Snoeferquote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verdiende ik in 2000 zo'n 35-40.000 gulden per jaar. Bij m'n vorige laatste vaste baan (ben nu zzp'er) verdiende ik 55-60.000 euro.
Dus dat een kopje koffie iets duurder is geworden is jammer, maar geen man overboord.
Oke, maar dat is in deze niet van belang.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verdiende ik in 2000 zo'n 35-40.000 gulden per jaar. Bij m'n vorige laatste vaste baan (ben nu zzp'er) verdiende ik 55-60.000 euro.
Dus dat een kopje koffie iets duurder is geworden is jammer, maar geen man overboord.
ALS ja. Eén enkel rapportje bewijst niets.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als het ECHT zo is, waarom dan niet?
Nou ja, je zal niet de enige zijn maar veel mensen zullen er hier niet zijn die over de afgelopen 10 jaar gezien er op achteruit zijn gegaan. Al was het ook maar omdat de populatie hier relatief jong is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef PKRChamp het volgende:
Vreemd vind ik dit altijd, blijkbaar ben ik de enigste persoon op FOK! die erop achteruit is gegaan met de invoering van de Euro. Iedereen is rijker geworden en hadden het beter dan ooit tevoren behalve ik natuurlijk. Wake up people!
Bij wijze van spreken inderdaad. In de praktijk viel het nog wel een beetje meequote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het ergste vond ik waren de prijsveranderingen van de supermarkten, alwaar een pakje boter één gulden kostte nu één euro bij wijze van spreken.
Ik reageerde op iemand die zich afvroeg of iedereen behalve hij meer is gaan verdienen. Nou ja. Ik wel. Maar dat kwam niet door de euro hoor, eerder door mijn kwaliteiten. Als ik minder was gaan verdienen had het uiteraard wèl aan de euro gelegen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef mc540 het volgende:
[..]
Oke, maar dat is in deze niet van belang.
In de praktijk zat de marge nog erg goog, zelfs met de doorberekening van de inflatie.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken inderdaad. In de praktijk viel het nog wel een beetje mee. We zaten in hoogconjunctuur en er was wat extra inflatie maar daar houdt het wel mee op.
Dan zie ik graag iets van bronnen van die claimquote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
In de praktijk zat de marge nog erg goog, zelfs met de doorberekening van de inflatie.
Alleen kosten dingen makkelijk 100% meer. Direct na de invoering al.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:36 schreef Resistor het volgende:
[..]
Wat mensen vergeten is 13 jaar inflatie.
13 jaar, 2% (ik ga even van het positieve uit), wat in 1999 ¤10,- kostte zou nu dan ¤12,94,- kosten, bijna 30% meer.
Als je het CBS gaat geloven dan kan je het beter helemaal opgeven.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zie ik graag iets van bronnen van die claim. Want het CBS komt hier niet zo op uit.
Je kan gewoon niet rekenen. Volgens dhr. Zalm.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Bastard het volgende:
Gisteren pizza besteld, 40 euro.. mwah moet kunnen voor een keertje. Dat is dus eigenlijk 100 gulden, zijn ze helemaal betoeterd?!!
Het geld dat aan de grieken is geleend is al weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef mc540 het volgende:
Op papier zijn we aardig rijk geworden van de Euro, maar dan moet Griekenl. wel terug kunnen betalen.
Gaat niet lukken, de economische groei zou jaarlijks met 10 prc. moeten toenemen en dat 15 jaar lang...
Jammer dan.
Of de top 10.000 bankiers en politici onteigenen en levenslang opsluiten, en dan eens opnieuw beginnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:18 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het geld dat aan de grieken is geleend is al weg.
De Engelsman die het rapport opstelde voorspelde dat Griekenland dit jaar nog uit de Euro gaat (goedschiks of kwaadschiks) de aandacht komt dan op Portugal, Spanje en Italie.
Als je niet wilt meelappen voor deze lieden moet je
óf zelf uit de euro stappen
óf deze landen eruit gooien
Post het bonnetje eens?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Bastard het volgende:
Gisteren pizza besteld, 40 euro.. mwah moet kunnen voor een keertje. Dat is dus eigenlijk 100 gulden, zijn ze helemaal betoeterd?!!
nou rijker vind ik een groot woordquote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef PKRChamp het volgende:
Vreemd vind ik dit altijd, blijkbaar ben ik de enigste persoon op FOK! die erop achteruit is gegaan met de invoering van de Euro. Iedereen is rijker geworden en hadden het beter dan ooit tevoren behalve ik natuurlijk. Wake up people!
Waar haal jij je pizza echt ?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Bastard het volgende:
Met dank aan alle ondernemers die snel wilden verdienen aan de financiële gemakzucht van hun klanten. Dat soort omrekenpraktijken zou je ook zien als de gulden weer werd ingevoerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Alleen kosten dingen makkelijk 100% meer. Direct na de invoering al.
Dan moet je daar dus op letten bij zo'n invoering. Maar de politici die ons zouden moeten vertegenwoordigen waren te druk met hun luxe baantjes in Brussel en bij banken veilig te stellen om aandacht aan het volk te geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met dank aan alle ondernemers die snel wilden verdienen aan de financiële gemakzucht van hun klanten. Dat soort omrekenpraktijken zou je ook zien als de gulden weer werd ingevoerd.
Wilders heeft het recht alles wat enigszins met Europa te maken heeft te scharen onder 'de euro'.quote:
Klopt. Die euro werd ingevoerd en elke hollander kankerde over die 1 en 2 cent muntjes. Dus weer ouderwets afronden naar 5 en 10 cent. Hoppekee. Alles weer duurder.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met dank aan alle ondernemers die snel wilden verdienen aan de financiële gemakzucht van hun klanten. Dat soort omrekenpraktijken zou je ook zien als de gulden weer werd ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |