De vorige keer heeft hij het in Fryslân nog geen 2 dagen op dezelfde plek volgehouden, om er, na een verplaatsing of 3, 4, weer uitgewerkt te worden, waarna hij meteen weer langer stil lag..quote:Op zondag 25 maart 2012 17:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je kunt zien dat Friesland wat dunbevolkter is inderdaad
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De vorige keer heeft hij het in Fryslân nog geen 2 dagen op dezelfde plek volgehouden, om er, na een verplaatsing of 3, 4, weer uitgewerkt te worden, waarna hij meteen weer langer stil lag..
Nee, niets mis met de fanatieke Fryske verplaatsers, over het algemeen
met 2 stokken tegelijk fokken is ook zo watquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stalen stok komt er pas weer in als de houten stok kaduuk/weg is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:35 schreef bork het volgende:
[..]
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gat.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is iig nog niet zo erg als omgeving Eindhoven
Daar lag hij anderhalve maand stilquote:
Simpele gedachtegang dus. Geeft niet, daar is het Fok! voorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:35 schreef bork het volgende:
[..]
Da's leuk voor een financieel product en voor statistici, ik ken deze stok sinds kort en in mijn beleving ligt dat ding al sinds mensenheugenis in 1 of ander fries gat.
Ga je ons nu weer een anticlimax bezorgen?quote:
Beloof je dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij er morgen nog ligt en de zon schijnt pak ik hem, morgen heb ik toch niets te doen
Als ik de bus van 15 uit Leeuwarden heb welquote:
Beter.quote:
in Wommels?? jemig....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit weer in de bus JONGE! Lekker op een bankje in Wommels gezeten, zo zie je nog eens wat...
Kan ik concluderen dat hij er nog steeds lag, dus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit weer in de bus JONGE! Lekker op een bankje in Wommels gezeten, zo zie je nog eens wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |