Dat zijn de leukstenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef boertie het volgende:
Godskolere wat een klein kutgehucht.Als je een keer met je ogen knippert ben je het begin én het einde bebouwdekombord al voorbij
Ja, ik wilde eigenlijk Zoetermeer doen maar daar is dat ding al een keer of 3 geweest geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
Ik ga dit na jaren maar weer eens volgen, tof!!![]()
Hij ligt op het moment in een voor mij totaal onbekende plek, sowieso te ver weg. Goed gedaan, Wolfje!
Omgeving Rotterdam. Ga je op stokjacht?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat haat ik.
Zou ik wel willen, maar ik heb helaas geen autoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam. Ga je op stokjacht?
Ik heb geen poen voor al die benzine hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Waarom ligt dat ding toch altijd in gebieden waar ik nooit kom...?
Wolfrolf, als je 'm nou in Amstelveen had neergelegd...
Nja, dan moet je hem zelf maar gaan halenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Waarom ligt dat ding toch altijd in gebieden waar ik nooit kom...?
Wolfrolf, als je 'm nou in Amstelveen had neergelegd...
Ik dus ook niet, waarom denk je dat ik dat ding dichterbij wil hebben liggen? Ik rij dagelijks langs Amstelveen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb geen poen voor al die benzine hoorLaat staan tijd
Ik woon er. Dus ik zal hem waarschijnlijk sneller vinden danquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, waarom denk je dat ik dat ding dichterbij wil hebben liggen? Ik rij dagelijks langs Amstelveen.
Ik heb de stok nog nooit met de auto opgehaaldquote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar ik heb helaas geen auto
Lijkt me heel leuk om mee te doen, namelijk
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef junkiexp het volgende:
4 km bij mijn werk vandaan.
Als hij er nog ligt pik ik hem morgen misschien wel op
Ik woon er ook. En ik ben koerier, dus ik kan de stok overal in het land brengenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik woon er. Dus ik zal hem waarschijnlijk sneller vinden dan
Maar hij ligt nu ergens in Midden-Delftland? Als ie dan naar de andere kant van Rotterdam verhuist wordt (Gouda ergens) wil ik ook gaan meedoen.
Hij ligt er niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef junkiexp het volgende:
4 km bij mijn werk vandaan.
Als hij er nog ligt pik ik hem morgen misschien wel op
Ga jij ook dinsdagavond naar Amsterdam voor een speciaal Fok evenement?quote:Op maandag 5 maart 2012 06:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope
had em voor dinsdag in de planning.. aangezien ik dan naar A'dam ga![]()
dus ik wacht rustig af waar hij nu "verschijnt"
Toch ga je die in het vervolg maar gebruiken.quote:
Ohquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:27 schreef wolfrolf het volgende:
Maringo, je moet wachten tot ie 2x verplaatst is. Check de regels in de op. Of geld die spelregel niet meer? Dan heb ik niks gezegd.
Ben benieuwd waar de stok heen gaat.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb de stok nog nooit met de auto opgehaald
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch ga je die in het vervolg maar gebruiken.
Ja die geldt nog, dat is om andere mensen ook de kans te geven de stok te verplaatsen. Nu heeft junkiexp die mogelijkheid niet meer...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
OhMaar hij lag zo dicht in de buurt
Geen idee of die regel nog geldt eigenlijk, denk het wel. Ik zal volgende keer beter opletten
Ik ga er ook naartoe. Maar ik kan het pas achteraf posten.. Maar aangezien er twee om Amstelveen vroegen, zal dat ook wel goed zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja die geldt nog, dat is om andere mensen ook de kans te geven de stok te verplaatsen. Nu heeft junkiexp die mogelijkheid niet meer...
Leg hem maar gauw weer ergens neer, zodat iemand anders hem ook eens kan verplaatsenHoewel het evenement vanavond natuurlijk ook een mooie gelegenheid is om hem in de buurt van 600 FOK!kers te brengen
Ik denk niet dat er ooit eerder zoveel FOK!kers in de buurt van de stok zijn geweest
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:15 schreef Maringo het volgende:
Of zal ik de Stok gewoon voorin in de bios zaal leggen?
[..]
Ik ga er ook naartoe. Maar ik kan het pas achteraf posten.. Maar aangezien er twee om Amstelveen vroegen, zal dat ook wel goed zijn
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt er niet meer.
[..]
Ga jij ook dinsdagavond naar Amsterdam voor een speciaal Fok evenement?
I don't care.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De OP werd te lang. Iemand had verplaatsing 1 t/m 100 eruit gehaald. Echter, het aantal verplaatsingen door welke personen was totaal incompleet. Dus heb 1 t/m 100 weer teruggezet en wie hoevaak heeft verplaatst eruit gehaald.
Bezwaren?
Nee hoor, de verplaatsingen zijn belangrijker dan het aantal verplaatsingen per persoonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De OP werd te lang. Iemand had verplaatsing 1 t/m 100 eruit gehaald. Echter, het aantal verplaatsingen door welke personen was totaal incompleet. Dus heb 1 t/m 100 weer teruggezet en wie hoevaak heeft verplaatst eruit gehaald.
Bezwaren?
Nee Maringo kon zich niet bedwingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik wilde dus nu gaan maar ik begrijp dat het niet meer hoeft
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Het wachten is op Maringo met de fotoos...
lol werd je gefoulleerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee... ik mocht hem niet mee naar binnen nemen...![]()
Nee, ik mocht hem niet meenemen van haar omdat ze juist dat fouilleren niet wilde riskeren en dat we dan niet naar binnen mochtenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lol werd je gefoulleerd?
Zwarte kat, leuk gehuchtje. Hopelijk leidt dit niet tot ongeluk!
vrouwenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik mocht hem niet meenemen van haar omdat ze juist dat fouilleren niet wilde riskeren en dat we dan niet naar binnen mochten_!
Heerlijk snelquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:13 schreef BELASTING het volgende:
Daar is ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem vanmiddag geheel ergens anders heen verplaatsen.Waar is nog een verrassing, en de foto's komen eind van de middag/vanavond
Rapido!quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:13 schreef BELASTING het volgende:
Daar is ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem vanmiddag geheel ergens anders heen verplaatsen.Waar is nog een verrassing, en de foto's komen eind van de middag/vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |