runkeeper kan playlist's draaien die op je Iphone staan en die vertelt je om de 5 minuten hoe ver je hebt gelopen en op welke snelheid.(kan je verder ook instellen voor meer info)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik me afvraag: ik ren nu binnen, met loopband, die voor mij de tijd en snelheid bijhoudt. Daarom kan ik mijn iPhone een muziekje laten draaien. Hoe doe je dat als een app als runkeeper of endomondo je tijd bijhoudt? Kunnen die ook tegelijkertijd een muziekje aan?
Awesome! Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
runkeeper kan playlist's draaien die op je Iphone staan en die vertelt je om de 5 minuten hoe ver je hebt gelopen en op welke snelheid.(kan je verder ook instellen voor meer info)
Nette tijd kerel!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dubbel P.R.
10KM in 55:07 en 10.79KM in een uur.
Ga eens naar een sportarts, ik heb vorig jaar een maand niks kunnen doen vanwege m'n achillespees. Heb toen steunzolen aangemeten gekregen en sindsdien geen last meer..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat nog zo blijft bij mij.
Ik had al wat last van kleine pijntjes af en toe, maar sinds vorige week steeds meer van de achillespees. Vanochtend waren de eerste 2 stappen zelfs pijnlijk. Zal dus de komende tijd een stuk minder vaak en lang gaan lopen. Misschien wel even helemaal niet.
Mja, het muzieknootjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In Endomondo zit toch een knop waarmee je automatisch in de muziekdirectory komt? Althans, die zet ik altijd aan via Endomondo en vervolgens druk ik op start en gaan maar
Gister hardgelopen, dus vandaag maar een ronde gewandeld van een uur ...
Endomondo op de iPhone heeft geen muzieknootje ;-)quote:
Ah, my badquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Endomondo op de iPhone heeft geen muzieknootje ;-)
Maat je kunt gewoon De iPod-app starten
Ik heb op de Iphone gewoon in Ipod een speciale lijst om te rennen aangenmaakt, die zet ik op shuffle en daarna zet ik Runkeeper aan, die dan tussendoor om de 5 minuten zegt hoe het gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
runkeeper kan playlist's draaien die op je Iphone staan en die vertelt je om de 5 minuten hoe ver je hebt gelopen en op welke snelheid.(kan je verder ook instellen voor meer info)
Katoenen sokken? Deze willen nog weleens schuren. Ze nemen ook aardig wat vocht op wat ze verder niet afvoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, weer 6km erbij! Ging niet vanzelf en de blaren beginnen weer te komenbah! bah! bah! Moest daardoor het laatste stuk echt anders gaan lopen (kost meer energie) om niet al te veel pijn te hebben.
Heb er toch alsnog zo'n 35 minuten over gedaan, dus wel tevreden. Mr.Mo heeft in diezelfde tijd zo'n 5km gelopen
Ik heb ze van de Action. Die zitten hartstikke lekker. Ik heb al zo vreselijk veel verschillende blessures gehad, een waslijst vol, maar nog nooit blaren!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is speciale sportsokken voor hardlopen en fietsen, van de LIDL. Maar kan wellicht eens op zoek gaan naar alternatieven..... kijken of dat helpt! Om gek van te worden, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
In het bovenbeen zitten veel spieren, pezen en gewrichten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef kezmaster9 het volgende:
Deze week kreeg ik tijdens/na de 2e keer wat pijn in de bovenbeen. Vanaf dat moment heb ik hier last van. Niet continu, maar de pijn zit er voornamelijk tijdens het (hard)lopen.
Het lijkt het meeste op deze; http://www.blessure-aanwijzer.nl/quadriceps.htmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het bovenbeen zitten veel spieren, pezen en gewrichten.
Kan je wat specifieker zijn?
http://www.blessure-aanwijzer.nl/
Ik denk dat ik inderdaad de warming up mag uitbreiden.. Als ik bijvoorbeeld op deze site kijk dan moet ik toegeven dat ik dat niet allemaal doe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Jumparound het volgende:
Je loopt niet overdreven hard of extreem veel dus dat zal het niet zijn...
Ik denk wennen van de spieren, spierpijn en misschien ook de warming up. Doe je goed je bovenbenen?
Thxs! Ik ben verbaasd hoe makkelijk het ging. Hier in het bos is het heuvelachtig en zandpaden lopen toch een tikkie zwaarder dan thuis op het asfalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |