quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis een beginnerstopic he. In het amateurtopic gebruik ik andere technieken. Dan pas ik quantummechanica toe.
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou me daar echt niet druk om maken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen tijdens het lopen: He, jij hebt de Desire HD, werkt ie?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.
Eikelquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl dat toch een legitieme vraag is bij die HTC meuk.
Ik ben er mee bezig, er moet nog even patent op aangevraagd wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Handig.
Ken je die app ook downloaden op een android telefoon?
Dat wisselt een beetje per persoon.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Even een vraagje voor de lopers. Wat is haalbaar binnen 6 maanden tijd. Er vanuitgaande dat de basisconditie nul is. Een evenement van 5 of 10 kilometer?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wisselt een beetje per persoon.
EVY gaat er bijvoorbeeld van uit dat je in 12 weken een half uur onafgebroken kunt lopen. Zo'n 5km dus. Dus als je jezelf echt wilt uitdagen, is 10km misschien wel haalbaar
moet volgens mij kunnnen maar zet je zelf geen streeftijd... de afstand uitlopen zal je enige doel moeten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan moet je er vanuit gaan dat alles goed gaat, zonder blessures of zoiets.
Dat lijkt me vet! Doe eens een linkje, als je wilt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oke dan gaat er ingeschreven worden voor 5 kilometer door mijn vriendin. Het evenement is op de nurnburgring. Aangezien er wat hoogteverschil is zou 10 teveel zijn.
Zelf ga ik het me belachelijk moeilijk maken en door de groene hell heen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |