééquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Noodrem?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Whehe Ik ben nu zo'n 500 meter van de stok af, zit alleen wel in de bus
Dago!! Spring eruit dan, doe iets!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Uitstappen bij de volgende haltequote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt.
Tevens denk ik dat dit het bord is waar de stok aan ligt.
Het bord waar de sleutel aan te vinden is is wat verder hier vandaan, om precies te zijn hier (dus meer richting Wommels)
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hier? met dat sleutelbord aan het einde?
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,94.64,,0,24.96
edit: onee, het is een enkel bord.
De vorige keer heeft hij het in Fryslân nog geen 2 dagen op dezelfde plek volgehouden, om er, na een verplaatsing of 3, 4, weer uitgewerkt te worden, waarna hij meteen weer langer stil lag..quote:Op zondag 25 maart 2012 17:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je kunt zien dat Friesland wat dunbevolkter is inderdaad
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De vorige keer heeft hij het in Fryslân nog geen 2 dagen op dezelfde plek volgehouden, om er, na een verplaatsing of 3, 4, weer uitgewerkt te worden, waarna hij meteen weer langer stil lag..
Nee, niets mis met de fanatieke Fryske verplaatsers, over het algemeen
met 2 stokken tegelijk fokken is ook zo watquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stalen stok komt er pas weer in als de houten stok kaduuk/weg is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:35 schreef bork het volgende:
[..]
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gat.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is iig nog niet zo erg als omgeving Eindhoven
Daar lag hij anderhalve maand stilquote:
Simpele gedachtegang dus. Geeft niet, daar is het Fok! voorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:35 schreef bork het volgende:
[..]
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gat.
Ga je ons nu weer een anticlimax bezorgen?quote:
Beloof je dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij er morgen nog ligt en de zon schijnt pak ik hem, morgen heb ik toch niets te doen
Als ik de bus van 15 uit Leeuwarden heb welquote:
Beter.quote:
in Wommels?? jemig....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit weer in de bus JONGE! Lekker op een bankje in Wommels gezeten, zo zie je nog eens wat...
Kan ik concluderen dat hij er nog steeds lag, dus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit weer in de bus JONGE! Lekker op een bankje in Wommels gezeten, zo zie je nog eens wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |