quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis een beginnerstopic he. In het amateurtopic gebruik ik andere technieken. Dan pas ik quantummechanica toe.
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou me daar echt niet druk om maken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen tijdens het lopen: He, jij hebt de Desire HD, werkt ie?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.
Eikelquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.
Ik ben er mee bezig, er moet nog even patent op aangevraagd wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Handig.
Ken je die app ook downloaden op een android telefoon?
Dat wisselt een beetje per persoon.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Even een vraagje voor de lopers. Wat is haalbaar binnen 6 maanden tijd. Er vanuitgaande dat de basisconditie nul is. Een evenement van 5 of 10 kilometer?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wisselt een beetje per persoon.
EVY gaat er bijvoorbeeld van uit dat je in 12 weken een half uur onafgebroken kunt lopen. Zo'n 5km dus. Dus als je jezelf echt wilt uitdagen, is 10km misschien wel haalbaar
moet volgens mij kunnnen maar zet je zelf geen streeftijd... de afstand uitlopen zal je enige doel moeten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan moet je er vanuit gaan dat alles goed gaat, zonder blessures of zoiets.
Dat lijkt me vet! Doe eens een linkje, als je wilt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oke dan gaat er ingeschreven worden voor 5 kilometer door mijn vriendin. Het evenement is op de nurnburgring. Aangezien er wat hoogteverschil is zou 10 teveel zijn.
Zelf ga ik het me belachelijk moeilijk maken en door de groene hell heen gaan.
Hier is al ingeschreven en het hotel geboekt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
Die ring loop, die wil ik doen. Het lijkt me wel lachen om met een groepje te gaan. Dus als degene die ook gaan dat even laten weten. Hotelkamers zijn goedkoper als je met meerdere personen bent, dus... enzo.
lijkt me wel een mooie loop, die groene hel!!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oke dan gaat er ingeschreven worden voor 5 kilometer door mijn vriendin. Het evenement is op de nurnburgring. Aangezien er wat hoogteverschil is zou 10 teveel zijn.
Zelf ga ik het me belachelijk moeilijk maken en door de groene hell heen gaan.
inderdaad, ga gewoon eerst eens om de dag een duurloopje doen van een paar kilometer voordat je aan interval ga denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als je blessures wil op lopen en jezelf wilt overtrainen wel.
Oh, ik bedoelde gewoon 3 minuten rennen, 3 minuten lopen enz. En dan kappen na maximaal een half uur. Maar dan wel steeds iets meer. Dat kan toch prima?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ga gewoon eerst eens om de dag een duurloopje doen van een paar kilometer voordat je aan interval ga denken
Oke. Maar mag ik dan tussendoor ook gek doen en ineens 4km lopen zoals ik vandaag heb gedaan? Ging iets van 11/12 km/u of zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef slacker_nl het volgende:
Dan kan je denk ik gewoon het schema van Evy gaan gebruiken om te lopen.
nee, dat lijkt mij vragen om problemen., zeker met die snelhied want 12km/u is een snelheid voor de meer gevorderde loper als je het mij vraagtquote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Maar mag ik dan tussendoor ook gek doen en ineens 4km lopen zoals ik vandaag heb gedaan? Ging iets van 11/12 km/u of zo.
Ging eigenlijk verbazingwekkend goed, kon het conditioneel prima aan en geen last van gekke pijntjes. Was alleen te snel na het eten begonnen, wat wel beetje pijn deed. Maar goed, ik zal me dan in het vervolg in houden als dat het advies isquote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, dat lijkt mij vragen om problemen., zeker met die snelhied want 12km/u is een snelheid voor de meer gevorderde loper als je het mij vraagt
Ja, was dus begonnen met Evy. Maar nu zeg je dat dat veel te veel in het begin is... Fuuuquote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die even mee willen denken: http://wiki.fok.nl/index.php/Overleg:LIF/hardlopen_beginners_OP
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die even mee willen denken: http://wiki.fok.nl/index.php/Overleg:LIF/hardlopen_beginners_OP
Het punt is meer dat je dit best een keertje kan doen, maar niet continue. Vooral niet in het begin. Je lichaam is niet gewend aan de belasting en gaat zeker weten protesteren. Je kan het conditioneel misschien wel aan, maar je pezen, spieren en botten hebben wat meer tijd nodig om te wennen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ging eigenlijk verbazingwekkend goed, kon het conditioneel prima aan en geen last van gekke pijntjes. Was alleen te snel na het eten begonnen, wat wel beetje pijn deed. Maar goed, ik zal me dan in het vervolg in houden als dat het advies is
Dit is niet per se naar jou bedoeld hoor. Maar meer een algemeen ding. Negeer dat en lees mijn andere postquote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, was dus begonnen met Evy. Maar nu zeg je dat dat veel te veel in het begin is... Fuuu
Vandaar dat het in het overleg staat, WIP enzo. Disclaimers en what not's.. zet het erbij (wil die discussies buiten het forum houden).quote:Op zondag 4 maart 2012 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]goed idee Slacker maar ik zou er wel inzetten dat de antwoorden puur op persoonlijke ervaringen van gebruikers berusten
Opzich mee eens, maar ik heb ook weleens zoiets gedaan en toen kwam t halve topic met 'niemand leest dat toch'quote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef slacker_nl het volgende:
Die pakt hij niet zonder slag of stoot nee...quote:Op maandag 5 maart 2012 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist het zip bestandje met de Evy-trainingen gedownload, maar die mp3's, pakt mijn iPhone die ook, of moet ik eerst converteren naar MP4/itune ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |