Ik ga er ook naartoe. Maar ik kan het pas achteraf posten.. Maar aangezien er twee om Amstelveen vroegen, zal dat ook wel goed zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja die geldt nog, dat is om andere mensen ook de kans te geven de stok te verplaatsen. Nu heeft junkiexp die mogelijkheid niet meer...
Leg hem maar gauw weer ergens neer, zodat iemand anders hem ook eens kan verplaatsenHoewel het evenement vanavond natuurlijk ook een mooie gelegenheid is om hem in de buurt van 600 FOK!kers te brengen
Ik denk niet dat er ooit eerder zoveel FOK!kers in de buurt van de stok zijn geweest
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:15 schreef Maringo het volgende:
Of zal ik de Stok gewoon voorin in de bios zaal leggen?
[..]
Ik ga er ook naartoe. Maar ik kan het pas achteraf posten.. Maar aangezien er twee om Amstelveen vroegen, zal dat ook wel goed zijn
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij ligt er niet meer.
[..]
Ga jij ook dinsdagavond naar Amsterdam voor een speciaal Fok evenement?
I don't care.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De OP werd te lang. Iemand had verplaatsing 1 t/m 100 eruit gehaald. Echter, het aantal verplaatsingen door welke personen was totaal incompleet. Dus heb 1 t/m 100 weer teruggezet en wie hoevaak heeft verplaatst eruit gehaald.
Bezwaren?
Nee hoor, de verplaatsingen zijn belangrijker dan het aantal verplaatsingen per persoonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De OP werd te lang. Iemand had verplaatsing 1 t/m 100 eruit gehaald. Echter, het aantal verplaatsingen door welke personen was totaal incompleet. Dus heb 1 t/m 100 weer teruggezet en wie hoevaak heeft verplaatst eruit gehaald.
Bezwaren?
Nee Maringo kon zich niet bedwingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik wilde dus nu gaan maar ik begrijp dat het niet meer hoeft
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Het wachten is op Maringo met de fotoos...
lol werd je gefoulleerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee... ik mocht hem niet mee naar binnen nemen...![]()
Nee, ik mocht hem niet meenemen van haar omdat ze juist dat fouilleren niet wilde riskeren en dat we dan niet naar binnen mochtenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lol werd je gefoulleerd?
Zwarte kat, leuk gehuchtje. Hopelijk leidt dit niet tot ongeluk!
vrouwenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik mocht hem niet meenemen van haar omdat ze juist dat fouilleren niet wilde riskeren en dat we dan niet naar binnen mochten_!
Heerlijk snelquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:13 schreef BELASTING het volgende:
Daar is ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem vanmiddag geheel ergens anders heen verplaatsen.Waar is nog een verrassing, en de foto's komen eind van de middag/vanavond
Rapido!quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:13 schreef BELASTING het volgende:
Daar is ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem vanmiddag geheel ergens anders heen verplaatsen.Waar is nog een verrassing, en de foto's komen eind van de middag/vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |