Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"De gulden was de mooiste munt van Europa"_
Ja dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpen
spiegeltjes en kraaltjes waren ook mooiquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpen
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
spiegeltjes en kraaltjes waren ook mooi
waar te vinden?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:02 schreef RvLaak het volgende:
zo, het rapport ook ff gedownload... Vanavond eens doorlezen. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het onderzoek
Hier rechtstreekse link naar het volledige (engelstalige) rapport [PDF, 2,1MB, 3 pagina's]quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef JamFlava het volgende:
Maar aan welke munt wil hij de gulden gaan koppelen?
Was de gulden niet altijd heel afhankelijk van de Duitse munt?
Dat is ook maar gemiereneuk. De gulden moet terug, hoe dan ook. Dan wordt alles weer beter voor alle Henkies en Ingridjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
, maar daar heeft GBL het nog niet over gehad
En dan koppelen we de Gulden aan de Euroquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook maar gemiereneuk. De gulden moet terug, hoe dan ook. Dan wordt alles weer beter voor alle Henkies en Ingridjes.
En we noemen hem Florijn.
Het is ook op Politiek 24 zonder RTL gezeurquote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
Best irritant dat RTLZ er tussendoor moest gaan eikelen... Ik luister veel liever naar de schrijvers van het rapport
Cool, switch ikquote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Het is ook op Politiek 24 zonder RTL gezeur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |