Ik heb verschillende paren sokken (Asics en Falke) en ik had zowel bij deze als bij mijn andere schoenen blaren. Tja, ze horen er inmiddels een beetje bijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Blaren? Dat is toch wel te danken aan niet goed zittende schoenen en/of sokken?
Gewone naadloze, goedkope bij de action.
Goed ventilerende schoenen zullen ook wel veel helpen.
Swets, je gaat goed!
Hoe is het met je gewicht en eten? Wil dat al wat stabiliseren?
Loop ook met rammsteinen Slayer, vuurwerk50 (vroeger van de Vara) en Slam40 muziek
quote:
Saai! Als mijn iPod leeg is op het moment dat ik wil lopen, dan laad ik hem eerst opquote:
ik wil om me heen horen wat er gebeurt en kan toch niet overweg met die touwtjes die dan uit mn oren lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saai! Als mijn iPod leeg is op het moment dat ik wil lopen, dan laad ik hem eerst op.
Ik heb ook op Clouseau gelopen in het verleden. Dáár gaat ze!.
ja hoor,goed hersteld... vanmorgen vroeg een rustige 5km (6.50min/km) gelopen om de stijfheid uit de benen te lopen en dat ging lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:11 schreef Jumparound het volgende:
zo dan rechtsedirecte, kan je nog lopen morgen / vandaag? ;-)
zijn het gewone schoenen of schoenen uit een hardloopwinkel waar je een uitgebreide analyse heb gehad?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het ligt ongetwijfeld voor een groot deel aan de schoenen, maar helaas is dit al het derde paar waar ik er last bij krijg, op dezelfde plek, met verschillende sokken en inlegzooltjesgevoelige pootjes denk ik
Maar ik ga nu écht nog geen nieuwe schoenen kopen, kunnen nog een flinke tijd mee!
De laatste, uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn het gewone schoenen of schoenen uit een hardloopwinkel waar je een uitgebreide analyse heb gehad?
dan is het vreemd als het aan de schoenen ligt. Heb je een tijd niet gelopen?quote:
Dat moet Lucille Werner ook eens doenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Welnee, je mag nu al trots zijnsupergoed!!
daarom draag ik altijd trailsokken, die zitten strakker om je enkels zodat er i.i.g. geen steentjes etc. in je sokken kunnen komenquote:
ik ben slechthorend dus ik ben gewend mijn ogen te gebruiken ipv mijn oren. Fiets ook altijd met muziek opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wil om me heen horen wat er gebeurt en kan toch niet overweg met die touwtjes die dan uit mn oren lopen
Nou, ik moet veel moeite doen om op gewicht te blijven. Afgelopen week 75KM gefietst en 21KM hardgelopen. Daarmee blijf ik net op gewicht. Moet ik niet meer eten dan 1500Kcal natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets, je gaat goed!
Hoe is het met je gewicht en eten? Wil dat al wat stabiliseren?
Pleisters over tepels heen doen, hebben veel mannen last van. En Endomondo team, zie OPquote:Op zondag 4 maart 2012 10:29 schreef koffielepel het volgende:
Ik ben ook begonnen met hardlopen
Normaal gesproken kom ik niet veel verder dan K&W maar ik zie dat ik hier lotgenoten kan vinden.
Ik ben 2 weken geleden uitgedaagd om de circuitrun in Zandvoort te lopen. Dat betekende dat ik ongeveer 5 weken had om van 0 naar 12 km te trainen. Ik heb een basisconditie doordat ik regelmatig squash maar dit is niet te vergelijken met hardlopen natuurlijk.
Ik loop nu met endomondo, toen ik begon haalde ik de 3 km niet maar gister heb ik samen met mijn pa (ervaren loper) 8.6 km gedaan. Vandaag wel moeie benen maar wel de hoop dat ik over 3 weken de run moet kunnen halen.
Ik loop sinds gister in tights en dat is een hele verbetering![]()
Waar ik gister wel bizar last van had was m'n tepel door het schuren, daar moet ik dus echt iets op vinden
Ohja, laatste vraag, hoe kom ik in het endomondo team?
ja het is natuurlijk makkelijk om te denken dat alle mensen die te dik zijn meuk eten.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Op gewicht blijven: da's toch een kwestie van geen koekjes en troep meer 's avonds na het avondeten, sowieso geen marsen, twixen, snickers, etc, en een goed ontbijt 's ochtends om je hongergevoel weg te halen?
En alles met mate?
dat is wel erg weinig voor een man. Voor een man die niet hoeft af te vallen is 2500 cal aanbevolen. Het zou me niets verbazen dat je niet afvalt of juist aankomt doordat je juist te weinig eet. Je bent altijd welkom om een eet- en beweeglijstje te posten in Slank in Lifestyle . Daar zul je bruikbare feedback krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, ik moet veel moeite doen om op gewicht te blijven. Afgelopen week 75KM gefietst en 21KM hardgelopen. Daarmee blijf ik net op gewicht. Moet ik niet meer eten dan 1500Kcal natuurlijk
Je kent het complete verhaal van Swets niet..hij kent z'n lichaam als geen ander, en als dit voor m werkt..quote:Op zondag 4 maart 2012 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is wel erg weinig voor een man. Voor een man die niet hoeft af te vallen is 2500 cal aanbevolen. Het zou me niets verbazen dat je niet afvalt of juist aankomt doordat je juist te weinig eet. Je bent altijd welkom om een eet- en beweeglijstje te posten in Slank in Lifestyle . Daar zul je bruikbare feedback krijgen
pleisters laten los. Uierzalfquote:Op zondag 4 maart 2012 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Pleisters over tepels heen doen, hebben veel mannen last van. En Endomondo team, zie OP
Wel aardig rap hoor, om van 0 naar 12 te gaan..Succes, hoop dat het lukt. Hou je aan je rustdagen en luister naar je lichaam..
Oooh ja echt he!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Blij dat ik gisteren heb gelopen zeg! 't Komt nu echt met bakken uit de hemel!
Gisteren tijdens 't lopen ook een flinke bui gehad, maar dat was wel heerlijk na een tijd lang in de volle zon lopen! Ook vind ik 't minder erg om in de regen te lopen als het pas begint te regenen als ik al loop: met regen weggaan vind ik echt vervelend.
Muziek? Zo fout mogelijk, lekker pop-achtig bijvoorbeeld.
Heb nu een lijstje met oa. Black Eyed Peas, Flo-rida, Ke$ha, Katy Perry, Glee en Marin Solveig!
als je met zo veel beweging nog zo weinig kunt eten zonder aan te lijnen ben je tamelijk fucked. Ik ben wel benieuwd wat Swets eigenlijk eet. Veel mensen denken dat ze gezond eten terwijl dat behoorlijk tegenvalt. Zelfs ik ben na 5 jr nog aan het bijleren!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kent het complete verhaal van Swets niet..hij kent z'n lichaam als geen ander, en als dit voor m werkt..
Ben ik het opzich mee eens, maar de vraag die je stelt wordt eens in de zoveel tijd hier gevraagd. Hij weet precies wat hij wel/niet kan, en dat het niet echt gezond lijkt te zijn..tsja. Zijn keuze I guess. Maarrrrrgoed. Ik ga niet voor hem praten. Dacht alleen even van goh, laat ik alvast maar erin springen.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je met zo veel beweging nog zo weinig kunt eten zonder aan te lijnen ben je tamelijk fucked. Ik ben wel benieuwd wat Swets eigenlijk eet. Veel mensen denken dat ze gezond eten terwijl dat behoorlijk tegenvalt. Zelfs ik ben na 5 jr nog aan het bijleren!
Daar post een stelletje amateursquote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef GotC het volgende:
Trouwens, waarom ben je weer hier gaan posten? Even uit nieuwsgierigheid? Je was toch naar de amateurs overgegaan?
oh dat klinkt wel een beetje alsof je me vervelend vindt en weg wilt hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ik het opzich mee eens, maar de vraag die je stelt wordt eens in de zoveel tijd hier gevraagd. Hij weet precies wat hij wel/niet kan, en dat het niet echt gezond lijkt te zijn..tsja. Zijn keuze I guess. Maarrrrrgoed. Ik ga niet voor hem praten. Dacht alleen even van goh, laat ik alvast maar erin springen.
Trouwens, waarom ben je weer hier gaan posten? Even uit nieuwsgierigheid? Je was toch naar de amateurs overgegaan?
Klopt, daar ben ik ook het meest bang voor. Gelukkig heb ik een redelijk solide lijf en tot nu toe mag ik zeggen dat het vrij probleemloos gaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Idd erg rap, koffielepel. Met trainingsschemas bouw je in 10 tot 12 wkn op naar 5 km. Zomaar beginnen en zomaar wat doen staat bijna garant voor blessures.
Was iig niet m'n bedoelingquote:Op zondag 4 maart 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel een beetje alsof je me vervelend vindt en weg wilt hebben.
Ze zijn daar iets serieuzer met hardlopen bezig dan ik dus ik voel me daar op dit moment nog niet thuis. Lees en post daar ook wel maar liever hier.
ik ben niet de enige hier met veel loopervaringquote:Op zondag 4 maart 2012 11:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Was iig niet m'n bedoelingMaar je was hier op een gegeven moment weggegaan omdat iedereen hier nog weinig afstand loopt en niet enorm veel ervaring had..vandaar mijn verbazing dat je weer terug kwam
.
Mijn vaste rondje is 10kmquote:Op zondag 4 maart 2012 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hier met veel loopervaringop het moment dat ik wegging wel. Nu heb je hier ook slacker, rechtse directe, jumparound, antichrist etc. Het voelde een beetje lullig om te posten over mn tien kilometers terwijl velen hier nog geen 5 km konden lopen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |