Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"De gulden was de mooiste munt van Europa"_
Ja dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpen
spiegeltjes en kraaltjes waren ook mooiquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar heb je het kermisgeld van sommige andere landen wel eens goed aanschouwd? De gulden biljetten waar best leuk ontworpen
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
spiegeltjes en kraaltjes waren ook mooi
waar te vinden?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:02 schreef RvLaak het volgende:
zo, het rapport ook ff gedownload... Vanavond eens doorlezen. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het onderzoek
Hier rechtstreekse link naar het volledige (engelstalige) rapport [PDF, 2,1MB, 3 pagina's]quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef JamFlava het volgende:
Maar aan welke munt wil hij de gulden gaan koppelen?
Was de gulden niet altijd heel afhankelijk van de Duitse munt?
Dat is ook maar gemiereneuk. De gulden moet terug, hoe dan ook. Dan wordt alles weer beter voor alle Henkies en Ingridjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
, maar daar heeft GBL het nog niet over gehad
En dan koppelen we de Gulden aan de Euroquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook maar gemiereneuk. De gulden moet terug, hoe dan ook. Dan wordt alles weer beter voor alle Henkies en Ingridjes.
En we noemen hem Florijn.
Het is ook op Politiek 24 zonder RTL gezeurquote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
Best irritant dat RTLZ er tussendoor moest gaan eikelen... Ik luister veel liever naar de schrijvers van het rapport
Cool, switch ikquote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Het is ook op Politiek 24 zonder RTL gezeur
Om over die geile knaak nog maar te zwijgen!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef JamFlava het volgende:
De Gulden is wel erg Sexy:
[ afbeelding ]
Nu hoeft Wilders alleen maar de volgende peilingen af te wachten en als dit en positief effect heeft op het aantal zetels van zijn partij kan hij het kabinet laten vallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook maar gemiereneuk. De gulden moet terug, hoe dan ook. Dan wordt alles weer beter voor alle Henkies en Ingridjes.
En we noemen hem Florijn.
Geen ondertitelingquote:Op maandag 5 maart 2012 15:14 schreef waldhoofd het volgende:
nogal gekleurd...
ben trouwens benieuwd of Henk en Ingrid hem uberhaupt kunnen volgen
fapquote:Op maandag 5 maart 2012 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om over die geile knaak nog maar te zwijgen!
Maar dit heeft de PVV geregeld.. wat had je dan gedacht?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef RvLaak het volgende:
Gast had gewoon een afstandsbediening moeten fixen... Erg irritant dat hij de hele tijd om de volgende dia moet vragen
Maar da's detail
Kwestie van ff een MacBook aanschaffen... Krijg je (kreeg ik iig) een AB bij die perfect werkt met zowel PowerPoint als Keynote...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Maar dit heeft de PVV geregeld.. wat had je dan gedacht?
Ik kreeg er geen AB bijquote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van ff een MacBook aanschaffen... Krijg je (kreeg ik iig) een AB bij die perfect werkt met zowel PowerPoint als Keynote...
Ah.. die van mij een half jaartje oudquote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn dat Apple dat niet meer doet... De MacBook is al een paar jaar oud
Je hebt het al gelezen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Bigs het volgende:
Het rapport is gebaseerd op de aanname dat Nederland geen financiële crisis zou hebben gehad als Nederland niet in de euro zatLeuk verzonnen, maar bij voorbaat kansloos.
Aan de Israëlische shekel natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef JamFlava het volgende:
Maar aan welke munt wil hij de gulden gaan koppelen?
Beetje jammer dat hij geen antwoord gaf op de vraag "ooit een rapport gezien dat aantoont dat we voordeel hebben aan de euro?"...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef ABundy het volgende:
Hij heeft wel goede punten heur die Plasterk
Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef Synthercell het volgende:
Een 'linkse' omroep die een 'rechtse' partij promoot. Het systeem heeft dus gewoon nationalisme nodig om de eigen macht te versterken. Nationalisme kweken in de massa, de nationale dingen promoten en weer terugbrengen in het systeem. Gulden, nationale programma's en muziek, de haringstalletjes en bloemenstallen komen ook weer terug klaarblijkelijk. Nationale dingen zijn niet het probleem, wel dat een systeem die eerst weghaalde en nu weer allemaal terugbrengt, er macht uit destileert.
Hij komt dadelijk ook met de kleuren zwart en rood aanzetten. En met fietspaden. En Duitsland anno 1936.quote:
k gok op Johnny Jordaan die uit zijn graf opstaat en als Messias hergeboren wordt, en ons samen met Heintje Davids naar de verlossing leidt (of lijdt).quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij komt dadelijk ook met de kleuren zwart en rood aanzetten. En met fietspaden. En Duitsland anno 1936.
We worden allemaal geïndoctrineerd!
Dat vind ik nogal een zeperd dan..... al hadden we de Lao Kip gehad als munteenheid waren we er nog beter uitgesprongen _als_ we geen financiele crisis gehad zouden hebben, en de rest van de wereld welquote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Bigs het volgende:
Het rapport is gebaseerd op de aanname dat Nederland geen financiële crisis zou hebben gehad als Nederland niet in de euro zatLeuk verzonnen, maar bij voorbaat kansloos.
Zwitserland dat net sinds september vorig jaar zijn Frank aan de Euro heeft gekoppeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, ik lees dat de hele vergelijking gebaseerd is door Zweden en Zwitserland als voorbeeld te nemen en de ontwikkelingen daar over Nederland 'heen te leggen'.
Maar goed dat ze niet Engeland of IJsland hebben genomen.
Ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zwitserland dat net sinds september vorig zijn Frank aan de Euro heeft gekoppeld.
Politiek 24 zal de rest van de dag wel een samenvatting uitzenden.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik de uitzending ergens terug bekijken?
ik denk hier http://nos.nl/artikel/348228-wilders-euro-kost-geld.html (video ter rechterzijde)quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik de uitzending ergens terug bekijken?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Politiek 24 zal de rest van de dag wel een samenvatting uitzenden.
Bedanktquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik d
[..]
ik denk hier http://nos.nl/artikel/348228-wilders-euro-kost-geld.html (video ter rechterzijde)
Ik ben toen maar gestopt met het lezen van de verkorte versie.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, ik lees dat de hele vergelijking gebaseerd is door Zweden en Zwitserland als voorbeeld te nemen en de ontwikkelingen daar over Nederland 'heen te leggen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |