Denk dat het vooral aan de beginners is om vragen te stellen in deze FAQ, de meer geoefende lopers kunnen de vragen beantwoorden en zo ontstaat vanzelf een uitgebreide FAQquote:Op maandag 5 maart 2012 05:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich mee eens, maar ik heb ook weleens zoiets gedaan en toen kwam t halve topic met 'niemand leest dat toch'
Als je ernaar verwijst en hier niet het antwoord geeft wel, denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich mee eens, maar ik heb ook weleens zoiets gedaan en toen kwam t halve topic met 'niemand leest dat toch'
We moeten nix... En alles draait juist om persoonlijke ervaringen, want iedereen is andersquote:Op maandag 5 maart 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je ernaar verwijst en hier niet het antwoord geeft wel, denk ik.
Antwoord op vraag 1 moet wel korter. Misschien kan dat antwoord gegoten worden in de vorm van een opsomming? En we moeten er een antwoord van maken waarin zo veel mogelijk mensen zich kunnen vinden (dus geen persoonlijke ervaringen)
En is het de bedoeling dat we er zelf een antwoord in knallen of even overleggen met elkaar hier?
Sorry hoor, maar ik vind een antwoord als: 'persoonlijk vind ik bla bla bla' niet geschikt voor een FAQ. Want wie is 'ik'? Zet er dan je naam achter als je zo nodig je eigen mening door wilt douwen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:20 schreef YUR het volgende:
[..]
We moeten nix... En alles draait juist om persoonlijke ervaringen, want iedereen is anders
Ik ben dan ook geen voorstander van een FAQquote:Op maandag 5 maart 2012 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind een antwoord als: 'persoonlijk vind ik bla bla bla' niet geschikt voor een FAQ. Want wie is 'ik'? Zet er dan je naam achter als je zo nodig je eigen mening door wilt douwen.
Als dat antwoord korter moet, zou ik dat deel er als eerste uit gooien.
Ik denk op zich wel dat er nuttige, algemeen gedragen adviezen uit kunnen komen. We beantwoorden hier steeds dezelfde vragen (vooral die eerste vraag komt vaak terug), dus het zou handiger zijn om naar een FAQ te kunnen verwijzenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen voorstander van een FAQ
Tuurlijk is er een FAQ mogelijk. De vraag is alleen of het toegevoegde waarde heeft. Ik vind van niet, omdat die dingen zelden worden gelezen. En om nou tegen iedere nieuwe bezoeker in de topic te moeten zeggen: "lees de FAQ".... lekker vriendelijk is dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk op zich wel dat er nuttige, algemeen gedragen adviezen uit kunnen komen. We beantwoorden hier steeds dezelfde vragen (vooral die eerste vraag komt vaak terug), dus het zou handiger zijn om naar een FAQ te kunnen verwijzen. Imho zijn de verschillen tussen ons niet zó groot dat er geen FAQ mogelijk is
.
Oh cool! Succes!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:29 schreef YUR het volgende:
Als de halve marathon aanstaande zondag goed gaat, ga ik serieus nadenken over die nurburgringlauf
Ben voor deze gegaan. Geen idee hoe ze het doen voor 2 euro, maar ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-2142.html
Deze heb ik voor mijn HTC Desire. Geen verzendkosten, binnen een week wel binnen.
Bevalt mij prima! Beslist geen inferieure kwaliteit hoor, stevige klittenband.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:55 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ben voor deze gegaan. Geen idee hoe ze het doen voor 2 euro, maar ik ben benieuwd.
al mn winterspul zit in de wasquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet er, van mezelf, eigenlijk ook nog even uit eind van de middag als ik weer thuis ben. Maar ik vind het nogal grauw buiten en het miezert ook al zo vies de hele dag. Bleh ...
Ja, je kunt bij oa Mediamarkt een clipje kopen dat je aan je veters kunt doen en daar kun je je sensor indoenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:20 schreef Klonterpot het volgende:
Omdat ik geen moeite heb met de lessen van Evy ben ik gister voorzichtig eens mijn grenzen gaan opzoeken op een laag tempo. Ik merkte dat 't vooral mijn benen waren die niet wilden, en niet zozeer mijn ademhaling. Daar ben ik wel blij mee als verstokte ex-roker.
Is er trouwens een workaround voor Nike+? Ik heb een nieuwe iPod nano en kan zo'n sports kit regelen alleen ik heb geen Nike schoenen.
Moet je niet eens gaan kijken voor andere schoenen? Ik heb normaal met lopen in gewone schoenen en laarzen megasnel blaren en pijn aan mijn voeten, maar met hardlopen nooit, dank zij mijn fijne Asics. Deze zijn ook 1,5 maat groter dan mijn normale schoenmaat.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Het enige positieve aan de laatste 30 minuten is dat ik bén gaan hardlopen. Verder was het uitermate teleurstellend:
Eerste 10 minuten was mijn ademhaling 'all over the place', beetje benauwdachtig zeg maar. Na 11 minuten m'n schoenen losser moeten doen, want ze zaten toch te strak (proberen wat strakker ter voorkoming van blaren), dus even anderhalve minuut rust genomen. Daarna de rest in één keer gelopen, ook op z'n elfendertigst, want de blaren waren echt om te huilen zo pijnlijkPuur op wilskracht doorgelopen en uiteindelijk nog ongeveer 5km eruit geperst in die 30 minuten. Net de tape van m'n voeten gehaald (AUW!) en zo lekker even wat yoghurt eten en thee drinken om mezelf te troosten
Bah! Wilde 6km doen vandaag
Ik heb je vraag net toch ook beantwoord met dat dat niet makkelijk gaat?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:16 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat ik morgen ga beginnen met de eerste les(sen) van C25K, Evy Start to Run op de iPhone (podcast) heb ik nog niet kunnen vinden.
Wel het zip-bestandje gedownload dus van Evy, maar kan ik deze mp3's gewoon in de iPhone zetten ?
Ik kon ze niet afspelen anders. Ze waren wel in de bibliotheek enzo, maargoed.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Fallen het volgende:
De MP3'tjes van Evy zijn toch gewoon op de iPod/iPhone te zetten? Niet zo heel moeilijk volgens mij.
De enige 'moeilijk' is volgens mij wanneer je iTunes de muziek laat beheren, maar dat is makkelijk op te lossen door dit handmatig te doen.
Manual mode handleiding:
http://support.apple.com/kb/ht1202
ach, als je nooit ziek bent is het toch niet erg om een keertje gewoon een dagje te blijven dobberen in je kom?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks! Ik ben noooooooit ziek! Snap er niks van dus![]()
Ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, maar als dit zo blijft is dat morgen echt geen optie...
ik eet altijd na het lopen,direkt uit mijn werk de loopschoenen aan, anders wordt het zo laar.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk zou ik het erna doen, en dan om 18.00 wel iets van een paar crackers of boterham eten, afhankelijk van wat je eerder op de dag al gegeten hebt. Maargoed, ik ben sowieso een late eter. Weet niet op welke tijden je normaal eet?
Ik denk dat het morgen een dagje kom-hangen wordt...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach, als je nooit ziek bent is het toch niet erg om een keertje gewoon een dagje te blijven dobberen in je kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |